mies grillaa/päivän kevennys

Tässäppä teille päivän kevennys. Grillauksen määritelmä - se ainoa kokkausmuoto mitä "oikeat" miehet harrastavat.
Kun mies valmistaa ruokaa grillaamalla, tapahtuu seuraavaa:

1. Nainen käy kaupassa.

2. Nainen valmistaa salaatin, lisukkeet ja jälkiruuan.

3. Nainen valmistelee lihan grillausta varten, laittaa sen
tarjottimelle tarvittavien ruuanlaittovälineiden kanssa ja vie sen
miehelle, joka hengailee grillin luona juoden olutta.

4. Mies asettaa lihan grilliin.

5. Nainen menee sisälle kattamaan pöydän ja tarkistamaan lisukkeiden
tilanteen.

6. Nainen tulee ulos kertomaan miehelle, että liha palaa.

7. Mies ottaa lihan grillistä ja ojentaa sen naiselle.

8. Nainen asettelee ruuan lautasille ja kantaa ne pöytään.

9. Ruokailun jälkeen nainen siivoaa pöydän ja tiskaa.

10. Mies kysyy naiselta oliko mukava saada vapaata kokkauksesta. Ja,
nähdessään naisen ärsyyntyneen ilmeen, ajattelee mielessään, ettei
joillekin naisille vaan mikään riitä.

Kuulostaako tutulle? Ihan kuin joskus aina kävisi mökillä näin :LOL:
 
Tinytooney harmaana
Huh :)
Meillä taas mies on semmonen tehopakkaus, että minä en ehdi tehä mitään, yleensä kaikki valmiina ja huutaa sitten minut syömään!! :) Hänellä hoituu isommallekin porukalle. Onse niin ehtivä!!! Mulla ihan huimaa vierestä katsoa.
Yritän kyllä ehtiä sitten siihen jälkien siivoukseen, etten ihan saamaton olisi..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 16:44 Tinytooney harmaana kirjoitti:
Huh :)
Meillä taas mies on semmonen tehopakkaus, että minä en ehdi tehä mitään, yleensä kaikki valmiina ja huutaa sitten minut syömään!! :) Hänellä hoituu isommallekin porukalle. Onse niin ehtivä!!! Mulla ihan huimaa vierestä katsoa.
Yritän kyllä ehtiä sitten siihen jälkien siivoukseen, etten ihan saamaton olisi..
Antaisitko vuokralle vähäks aikaa kokkaamaan???
Meillä kun mies ei osaa kokata muita ku pakasteruokia :D
 
Aivan kuin olisin itse kirjoittanut :LOL: :LOL: :LOL:
Lisäisin vain että käyn vielä kääntelemässä niitä lihanpaloja tai ainakin muistuttamassa miehelle että"käännä välillä"

Ja tosiaankin mies kehuskelee lapsille että on se kiva kun äiti pääsee vähän vähemmällä kun iskä grillaa....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 16:44 Tinytooney harmaana kirjoitti:
Huh :)
Meillä taas mies on semmonen tehopakkaus, että minä en ehdi tehä mitään, yleensä kaikki valmiina ja huutaa sitten minut syömään!! :) Hänellä hoituu isommallekin porukalle. Onse niin ehtivä!!! Mulla ihan huimaa vierestä katsoa.
Yritän kyllä ehtiä sitten siihen jälkien siivoukseen, etten ihan saamaton olisi..
Onneks en oo ainoa jolla on "kaikken osaava" mies!
Joskus tympii ihan oikeesti ku minä vaan istun lasten kans ja katson ku isi pyyhältää ku supernova keittiössä...ja tekee kaiken muunkin (siivoo, silittää, leipoo, laittaa muutakin kuin grilliruokaa ( :D aina ei pala!) ja leikkii lasten kans ja kylvettää vastahankasen 1 vuotisen...)
EIKÄ KÄYTÄ (ENÄÄ) ALKOHOLIA! :heart: :D ;)
 

Yhteistyössä