Mies ei tiedä mitä haluaa

  • Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti
hämmentynyt
Heippa vaan kaikille!

1,5 vuotta kestänyt avioliitto on ilmeisesti meidän kohdalla päättymässä. Yhdessä ollaan oltu kohta 7 vuotta. Mies ilmoitti eilen, että ei tiiä rakastaako mua enää. OLI AIKA SHOKKI. On usein vakuutellu rakkauttaan, joten tällasta en osannu odottaa.

Siis mies ei enää omien sanojensa mukaan tunne itteensä. Ja että on aina elänyt toisten pillin mukaan. Hän haluaa etsiä itsensä, ilmeisesti yksin...

Meillä on vuoden ikänen yhteinen lapsi. Tuntuu kauheelta, jos mies lähtee. Mun rakkaus ei oo kadonnut mihinkään. :'( Yhteisen talon hankinta ja muutkin suunnitelmat on ollut tavallaan huijausta. Mies on kuulemma ajatellut tätä jo pitempään, ainakin koko kesän.

Yhtäkkiä koko meidän suhde muuttui, mun ei saa koskea häneen eikä osoittaa muitakaan tunteita häntä kohtaan. Mä en käsitä miten tämä näin meni. Kivikkoista on ollut, mutta luulin, että ollaan menossa parempaan suuntaan, muta ei mies ollutkaan rehellinen.

Tuntuu niin perhanan petetyltä, mutta toisaalta usko miehen rakkauteen on kova, ehkä just näiden vakuutteluiden vuoksi, mitkä onki sit vissiin ollu täyttä valhetta. Tuntuu vaan vaikeelta elää nyt yhdessä, mut kuitenkin ihan erikseen...

Et tämmöstä meillä...
 


Oiskohan miehelläsi joku ihastus nyt, kun mieli on muuttunut yhtäkkiä.
Itse olen kokenut samanmoisen tilanteen neljä vuotta sitten, kun ennen niin suuresti minua rakastanut mieheni ilmoitti, että rakkaus on sammunut. No, löytyihän selityskin ja se oli tosiaan toinen nainen. Kun nämä asiat saatiin myllerrettyä läpi ja monet itkut tiristettyä, niin kummasti on rakkaus taas kestänyt monta vuotta....
 
Olen pahoillani
:hug: voi että.. mitä sanos.. mä kyllä luulen tai aika varmasti, sun miehellä on toinen nainen.. olen todella pahoillani, olen itse käynyt kaiken tuon läpi..se on rankkaa, mutta selviät siitä aivan varmasti ja joskus vuosien kuluttua olet vielä onnellinen jonkun kanssa. Usko pois. Sitä ei tuossa vaiheessa usko, eikä kait kuulu uskoakkaan, mutta kyllä se helpottaa, mutta vain ajan kanssa. pidä itsestäsi ja lapsestasi hyvää huolta, älä jähmety surun alla paikoillesi. Menetys on miehesi. Mun mieheni katui kuulemma myöhemmin lähtöään, muttei se hirveesti lohduttanu, mut ihan pikkasen kumminkin. Kyllä siinä käydään pieni h.elvetti läpi ennenkuin siitä selviää, mutta selviät varmasti. Mulle oli suuri apu ihanista ymmärtäväisistä ystävistä ja etenkin vanhemmistani. Sain heiltä suurta henkistä tukea.

Pärjäile :hug:
 
hämmentynyt
Sitä mäki ensin ajattelin, mutta mies vakuutti, että mistään sellasesta ei ole kyse. Toisaalta en oikein enää uskalla luottaa hänen sanomisiin, sattuneesta syystä...
 
Taalla kanssa yksi, joka on nuo samat tarinat kuullut. Eli mieheni kertoi kanssa haluavansa omaa aikaa, olen sitonut ja kahlinnut hanta, pitaa etsia itseaan, ja ei saanut koskea jne jne... Ja se todellinen vastaus selvisi muutamien kuukausien paasta noista "selittelyista" eli se toinen nainen. Ja kylla silla naisen vaistolla ja miehen "lapinakyvyydella" sen jo aavistinkin ennen totuuden julkituloa. Tiukka tentti paalle, mutta valitettavasti miehet/naiset eivat juurikaan myonna mitaan, ennenkuin on mustaa valkoisella ja selka todella seinaa vasten. Niin se meni meillakin. Voimia ja jaksamista ja karista sinisilmaisyys pois.
Kylla sina selviat!!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 11:24 hämmentynyt kirjoitti:
Sitä mäki ensin ajattelin, mutta mies vakuutti, että mistään sellasesta ei ole kyse. Toisaalta en oikein enää uskalla luottaa hänen sanomisiin, sattuneesta syystä...
Mun mies ei ainakaan tunnustanut mitään ennen kuin oli kertakaikkiaan mustaa valkoisella. Eli tämä toinen nainen hänen puhelimensa toisessa päässä oli tunnustanut minulle asian. Pari kuukautta oli äijä sitä ennen väittänyt, että ketään toista ei ole, vaikka kaikki olikin päivän selvää.
Siis en luottaisi miehesi vakuutteluihin yhtään, kun noin selkeät merkit kuitenkin on!!!
 
en menis heti vannomaan toisen naisen puolesta..
itselläni oli ainakin tuollainen kausi kun olin ollut 3v kotona ja antanut kaiken aikani perheelle,ei harratsuksia ei juuri mitään muuta..
silloin se kolahti,halusin jotain omaa pitkästä aikaa.tapailin kavereita piiitkästä aikaa ja tajusin että en tiennyt mitä minä haluan tai olen..yhtäkkiä en edes tiennyt omaa lempiväriäni mutta perheeni lempivärit kyllä...
se voi siis ap hyvin olla niinkuin mies sanoo ettei tiedä kuka on...
myöskin minulla tuli esiin tuo etten oikein tiennyt rakastanko miestä enää...rakastan..ohi meni kuitenkin tuokin kun aloin ajattelemaan enemmän itseänikin ja harrastamaan jne...
 
Kokemuksella
100% varmuudella toinen nainen. Nimim. kaksi kertaa petetty/jätetty. Mies ei koskaan lähde OK suhteesta ollakseen ykisn tai etsiäkseen itseään. P.askapuhetta.
 
olin itse samanlaisessa tilanteessa vuosi sitten.

nykyään olen eronnut exästä ja elän uudessa rakkauden täyteisessä ja onnellisessa liitossa.

vuosi sitten tuntui että silloin vedettiin matto jalkojen alta kun kuului sanat-en rakasta sinua enää tarpeeksi-
lapsi oli silloin vuoden.kaikki meni uusiksi kaikki tulevaisuuden suunnitelmat ihan kaikki.aikani odotin noin kuukauden muuttaako mies mieltään,mun psyyke ei kestänyt enää niin kävin hakee eropaperit kun mies ei sitä saanut aikaiseksi.
jäin yksinhuoltajaksi. etsin itselleni työpaikan. tapailin uusia miehiä.
tapoin viimeisenkin rakkauden tunteen ex-mieheeni yllättävän nopeasti.
tapasin nykyisen mieheni vain 2kk eron jälkeen,sen jälkeen varsinkin ex unohtui kun rakastui uuteen ihanaan mieheen. aloin miettiä mitä itsekkään entisessä miehessäni näin,nykyään kun edes näen häntä en voisi kuvitella enää koskevani häneen.

niin ja siihen että kun mies sanoi ettei rakasta minua enää.olen 100% varma että oli jo liittomme aikana aikeissa alkaa seurustelemaan erään naisen kanssa. heti alkoivat meidän eron jälkeen olemaan yhdessä..että ikävä kyllä rakkauden toiseen tappaa nopeiten uusi rakkaus.
 
vieras2
Hämmentynyt, miten jaksat? Oletteko saaneet asioita selvitettyä? Paljon voimia sinulle jo pienokaisenkin takia.

Minulla oli sama tilanne lähemmäs 15v sitten, toinen lapsi 2,5v ja toinen vajaan vuoden. Toinen nainenhan siinä sitten oli eron yhtenä syynä. Itselle kaikki tuli yllätyksenä, kun kuvittelin kaiken olevan hyvin.
 
Voi olla
Ainahan se toinen nainen tulee ensimmäisenä mieleen, mutta on minunkin tuttavaperheessäni käynyt niin, että mies lähti, koska ei mielestään rakastanut vaimoa enää. Jonkin aikaa yksin asuttuaan tajusi, että kyse olikin työn aiheuttamasta väsymisestä ja mies oli tulkinnut omia tuntojaan väärin. Minun tietojeni mukaan miehellä ei ollut missään vaiheessa toista naista, ei edes eron aikana eli kyllä ne miehetkin voi lähteä hyvästä suhteesta muistakin syistä kuin toisen naisen vuoksi. Olen vakaasti sitä mieltä.
 
hämmentynyt
Hei vaan taas!

Ollaan nyt siinä pisteessä, että mies on muuttamassa pois ensi viikonloppuna. Jotenkin hänen puheestaan kuultaa kuitenkin läpi, että ei aio minua ikuisiksi ajoiksi jättää. Toista naista ei kuvioissa ole, vakuuttaa edelleen. Paha mieli on kovasti vieläkin, mutta teen kyllä yhteistyötä tässä asiassa mieheni kanssa.

Lapsen kanssa mieheni haluaa olla edelleen paljon, joten tulen näkemään häntä paljon asumuserosta huolimatta. Kyllä kaikki alkaa näyttää hiukan paremmalta. Avioeroa ei laiteta vielä vireille, ihan minun sopeutumiseni takiakin.

Ja olen ajatellut, että jos nykyinen mieheni ei ole rakkauteni arvoinen, aivan varmasti joku muu mies on.

Kiitos kaikille vastanneille!
 

Yhteistyössä