Mies etsii sielua, ei pyllyä&tisuja.

  • Viestiketjun aloittaja Tenhune
  • Ensimmäinen viesti
Mä en laske välttämättä missään salilla treenattua lihasmöhkälettä sen enempää mieleisen näköiseks kuin jotain poikamaisen ruipelonkaan oloista...iso ja vahva ja turvallinen noin niinku muuten on se mistä itte miehissä tykkään, jos nyt kerran ulkonäöllistä puolta ajatellaan.
No ilmankos me styylataan.

Mut älä ala vaatimaan, että mun pitäis alkaa käymään salilla.
 
vierailija
Vanha juttu. Eikös tuo ole se surkea blogi, jonka kirjoittaja ei osaa kirjoittaa.
Kamalaa jaarittelua ja epäselvää tekstiä.
Mie luin äskön ekaa kertaa, sain kiinni het ekasta kappaleesta mistä on kyse. Helepompilukusta kun esim Minkkinen, onko siula lukihäiriö?

Mutta asiaan, kyllä uskon että ukkoja syyllistetään pinnallisuudesta liikaa, semmossiiki ketkä ei ansaitsis.
 
MimmuM
Mä törmäsin tähän kirjoittajaan Psykoterapia-lehden Facebook sivuilla sekä Hidasta elämää sivuilla. Siellä oli hyvää asiaa, tätä en oo vielä lukenu. :eek: Ehkä iltasaduks
 
Jotenkin mua huvittaa tämäntyyppiset kirjoitukset. Eikös se vanha totuus mene niin, että rumien ihmisten mielestä vain sisäinen kauneus ratkaisee ja köyhien ihmisten mielestä raha tekee onnettomaksi :D En tunne lainkaan tätä kirjoittajaa, mutta vahva tunne on silti hänen olevan beta. Tiedä sitten :)
 
Jassu68
Jotenkin mua huvittaa tämäntyyppiset kirjoitukset. Eikös se vanha totuus mene niin, että rumien ihmisten mielestä vain sisäinen kauneus ratkaisee ja köyhien ihmisten mielestä raha tekee onnettomaksi :D En tunne lainkaan tätä kirjoittajaa, mutta vahva tunne on silti hänen olevan beta. Tiedä sitten :)
Ei kukaan tiedä kun ilman naamaa kirjoittelee näköjään. Mikä se beta on?
 
Evoluutio suosii niitä jotka pärjää.

Neandertalimies1: Mä oon rehkiny punttisalilla joten mulla on isommat lihakset kuin sulla
Neandertalimies2: Mä opettelin tekemään tulen joten mulla on naaras mutta sulla ei.
Ei.
Evoluutio suosii niitä, jotka ovat parhaita lisääntymään, syystä tai toisesta.
Neandertalimies 1: osaan tehdä tulta, mutta jostain syystä naaraat vain kuksivat vain tuon vahvemman lauman johtajan kanssa, joka minutkin voitti.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mie luin äskön ekaa kertaa, sain kiinni het ekasta kappaleesta mistä on kyse. Helepompilukusta kun esim Minkkinen, onko siula lukihäiriö?

Mutta asiaan, kyllä uskon että ukkoja syyllistetään pinnallisuudesta liikaa, semmossiiki ketkä ei ansaitsis.
Ehkä sotken siihen toiseen saman tyyppiseen kirjoittajaan... Liian samis-jutut ja sama mainostamistapa.
 
vierailija
Jotenkin mua huvittaa tämäntyyppiset kirjoitukset. Eikös se vanha totuus mene niin, että rumien ihmisten mielestä vain sisäinen kauneus ratkaisee ja köyhien ihmisten mielestä raha tekee onnettomaksi :D En tunne lainkaan tätä kirjoittajaa, mutta vahva tunne on silti hänen olevan beta. Tiedä sitten :)
Kuinka suuri osa miehistä on alfa-miehiä ja kuinka suuri osa on beta-miehiä? Vai onko muitakin luokkia...
 
Ei.
Evoluutio suosii niitä, jotka ovat parhaita lisääntymään, syystä tai toisesta.
Neandertalimies 1: osaan tehdä tulta, mutta jostain syystä naaraat vain kuksivat vain tuon vahvemman lauman johtajan kanssa, joka minutkin voitti.
Kyl ne naaraat on mun luona koska mun luolassani on lämmintä.

Lihaskimppuaha mä en reilussa tappelussa voita mut mistäs lähtien tappeluiden pitäis olla reiluja? Koska osaan tehdä tulen mulla on myös halkoja ja semmoisella kun kalauttaa kalloon ja sanoo UGH niin lihaskimppu lähtee toinnuttuaan muualle.
 

Yhteistyössä