Mies ja sen stondis

  • Viestiketjun aloittaja ällöttää
  • Ensimmäinen viesti
ällöttää
Taas on miehellä joku ylityövapaa ja kekkuloi kotona. Aamusta lähtien kulkenut kalsareissa ja aina välillä vilautellut iän ikuista seisokkiaan. Minua inhottaa! Onneksi on kaksoset vielä niin pieniä, etteivät tuohon kiinnitä huomiota.
 
vierailija
Itse inhoan miehen loma-aikoja/ylityövapaita, koska silloin mies on virkeä ja haluaa vain panna. Mielummin tavallista arkea, jolloin mies on niin väsynyt, ettei seksi tule mieleenkään.
 
vierailija
Mitä helvettiä sä sitä miestä enää nurkissa pidät stondailemassa, jos kerran siemenetkin on jo säkeistä niistetty sen oman lisääntymisagendansi täyttämiseksi? Ukko pihalle ja elarit juoksemaan, niinkuin normaali voimaantunut suomalaisnainen tänä päivänä tekee!
 
Taas on miehellä joku ylityövapaa ja kekkuloi kotona. Aamusta lähtien kulkenut kalsareissa ja aina välillä vilautellut iän ikuista seisokkiaan. Minua inhottaa! Onneksi on kaksoset vielä niin pieniä, etteivät tuohon kiinnitä huomiota.
Teilläkin! Niin välillä meilläkin, mutta en sitä niin vakkavana juttuna ota. Tulee vielä aika kun ei näyttäminen hotsita. Missä sitten mun silmänilo?
 
vierailija
Hanki miehelle bemari. Käytetty malli 80-luvulta käy. Sen jälkeen mies ei kekkuloi kalsareissa, vaan ajelee ulkosalla. Eikä stondiskaan enää rajoitu pippeliin, vaan ulottuu päästä varpaisiin, ns. kokovartalostondis.
 

Yhteistyössä