Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26837385]Vieras 72 jatkaa vielä, että irinan biisit pokkaa ja 10 kirosanaa on kans loisto biisejä vastaavaan tilanteeseen. ;)[/QUOTE]

Mul on vanhan naisen kädet
Ja reumasta hauraat luut
Olen sitonut hiukseni kiinni
Sormilla laittanut niin
Missä mieli on lyöty ja sydän
Siellä lohtua etsii muut
Lattialla pudonneet kukat
Ja matto on sininen

Tällä kipeä painava selkä
Ja painavat kattojen puut
Jaloilla raskas askel
Tiedän yöllä sä tuut
Tein oksista päälleni peiton
Suojaksi sänkyyni
Ettei nyrkkisi osuisi poskeen
Ja mustaa muhun painaisi


Tulet ovesta sisään
Eteisen kautta kaatuen
Mut mä pelkää en
Tulet seinistä läpi
Verhojen takaa huutaen
Mut mä pelkää en

Sä toit mukanasi vanhan vihan
Ja kalpeat kylmät puut
Kun kotiini sä saavut mä tiedän
Sydämeni kaatuu
Mut en halua toista miestä
Ketään muuta mä koske en
Askeleesi on varhain
Mun ovellani on kuulen sen


Saanhan istua viereesi vielä
Jotta näkisit mun kaipuuni
Tää talo on pieni ja tyhjä
Mutta jääthän hetkeksi
Ota käteni hellemmin siihen
Muuten se jaksa ei
Anteeksi tää heikon laulu
Mut sulle mä laulan sen
Laulan sen
 
dnkd
Vau. Olen lukenut aikaisempia aloituksiasi ja toivonut että tajuaisit erota. Kunpa nyt vielä toteuttaisit aikeesi! Hassua että voi tuntemattoman asioista liikuttua näin :) Voimia sulle ja perkele kans lähet sitten aamulla ;D
 
  • Tykkää
Reactions: The Maiden
Huomenta. Heräsin väsyneempänä kuin nukkumaan mennessä, mutten maate enää mene. Lapsilla menee parisen tuntia vielä untenmailla.

Ex-mies ei ole tullut kotiin. Mä koitan löytää jostain lisää reppuja, tiedän, että niitä on. Voi vee tätä tavaran määrää.
 
Kerroin kahdeksanvuotiaalle tytölle. Ei itke (nieleskeli hetken ja meni ohi), pakkailee ja pohtii koulumatkaa. Ihan liian vahva ikäisekseen, siltä on inakin isänsä vaatinut ihan liian paljon, itsekkin varmaan syyllistynyt samaan. Poika pisti ihan leikinlaskuksi koko homman.
 
Onko teillä sellainen tilanne että mies saattaa tuhota loput tavarat mitä jää kotiin? jos, niin muistuta lapsille että ottavat kaikki rakkaimmat tavarat mukaan.
Myös muovipusseihin voi pakata, jätesäkkiin mahtuu tietysti eniten (vaatteeita ihan älytön määrä). Tuleeko teitä joku hakemaan että se voi tulla pakkaus avuksi ja tuoda lisää kasseja?
 
[QUOTE="anni";26837778]Olisit voinut miettiä kenen kanssa lapsia teet,ei mies yhtäkkiä tuollaiseksi muutu.Taas lisää yh.ita suomeen elätettäväksi.[/QUOTE]

Yh= Yhteishuoltaja :LOL: ? Aion olla ihan työssäkäyvä vanhempi, tuskin se tästä mihinkään muuttuu. Ja mies saa kantaa osansa hoitovastuusta.

En kadu minun erityisen upeita lapsiani :) Vaikka ne tulikin tehtyä rakkauden ruusunpunaiset lasit päässä.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Hyvä ratkaisu! Jos vaikka ei pysyvä, niin ainakin saat rauhassa olla lasten kanssa ja pohtia mikä on elämänne suunta (en ole lukenut ketjuja läpi...).
Henkinen pahoinvointi näkyy myös lapsille, vaikkei fyysistä riepottelua oliskaan.
Usko pois, aina tapahtuu "jotain" halusimme tai emme :) eli hyvää on tulossa vaikket ehkä nyt jaksa niin ajatella.
:hug:
 

Yhteistyössä