Mies lähti viimeyönä klo 2 auraamaan eikä ole vielä tullut

  • Viestiketjun aloittaja Minä Äiti
  • Ensimmäinen viesti
Minä Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Eikö niillä ole aikarajoja mitä saa päivässä ajaa?
Aura-autonkuljettajan ei tarvitse pitää piirturia.Mun mies oli vuorokauden töissä kävi tossa nukkumassa kolme tuntia ja lähti suolakeikalle
meillä ainakin kuulema pitää olla piirturi... just kysyin :D
Täällä taas ei mutta mies sen aina laittaa
Mä en tiedä että miten noilla on ja en muuten etes tiiä et ajoko kuoma-autolla vai raktorilla ;)
Pitääpä aamulla haastatella ku on nukkunu koko illan.

 
Äiti Minä
Alkuperäinen kirjoittaja luomulehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä Äiti:
:( soitin ärken ja sano että vielä menee jonku aikaa...onko tossa mitään järkeä enään. Vissiin sitä lunta tullu melkoipaljon.
Jätä se. Olet laiminlyöty ja kaltoin kohdeltu. Meillä olis tossa ajassa jo lukotkin ovissa vaihtuneet
heh ;)
No minun olis pitäny sitten lähtä jo aikoja sitten. Tai olis pitäny tajuta jo treffaus vaiheessa että ei kannata auto/konemihiin sekaantua. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja luomulehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä Äiti:
:( soitin ärken ja sano että vielä menee jonku aikaa...onko tossa mitään järkeä enään. Vissiin sitä lunta tullu melkoipaljon.
Jätä se. Olet laiminlyöty ja kaltoin kohdeltu. Meillä olis tossa ajassa jo lukotkin ovissa vaihtuneet
heh ;)
No minun olis pitäny sitten lähtä jo aikoja sitten. Tai olis pitäny tajuta jo treffaus vaiheessa että ei kannata auto/konemihiin sekaantua. :eek:

;) :hug:
 
Minä Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui! Toihan on jo vaarallista... Taidan pysyä kotona aina pyryn jälkeen pari vuorokautta, kun ei tiedä millon väsyny kuski pamauttaa keulaan... :eek:
Parrein pysyä ;) ja jos asut vielä vähänkään syrjässä niin saat olla kotona aika pitkään ku viimesenä ne syrrjätiet aurataan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:
Liftasin vuosia sitten lumiauran kyytiin. Oli hirvittävä ilma ja meinasin jäätyä pystyyn. Lumiaurakuski sanoi, että onhan se vähän sivussa hänen reitiltään, mutta vien sut sinne. Perillä kehtasin vielä kysyä, että vetääkö sen pihan samalla. sanoi, että kyllä joo muuten, muttei mahdu portista sisään.
Tää oli hauska juttu, alko ihan naurattaan tuo portti-homma heh

=) :D
 
Minä Äiti
Pitää vielä täsähä vastata kerran. Oli isäntä pikkusen tiltissä illalla. Meillä kävi vieraitaki ja hän ei tienny yhtään mitään koko menosta ja seinän takana nukku. Vetäs 15h unet yhtä soittoa.
 

Yhteistyössä