Mies kusi mun matkalaukkuun.

  • Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti
"apuva"
Tultii eilen illalla tänne lomakohteeseen ja mentii heti syömään ja vähän juomaan. Yöllä mies oli unisaa kussu mun matkalaukkuun ja nyt yhtä vaatekertaa lukuun ottamatta mun kaikki vaateet ja hygienia tarvikeet ovat kusessa.

Ei täällä ole vaatekauppoja pelkästää noita typeriä turisteille tehtyjä T-paitoja (helvetin rumia). Ompas kiva loma edessä.
 
Ei hätää
Peset vaatteet hotellin suihkussa suihkugeelillä, huuhtelet hyvin ja levität kuivumaan. Lainaat mieheltä siksi aikaa puhdasta paitaa (jos ette ole ihan eri kokoa) jotta pääset syömään ja mahdollisesti kaupungille.
Tai sitten kysyt hotellilta, onko pesulapalvelua - monesti on, saat pestyinä, kuivina ja silitettyinä takaisin. Selität vain tilanteen - kyllä ne ovat siellä pahempaakin nähneet.

Hygieniatarvikkeet ovat muovipakkauksissa, joten nekin voi pestä lavuaarissa. Hammasharjan tosin suosittelen vaihtamaan. Miehen voit hyvällä omallatunnolla pistää ostamaan hammasharjan ja mahdolliset uudet meikit - ja matkalaukun, jos sen kankainen sisäpuoli on kusessa.
 
Ei hätää
(En muuten ihmettele tuota miehen unissaankusemista ollenkaan. Kerran olin pippaloissa, joissa nukuttiin isossa salissa. Heräsin yöllä siihen, että yksi poika kusee nukuksissaan salin puulattialle... Saatiin pelastettua tilanne, vaikka kaikkia vitutti. Poika oli nolona ja kertoi, että hän oli mielestään mennyt vessaan, vaikka oli sitten vain vaeltanut nurkkaan. Jotain hyötyä siitäkin on, että on nainen - vessaan pitää ihan oikeasti vääntäytyä ja etsiä se pönttö.)
 
vierasss
Alkuperäinen kirjoittaja Ei hätää;30179699:
Peset vaatteet hotellin suihkussa suihkugeelillä, huuhtelet hyvin ja levität kuivumaan. Lainaat mieheltä siksi aikaa puhdasta paitaa (jos ette ole ihan eri kokoa) jotta pääset syömään ja mahdollisesti kaupungille.
Tai sitten kysyt hotellilta, onko pesulapalvelua - monesti on, saat pestyinä, kuivina ja silitettyinä takaisin. Selität vain tilanteen - kyllä ne ovat siellä pahempaakin nähneet.

Hygieniatarvikkeet ovat muovipakkauksissa, joten nekin voi pestä lavuaarissa. Hammasharjan tosin suosittelen vaihtamaan. Miehen voit hyvällä omallatunnolla pistää ostamaan hammasharjan ja mahdolliset uudet meikit - ja matkalaukun, jos sen kankainen sisäpuoli on kusessa.
Miehellä ei todellakaan ole mitään velvollisuutta ostaa uutta matkalaukkua tai mitään muutakaan. Hommatkoon akka tarvitsemansa rojut itse.
 
Ei hätää
Miehellä ei todellakaan ole mitään velvollisuutta ostaa uutta matkalaukkua tai mitään muutakaan. Hommatkoon akka tarvitsemansa rojut itse.
You break it, you bought it. Jos perseilee, maksaa aiheuttamansa tuhot. Koskee kaikkia oikeustoimikelpoisia ihmisiä.
Taidat olla sinkku?

(Ja ilmeisesti ei-toivottua seuraa, niin matkoilla, rafloissa kuin yhtään missään muuallakaan... Tuolla "muut maksakoot" -asenteella ainakin.)
 
Ei hätää
Tai toisaalta, eihän miehen tarvitse uutta matkalaukkua ostaa. Antaa omansa vaimollensa ja pitää sen kusisen itse. Nythän se on "merkattukin" miehen omaisuudeksi... :D

Kaiken muun kanssa joutuu kyllä kaivamaan kuvettaan.
 
Ai, mun mies aikoinaan kusi mun vaatteiden päälle, olin ostanu just kalliit rintaliivit, ei visiin tykännyt niistä :LOL: Mutta kyllä unissaan häärääjät on sallasia ja voin kertoa että se on peritytyvää..jälkikasvu vaan kusee keittiöntuoleilla :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Unissaanhääräjä
Mun mies on unissaan kussut vaikka minne, muttei vessanpönttöön. Arvatkaapa pnko tässä taloudessa nurkissa mitään lehtikoreja, sisustushässäköitä tms? Pojat on onneksi vielä vaipoissa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Unissaanhääräjä;30180159:
Mun mies on unissaan kussut vaikka minne, muttei vessanpönttöön. Arvatkaapa pnko tässä taloudessa nurkissa mitään lehtikoreja, sisustushässäköitä tms? Pojat on onneksi vielä vaipoissa....
Siellä ne kelluis sisustuskävyt aaltomaljakossa : /
 
unissaanhääräjä
Jaa, mahtaa liittyä myös alkoholia noihin unissakuseskelutapauksiin.
Ei ainakaan meillä, liittyy poikkeavaan väsymykseen (esim. aikaero), stressiin. Alkaa silloin kävellä unissaan, touhuilee muutakin kuin kuseskelee, esim. yrittää keittää kahvia, käy eteiseen nukkumaan jne. Jos makkarin oven laittaa lukkoon niin lorottaa makkarin nurkkaan, nykyään vaan suosiolla talutan sen suoraan vessaan ja sitten takaisin sänkyyn .D
 

Yhteistyössä