Mies lähti...

:D juu ...meillä tultiin mami ja uus pikku veli hakemaan hohtavan puhtaalla Pontiacilla pois sairaalasta viime keskiviikkona.. auto oli tiptop kunnossa myös sisältä... :D .. siivous oli onnistunut ilman äidin opastusta..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 17:26 Darelbeida kirjoitti:
:D juu ...meillä tultiin mami ja uus pikku veli hakemaan hohtavan puhtaalla Pontiacilla pois sairaalasta viime keskiviikkona.. auto oli tiptop kunnossa myös sisältä... :D .. siivous oli onnistunut ilman äidin opastusta..
Paljon onnea äidille, paljon onnea isälle, paljon onnea pienelle perheenlisälle! :flower:
 
Meillä on auto siis niin kamalan näköinen, että huh huh! Mies varmaan odottaa ensi viikkoa, ja mahdollisia autokauppoja...että pääsis vanhasta eroon pesemättä, ja saisi uuden, hienon, pestyn ja luultavasti tankatunkin auton tilalle! =)
 
Vitsi, kun on FW:llä reipas mies :flower: Mun ukkoni tuskin edes huomaa, että auto on likainen. Jos joskus huomaa, niin silloin hän arvelee, että sitä on turha pestä, kun hän on huomenna menossa soratielle, jossa auto taas likaantuu. Eli ainoa automme on edelleen syksyn jäljiltä likaisena pihalla. Hyvä idea laittaa lapset auton pesuun =)
 
Minä tempaisin ja lähdin pojan kanssa huoltsikalle oikein maksulliseen pesuun kun ei siitä muuten tullut mitään... No ei voi miestä moittia kun tekee vapaa-aikanaan meille remppaa. Vaihdetaan vesiputket ja uusitaan vessat ja keittiö. =) Oli kyllä ihan mukava reissu. Siinä oli pikkujätkä huuli pyöreänä kun joka puolella oli autoja ja muutakin äijäkamaa. Lapanen ojossa osoitteli ja huuteli innokkaita "Äää" -kommenttejaan.
 
Kertaalleen mies kävi pesemmässä meidän kummankin autot, mutta taas tuo mun auto ainakin näyttää aika kamalalta ja niin varmaan hänenkin kun työnsä puolesta joutuu sortiellä ajamaan.
Pääsiäiseksi kun tulee kotiin niin olen aivan varma, että taas ajelee melkeinpä ensitöikseen pesemään kummankin auton - on tarkka niiden kunnosta - ei varmaan voi luonteelleen mitään =) Onse niin ahkera ja tarmokas kaikissa asioissa =)
 
Mies osti viime viikonloppuna uuden painepesurin ja sen jälkeen se on pessyt molemmat autot kahteen kertaan, moottoripyöränsä ja 2 mattoa :D . Saas nähdä koska into laantuu :D Nyt en ole keksinyt sille enempää pestävää...
 

Yhteistyössä