Mies internetistä?

Moi,

Olen itse mies, mutta oman kokemuksen mukaan voi sieltä ainakin naisen löytää. Miksipä ei siis toisinkin päin, olenhan minäkin sieltä joskus löytynyt, enkä kai ihan hulttio ole :) En tosin enää ole kyseisessä parisuhteessa, mutta ei se internetin vika ole. Varmasti suuri osa ehdokkaista on ties minkälaista häntäheikkiä, mutta en silti epäile etteikö sieltä kunnon kaveriakin löytyisi. Samalla tavallahan se on elävässäkin elämässä. Tosin tuo laittamasi linkki ei näytä kovin hyvältä, muutenkin pysyisin kaukana S24 sivustolta jos aikoo kumppania etsiä. Onhan noita kotimaisia sivuja useampia. Tsemppiä etsintään, kyllä se kunnon mies löytyy ennen pitkää :D
 
Itse löysin aviomieheni internetistä. Siihen aikaan selailin aikani kuluksi ja myös yksinäisyyttäni erilaisia deittisivuostoja. Tälle miehelle kirjoitin kun tuntui heti siltä etten voi jättää kirjoittamatta. Pari viikkoa kirjoiteltiin ja sitten nähtiin. Kutsuin miehen asunnolleni ja samalla mietin miten hullu olen. Kusua nyt vieras ihminen noin vaan oven taakse. Samalla jotenkin tuntui siltä että tämä mies on kunnollinen. Ja niin olikin,ja vielä paljon enemmän.

Seurustelimme puli vuotta kunnes mies muutti luokseni. Tästä vuoden jälkeen menimme kihloihin ja pari vuotta eteenpäin naimisiin. Nyt meillä on 8kk ikäinen ihana tyttö ja uusi koti rakenteilla. Ihanammin ei voisi olla <3

Eli rohkeasti vaan,kyllä sieltä niitä kunnonkin miehiä löytyy! Sivusto taisi muuten olla city.fi/deitti.
 
mymosa
Mulla oli ilmoitus s24 palstalla ja mies sieltä mut huomasi ja kirjoitti. Kuukausi kirjoiteltiin ja soiteltiin, kunnes nähtiin. Siitä lähtien mies ollut osa mun ja lasten elämää, yli 2v. Yhteinen lapsi myllää mahassa. Parempaa en saata toivoa, ihana ja rakastava mies, jolla on vielä aivan ihana perhe.
 
me löysimme toisemme iskuri.net:stä.. kiitos vaan eräälle kaverilleni, joka painosti laittamaan ilmoituksen sinne=). ajattelin että eihän kukaan halua kolmen ipanan yh-mammaa.. sain yli 40 vastausta, toki osa aivan kauheita.. kolmelle vastasin, ja tämän yhden tapasin.. olemme olleet yli puoli vuotta aviossa ja yhteinen pikkuinen alkaa kohtapuoleen potkia masussa=). mies on rauhallinen, kiltti ja hyvin lempeä, ei ehkä rikas mutta kuitenkin=)) eli netistäkin voi löytää ihanan miehen=)
 
No miksei voisi löytää tosin kestävästä suhteesta en tiedä vielä kun vasta reilu 2 viikkoa on tapailtu mutta fiilikset on hyvät....kaunis , älykäs,seurallinen mitä muuta voi toivoo.. niin ja tekee hyvää ruokaa tosin vuorotusten teemme....
 

Yhteistyössä