Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

jjjjjjjjjjjjjjj
meillä mies alkoi tuollaista ""pienten"" asioiden hajottamista, sitten se alkoi tavaroiden heittelyn uhkaamisella/heittelyllä, lopulta mun hakkaamisella JNE.

Kyllä, olisin lähtenyt heti, onneksi ap lähti. ja arvatkaa vain yrittikö mies aina takaisin saada.
Pitää vain itse pitää pintansa, vaikka olo onkin suohon huudetulla. Etenkään kun läheiset eivät varmaan tiedä vielä puoliakaan asioista, helppohan ne on sanoa ja esittää , että kaikki on hyvin vaikka todellisuudessa ei....
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26838568]Ovi on vain tekosyy jonka varjolla ap voi aiheuttaa vähän draamaa. Ap oireilee koska haaveilee yh-elämän vapaudesta ja seksistä muiden miesten kanssa.[/QUOTE]

Parempi ero tuossakin tapauksessa, kuin alkaa pettämään :)
 
Totuus
[QUOTE="vieras";26838568]Ovi on vain tekosyy jonka varjolla ap voi aiheuttaa vähän draamaa. Ap oireilee koska haaveilee yh-elämän vapaudesta ja seksistä muiden miesten kanssa.[/QUOTE]

Sinä taidat haaveilla, että joku pitäisi sinusta.

Muuta vähän asennettasi, niin kyllä se siittä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
nbjgut
Hienoa, että sait voimaa ja rohkeutta muuttaa elämänne suunnan! Surullisena ja osin ahdistuneenakin aikanaan luin sitä toista pitkää ketjua ja toivoin, että jonain päivänä uskaltaisit lähteä hakemaan onnea. Sekä itsellesi että lapsillenne. Hei hei virtahepo olohuoneessa, tervetuloa tasapainoinen ja rauhallinen elämä! :hug:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja näinsemenee;26840139:
Mun veikkaus on että tästä hommasta ei mitään eroa tuu kumminkaan, nyt uhotaan ja sitten kun ukko rukoilee ni annetaan anteeksi...
Ja hyvä näin. Suomessa ei olisi enää montakaan ehjää perhettä jos jokainen huomiohakuinen erolla uhkailu olisi johtanut eroon.
 
Totuus
[QUOTE="vieras";26840172]Ja hyvä näin. Suomessa ei olisi enää montakaan ehjää perhettä jos jokainen huomiohakuinen erolla uhkailu olisi johtanut eroon.[/QUOTE]

Mikä sun todellinen ongelmasi on?
 
voimia
En tiedä asiasta tämän enempää, mutta kannattaa lähteä kun vielä voi, takaisin voi aina tulla. Jos mies tuolla lailla riehuu, käy se joskus käsiksi eläväänkin. Itse lähdin kun varoitusmerkkejä alkoi tulla. Tiesin lapsuudesta mitä ne ovat.

Ole nainen vahva, miehesi on nyt aika ajatella pitempään tekemisiään YKSIN.
 
tuttua
Tuttu tuo ap:n tarina! Kesti 16v päästää narsisti (hyvin vaikea) miehestäni eroon. Särkyi paljon muutakin kun sisäovet.. Viidesti soitin ambulanssin ja joka kerta jäin sairaalaan hoitoon. Poliisista ei mitään apua kertaakaan!!?
 
Kerran väkivaltaa ja lähdin
Luin ketsjun vasta nyt, ja onneksi mies ei tullut kotiin. Mulla kun särähti tuo että kertoi jo (känniselle) miehelle että aikoo lähteä. Pelkäsin että tulee kotiin yöllä ja alkaa riehua.

Se ei nimittäin mitään tarkoita ettei ole ikinä naiseen käynyt käsiksi, vaikka tavaroita rikkoo.

Me oltiin 5 vuotta naimisissa. Tavaroiden rikkominen suuttuessa kännissä alkoi vasta lasten synnyttä neljän (!!!) avioliittovuoden jälkeen. Sitten kun 5 v hääpäivä juhlittu sain nyrkistä ensimmäistä kertaa naamaan. ei edes mitään tönimistä tai kiinni pitämistä ennen sitä. "Vain" sitä tavaroiden rikkomista.

Ja tarviiko sanoakaan, että mies selvin päin maailman paras mies. Paras isä, paras aviomies, paras naapuri ja työntekijä. Mutta kännissä ei. Se olis vielä jotenkin handlattu, mutta mua ei lyö kukaan. Lapsille en sellaista parisuhteen mallia anna.

Mutta se yksi kerta riitti mulle. Hankin vuokra-asunnon, vein avioeronhakemuksen. Miehelle kerroin vasta kun muuttoauto oli ajamassa pihaan. Nyt 5 kuukautta asuttu lasten kanssa vuokralla ja hyvin menee alkushokista ja Kelan byrokratiasta toivuttuani.

Tsemppiä!!! Sä pärjäät aina. Vaikka tuntuu raskaalta, niin seuraava aamu on taas parempi. Voimia! hieno nainen olet kunnen jää tuollaista katsomaan.
 
Täällä "kotona" ollaan, asuntohakemukseen liitteitä etsimässä. Hirveä päänsärky ja kaikki lihakseet kipeinä. Olen oksentanut kaiken, mitä olen syönyt. En jaksa kirjoittaa enempää, mutta kiitokset tsempeistä!
 

Yhteistyössä