Mies kovakourainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ap. on vähän kuin se kaveriporukan papupata, joka ei ymmärrä olla hiljaa, koska kokee niin kovaa tarvetta tulla ymmärretyksi. Jos näin AIKUISTEN oikeesti sanotaan, ihmisen kypsyys ei ole vain numero. Kannattaa jättää ne omat suhdejutut ihan omaan kaveripiiriin, jos ne tuntuvat sellaisilta, että niitä pitää loputtomiin selitellä. Nauti suhteestasi, ole iloinen nuori, älä välitä niin paljoa siitä, miltä se muiden silmissä näyttää. Ja ole välillä ihan hiljaa ;) Hiljaisuus kasvattaa.
 
vierailija
Olen ehkä vähän pitkästynyt ja siksi täällä kirjoittelen ja "väännän" tästä jutusta. Olen yleensä se kuuntelija kun puhutaan mm. puhelimessa, mutta tästä jutusta kyllä olen puhunut ehkä vähän liikaakin parhaalle kaverilleni vaikka olen hiljainen yleensä eli en puhu omista asioistani esim. työpaikalla oikein ollenkaan. Mun ystävät ymmärtää tätä juttua oikeasti ja päätöksiäni kun olen kuitenkin yleensä harkitseva luonne eli jos teen jotain räväkkää luottavat siinäkin mun päätöksiin kun harvoin olen räväkkä :D
 
vierailija
Siis nää mun kaverit ja mä oltiin juhlimassa yhdessä pitkästä aikaa ja käytiin viimeksi 4 vuotta sitten juhlimassa yhdessä kun kukaan ei juhlijatyyppiä. Eli mun ei aihetta vaihtaa kavereitani eikä tätä miestä :) Samoin tää mies ei ole käynyt paljon koska seurusteli useamman vuoden aiemmin ja muutenkaan ei tykkää käydä usein juhlimassa. Kummallista että tää juttu rönsyilee täällä ihan muihiin aiheisiin mitä alunperin kysyin :) Ja mun sydän on paremminkin iloa täynnä eli siksi hymiöt tapasin tämän miehen eli miksi olisin surullinen kun ei mitään aihetta ole :) Kaikki on hyvin elämässäni tällä hetkellä.
 

Yhteistyössä