Mies "kehui" mua...

Kateltiin lauantain Biisikärpästä kahdestaan ja yhtäkkiä kiinnitin huomiota että ei muuten ole sillä kerralla kuin yksi nätti nainen sielä kilpailemassa, se vähän vanhempi, ei kuitenkaan se kaikista vanhin. No enivei, mieskin siihen totes, että no ei kyllä tosiaan ole, tuokin tuollainen ja tuo tuollainen, tuo ykskin tainnu maata muutaman tunnin liikaa solariumissa tai ottanut liikaa itseruskettavaa, yhdessä arvosteltiin ( :ashamed: ) niitä naisia ja niiden ulkonäköä. Minä sit tajusin, että on aika törkeää arvostella muita ja sanoin että minunhan tässä onkin hyvä noita naisia arvostella kun en itsekään mikään kaunis ole, niin mies siihen totesi että kyllä sä NOIHIN verrattuna kaunis olet :kieh: :headwall: :'( Oli muuten meidän yhteisen elämän ensimäinen kerta kun mies sanoi mua "nätiksi" ja sekin kerta meni pahasti mönkään |O :headwall:
 
Ne on ne miehet.. :hug:

Mun ex aikoinaan "kehui" minua sen ainoan kerran: "näytät nätiltä KÄNNYKÄN valossa" |O :headwall: :headwall: Noo oltiin nuoria ja tyhmiä.. (patsi eihän siitä oo ku vajaa 5 vuotta aikaa :whistle: )
 
voih.... :hug:

Valitettavasti kaikilla miehet eivat ole oikein sisaistaneet tuota kuinka paljon hyvaa fiilista voi saada aikaan muutamalla kauniilla sanalla.. kuten esim "ompa sun tukka natisti tanaan"..
jo se et kiinnittais sen huomion
 
tyttitiina
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sanotteko te miehillenne ikinä, että haluaisitte, että teitä kehuttaisiin joka päivä?
Mulle riittäis kerran kuussakin. Olen sanonu ja ite kehun miestä, mutta eipä tuo oikein ole ottanu onkeensa...

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tyttitiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sanotteko te miehillenne ikinä, että haluaisitte, että teitä kehuttaisiin joka päivä?
Mulle riittäis kerran kuussakin. Olen sanonu ja ite kehun miestä, mutta eipä tuo oikein ole ottanu onkeensa...
Aika pöljä mies siinä tapauksessa. Kyllä jokaisella on oikeus tuntea olevansa ihana sen oman kumppanin silmissä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No musta se yliruskettunut blondi oli ihan kaunis.
No hyi, ruma kun perse. Kauheet hampaat, letti. On niitä kauniimpiakin naisia miljoona
No tuota. Mietipä semmosta, kun mie en ole kaunis, niin mitäpä luulet, että tuommoset kommentit auttaa, tai miten ne satuttaa? Totta helekkarissa miekin olisin mieluusti tosi nätti, mutta kun en ole. Että minkäs voin? Paljon auttaa kuunnella tommosia kommentteja, vai häh?!
 
Oona
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sanotteko te miehillenne ikinä, että haluaisitte, että teitä kehuttaisiin joka päivä?
mies vaan todennut, ettei hän ole luonteeltaan sellainen,joka laukoo kohteliaisuuksia! *HUOKAUS* Kummasti sillo seukkailuaikoina vielä laukoi...
 
vieraana vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Kateltiin lauantain Biisikärpästä kahdestaan ja yhtäkkiä kiinnitin huomiota että ei muuten ole sillä kerralla kuin yksi nätti nainen sielä kilpailemassa, se vähän vanhempi, ei kuitenkaan se kaikista vanhin. No enivei, mieskin siihen totes, että no ei kyllä tosiaan ole, tuokin tuollainen ja tuo tuollainen, tuo ykskin tainnu maata muutaman tunnin liikaa solariumissa tai ottanut liikaa itseruskettavaa, yhdessä arvosteltiin ( :ashamed: ) niitä naisia ja niiden ulkonäköä. Minä sit tajusin, että on aika törkeää arvostella muita ja sanoin että minunhan tässä onkin hyvä noita naisia arvostella kun en itsekään mikään kaunis ole, niin mies siihen totesi että kyllä sä NOIHIN verrattuna kaunis olet :kieh: :headwall: :'( Oli muuten meidän yhteisen elämän ensimäinen kerta kun mies sanoi mua "nätiksi" ja sekin kerta meni pahasti mönkään |O :headwall:

Siis aikuiset ihmiset?! Tai kai sun mies on aikuinen? Kuulostaa kyllä joltain pikkuskidiltä...noi toisten pärstän arvostelut. Mä ja mun mies ollaan TOOOSI vanhoja tai tylsiä tai SIVISTYNEITÄ, mutta ihan tosi, ei me kyllä arvostella toisten pärstiä. (Arvostellaan kyllä esim. lauluohjelmissa lauluääntä tms., mutta ulkonäköä arvostellaan vain missikisoista)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Oona:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sanotteko te miehillenne ikinä, että haluaisitte, että teitä kehuttaisiin joka päivä?
mies vaan todennut, ettei hän ole luonteeltaan sellainen,joka laukoo kohteliaisuuksia! *HUOKAUS* Kummasti sillo seukkailuaikoina vielä laukoi...
Ikävää. :( Kyllä sä ansaitsisit kehuja.
 
Oona
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Oona:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sanotteko te miehillenne ikinä, että haluaisitte, että teitä kehuttaisiin joka päivä?
mies vaan todennut, ettei hän ole luonteeltaan sellainen,joka laukoo kohteliaisuuksia! *HUOKAUS* Kummasti sillo seukkailuaikoina vielä laukoi...
Ikävää. :( Kyllä sä ansaitsisit kehuja.
Kiitos! varmaan kaikki naiset niitä ansaitsisi, harmi että niin harva perussuomalainen mies osaa sen taidon. Ja mitä he sillä saisivatkaan aikaan meissä naisissa =)

 
tyttitiina
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttitiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sanotteko te miehillenne ikinä, että haluaisitte, että teitä kehuttaisiin joka päivä?
Mulle riittäis kerran kuussakin. Olen sanonu ja ite kehun miestä, mutta eipä tuo oikein ole ottanu onkeensa...
Aika pöljä mies siinä tapauksessa. Kyllä jokaisella on oikeus tuntea olevansa ihana sen oman kumppanin silmissä.
No, se on tuon miehen ainoa vika, joten olen kestänyt niin kuin nainen vain voi :D Vaikka kyllä se tekis terää joskus kuulla jotain kivaa, etenkin silloin kun ite on omasta mielestä kamalimmillaan... Piristäis niin kummasti :)

 
Mä olisin kyl tyytyväinen, jos joku sanoisi mun olevan niitä naisia kauniimpi, kun mun mielestä ne, tai ainakin useampi, oli ihan nättejä. Mitä ihmisen sille voi, jos ei luoja ole missinmittoja suonut ja kasvotkin on enemmän kuin noita-akalla. Mun mielestä miehen sanoista menisi luotettavuus, jos mua aina kaikkein kauneimmaksi sanoisi.
 
mii
Varmaan painotus sanoilla NOIHIN VERRATTUNA on vaan sun mielessäs ja mies tarkoitti oikeasti totta sanoessaan sua kauniiksi!
Naisten on kauhean vaikea ottaa kehuja kehuina, aina mietitään jotain tarkoitusperiä tai painotuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oona:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Oona:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sanotteko te miehillenne ikinä, että haluaisitte, että teitä kehuttaisiin joka päivä?
mies vaan todennut, ettei hän ole luonteeltaan sellainen,joka laukoo kohteliaisuuksia! *HUOKAUS* Kummasti sillo seukkailuaikoina vielä laukoi...
Ikävää. :( Kyllä sä ansaitsisit kehuja.
Kiitos! varmaan kaikki naiset niitä ansaitsisi, harmi että niin harva perussuomalainen mies osaa sen taidon. Ja mitä he sillä saisivatkaan aikaan meissä naisissa =)
Toi on kyllä niin totta! Suomalainen mies on aikas juro jos verrataan miehiin muualla.
 

Yhteistyössä