mies löi ja potkasi mua =(

  • Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti
elina
hää nukku yön tosi huonosti ja aamulla puoli 6 aikaaan ku vauva söi ja sen jälkeen jatkoi juttelua sänyssä niin mies karjasi ja sit laitoin pois sen sängystä ja myöhemmin se tulee makkariin kun poika oli mun vieressä ja mä sanoin sille että mene pois niin löi mua täysiä jalkaan... ja sit otin siltä myöhemmin pyörän avaimen pois että saa mennä huonomalla pyörällä niin vielä potkas ja löi mua =(((( mitä mä teen pelottaa
 
elina
Alkuperäinen kirjoittaja jöppis:
ei tainnut olla ekakerta vai? viimenen Ei ainakaan. ja älä sinä rupeaa lyömään tai mitään.... minä en tuollaista katselis, kannattaakin olla varuillaan.
äsken vielä juteltiin ennen ku lähti.. sano mulle että varaa hälkle psykiatrile aika, ku mulla on ollut aika rankka masennus tässä päällä synnytyksen jälkeen ja sit mu mies ei vielä ole suomalainen niin hällä ei ole edes vielä ystäviä kenen kanssa jutella tai muutakaan =/ mitä mä nyt teen??? mikä on jonkun auttavan puhelin linjan numero haluu soittaa sellaseen... niin ja nyt tulee pikkasen verta kun potkas mua mahaan =((
 
jöppis
jos totta nyt puhut että, mies muka taas potkas sua. Niin ota hyvä ihminen tärkeimmät tavaras ja lähde pikkasen kanssa pois sieltä. Kai sulla on joku paikka, vanhempien luo tai joku ystävä joka auttaa sua hakemaan apua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jöppis:
jos totta nyt puhut että, mies muka taas potkas sua. Niin ota hyvä ihminen tärkeimmät tavaras ja lähde pikkasen kanssa pois sieltä. Kai sulla on joku paikka, vanhempien luo tai joku ystävä joka auttaa sua hakemaan apua...


nyt ihan kirjauduin sisään... ja puhun ihan totta että mies potkas mua ja tuntuu tosi pahalle, mut myös tuntuu että ehkä se oli mun vika :( ei musta ole lähtijäksi mä olen nössö :/ sit mies kerto että töissä ollut tosi huono viikko niin ehkä se sit purki pahan olonsa et mä sain turpaani..
 
Alkuperäinen kirjoittaja elina:
Alkuperäinen kirjoittaja jöppis:
ei tainnut olla ekakerta vai? viimenen Ei ainakaan. ja älä sinä rupeaa lyömään tai mitään.... minä en tuollaista katselis, kannattaakin olla varuillaan.
äsken vielä juteltiin ennen ku lähti.. sano mulle että varaa hälkle psykiatrile aika, ku mulla on ollut aika rankka masennus tässä päällä synnytyksen jälkeen ja sit mu mies ei vielä ole suomalainen niin hällä ei ole edes vielä ystäviä kenen kanssa jutella tai muutakaan =/ mitä mä nyt teen??? mikä on jonkun auttavan puhelin linjan numero haluu soittaa sellaseen... niin ja nyt tulee pikkasen verta kun potkas mua mahaan =((
kohta että olet haudassa... :'( mies EI rakasta sinua koska satuttaa! Älä ole nynny ja raukkis ja jää kotiin odottelemaan uutta pahoinpitelyä.
LYÖ kerran LYÖ uudestaan. Yh on taatusti parempi. :hug:
 
jöppis
vaikka sun miehelläs olis kuin huono viikko, niin ei se saa suhun käydä käsiksi. Sun ei tarvi todellakaan kestää minkään sortin väkivaltaa. Ja vaikuttaa siltä että, mieheskin tarvis sitä apua... ja jos sulla itselläsi on masennusta, niin ilman muuta haet siihen hoitoa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
kun lyö kerran lyö myös toisen kerran. Minä kyllä lähtisin...
tiedän,mutku sillä on ollut töissä rankkaa ja mun masennuksen kanssa.. kattokaa mä vaan puolustelen sitä vaikka se teki mulle pahaa mä oon tällänen raukkis :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja puska:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
kun lyö kerran lyö myös toisen kerran. Minä kyllä lähtisin...
tiedän,mutku sillä on ollut töissä rankkaa ja mun masennuksen kanssa.. kattokaa mä vaan puolustelen sitä vaikka se teki mulle pahaa mä oon tällänen raukkis :'(
mutku, mutku...ei perkule...Herää! Toista ei saa pahoinpidellä vaikka olisi ollut kuinka rankkaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Räntäntänttä:
Alkuperäinen kirjoittaja elina:
Alkuperäinen kirjoittaja jöppis:
ei tainnut olla ekakerta vai? viimenen Ei ainakaan. ja älä sinä rupeaa lyömään tai mitään.... minä en tuollaista katselis, kannattaakin olla varuillaan.
äsken vielä juteltiin ennen ku lähti.. sano mulle että varaa hälkle psykiatrile aika, ku mulla on ollut aika rankka masennus tässä päällä synnytyksen jälkeen ja sit mu mies ei vielä ole suomalainen niin hällä ei ole edes vielä ystäviä kenen kanssa jutella tai muutakaan =/ mitä mä nyt teen??? mikä on jonkun auttavan puhelin linjan numero haluu soittaa sellaseen... niin ja nyt tulee pikkasen verta kun potkas mua mahaan =((
kohta että olet haudassa... :'( mies EI rakasta sinua koska satuttaa! Älä ole nynny ja raukkis ja jää kotiin odottelemaan uutta pahoinpitelyä.
LYÖ kerran LYÖ uudestaan. Yh on taatusti parempi. :hug:


joo mulla on hoitokontatki että sairaanhoitaja käy kotona jne.. mut vanhemmat ei asu täällä eikä oikein ystäviäkä ole :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja puska:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
kun lyö kerran lyö myös toisen kerran. Minä kyllä lähtisin...
tiedän,mutku sillä on ollut töissä rankkaa ja mun masennuksen kanssa.. kattokaa mä vaan puolustelen sitä vaikka se teki mulle pahaa mä oon tällänen raukkis :'(
:hug:
Hei, se ei silti ole syy lyödä. Tottakai sinua pelottaa lähteä, ja silloin sitä alkaa puolustelemaan toista. Mutta ihan oman itsesi ja lapsesi vuoksi älä alistu moiseen.
 
[/quote]

:hug:
Hei, se ei silti ole syy lyödä. Tottakai sinua pelottaa lähteä, ja silloin sitä alkaa puolustelemaan toista. Mutta ihan oman itsesi ja lapsesi vuoksi älä alistu moiseen.
[/quote]


peesi. Itse aikoinani lähdin ekasta liitosta ja ihan tyhjän päälle lähdin,mutta en kadu! Pikkuhiljaa sian elämäni raiteilleen kun ex oli pois kokonaan kuvioista.
 
Gluteus maximus
entä jos se on seuraavaksi vauva johon miehesi purkaa kiukkunsa, väsymyksensä ja työnsä. Vauva ei osaa puollustautua ja jos vauvan itkusta jo hermostuu (tiedän se on rankkaa, kun meillä on ollut koliikki-vauva eikä saatu apua mistään) Suosittelen miehellesi työn vaihtamista, jos menee jo noin rankaksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
entä jos se on seuraavaksi vauva johon miehesi purkaa kiukkunsa, väsymyksensä ja työnsä. Vauva ei osaa puollustautua ja jos vauvan itkusta jo hermostuu (tiedän se on rankkaa, kun meillä on ollut koliikki-vauva eikä saatu apua mistään) Suosittelen miehellesi työn vaihtamista, jos menee jo noin rankaksi!
ei se itkusta hermostunut vaan ku se jokelteli niin ei saanut nukuttua :kieh: ....enkä voi kotoota mihkää lähtee oon täällä rahattomana ja mun vanhemmille en halua tästä puhua.. mihkää soskuun tai mihkää en voi ottaa yhetyttä koska siitä voisi kärsiä miehen oleskelu lupa :ashamed: :snotty:
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja puska:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
entä jos se on seuraavaksi vauva johon miehesi purkaa kiukkunsa, väsymyksensä ja työnsä. Vauva ei osaa puollustautua ja jos vauvan itkusta jo hermostuu (tiedän se on rankkaa, kun meillä on ollut koliikki-vauva eikä saatu apua mistään) Suosittelen miehellesi työn vaihtamista, jos menee jo noin rankaksi!
ei se itkusta hermostunut vaan ku se jokelteli niin ei saanut nukuttua :kieh: ....enkä voi kotoota mihkää lähtee oon täällä rahattomana ja mun vanhemmille en halua tästä puhua.. mihkää soskuun tai mihkää en voi ottaa yhetyttä koska siitä voisi kärsiä miehen oleskelu lupa :ashamed: :snotty:

Mites jos nukkuisitte eri huoneissa, jos lapsen jokeltelu häiritsee??? Ja sinähän vaan puolustelet miestäsi, vaikka potkinut ja lyönyt sinua.
 

ei se itkusta hermostunut vaan ku se jokelteli niin ei saanut nukuttua :kieh: ....enkä voi kotoota mihkää lähtee oon täällä rahattomana ja mun vanhemmille en halua tästä puhua.. mihkää soskuun tai mihkää en voi ottaa yhetyttä koska siitä voisi kärsiä miehen oleskelu lupa :ashamed: :snotty: [/quote]

Miehen oleskeluluvasta olet vain huolissas?! Itsestäs ja lapsestas olisit. Yh on rahalliset avut yhteiskunnalta!
Saat varmasti asunnon heidän kauttaa helposti kun on peini lapsi.

Nyt kuule ota ITSEES niskasta kiinni. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ahkeraliisa:
siis ajattele nyt hyvä ihminen itseäs ja pientä :eek: aivan varmasti käy vielä lapsenkin kimpuun kun sinuakin noin kohtelee. Mitä sun miehes tekee työkseen, kun noi rassaavaa on ??
eiku se on niinki vasta työharjoittelu mut luultavammin pääsee sinne oppisopimuksella tai siis sille luvattiin jo ja nyt sitä on ruvettu empimään.. ja sit se on tällä viikolla joutunut keräilemään vaan sieltä roskia.. itku silmässä aamulla lähti töihin..tekis mieli soittaaa sille että älä mieti aamullista,siis miten saa tälläsen nössöyden pois, mä tiedän ku se tulee takas niin mä oon unohtanut jo koko jutun ja annan anteeksi.. mä vaan oon tällänen, ku aina ollut koulukiusattu niin hyväksyy mitä tahansa..

:'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räntäntänttä:
ei se itkusta hermostunut vaan ku se jokelteli niin ei saanut nukuttua :kieh: ....enkä voi kotoota mihkää lähtee oon täällä rahattomana ja mun vanhemmille en halua tästä puhua.. mihkää soskuun tai mihkää en voi ottaa yhetyttä koska siitä voisi kärsiä miehen oleskelu lupa :ashamed: :snotty:
Miehen oleskeluluvasta olet vain huolissas?! Itsestäs ja lapsestas olisit. Yh on rahalliset avut yhteiskunnalta!
Saat varmasti asunnon heidän kauttaa helposti kun on peini lapsi.

Nyt kuule ota ITSEES niskasta kiinni. |O
[/quote]



joo mut mä ajattelen sit jos se joutuis lähtee suomesta tai jotain.. ku mä kuitenki rakastan sitä :eek:
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja puska:
Alkuperäinen kirjoittaja Räntäntänttä:
ei se itkusta hermostunut vaan ku se jokelteli niin ei saanut nukuttua :kieh: ....enkä voi kotoota mihkää lähtee oon täällä rahattomana ja mun vanhemmille en halua tästä puhua.. mihkää soskuun tai mihkää en voi ottaa yhetyttä koska siitä voisi kärsiä miehen oleskelu lupa :ashamed: :snotty:
Miehen oleskeluluvasta olet vain huolissas?! Itsestäs ja lapsestas olisit. Yh on rahalliset avut yhteiskunnalta!
Saat varmasti asunnon heidän kauttaa helposti kun on peini lapsi.

Nyt kuule ota ITSEES niskasta kiinni. |O

Menkää koko perhe sinne miehesi kotimaahan. Siellä varmasti on asiat paremmin kuin täällä ja miehesi onnellisempi, ettei tarvitse työharjoittelun takia vaimoa hakata! Olen oikeasti sitä mieltä, että työn takia ei kannata itseään tappaa!


joo mut mä ajattelen sit jos se joutuis lähtee suomesta tai jotain.. ku mä kuitenki rakastan sitä :eek: [/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja elina:
Alkuperäinen kirjoittaja jöppis:
ei tainnut olla ekakerta vai? viimenen Ei ainakaan. ja älä sinä rupeaa lyömään tai mitään.... minä en tuollaista katselis, kannattaakin olla varuillaan.
äsken vielä juteltiin ennen ku lähti.. sano mulle että varaa hälkle psykiatrile aika, ku mulla on ollut aika rankka masennus tässä päällä synnytyksen jälkeen ja sit mu mies ei vielä ole suomalainen niin hällä ei ole edes vielä ystäviä kenen kanssa jutella tai muutakaan =/ mitä mä nyt teen??? mikä on jonkun auttavan puhelin linjan numero haluu soittaa sellaseen... niin ja nyt tulee pikkasen verta kun potkas mua mahaan =((

Siis mistä sulta tulee verta?! Nyt haet pikasesti apua...et saa olla tilanteessa yksin!
 

Yhteistyössä