mies löi ja potkasi mua =(

  • Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti
mie vaan
kyllä on uskomatonta toukua jos ei omaa lastaan ja itseään tuon vertaa ajatella ja suojella... on se prkl jos et muuta ajattele kun miehes oleskelu lupia jne... vastuuntuntoisena äitinä sun pitäs hei ajatella sitä lasta ja omaakin hyvinvointias!! kyllä meill jos ukko hakkais mua työpaineiden takia, olis kulmat tummana päivättäin, mut saan vissii olla onnellinen siitä et mulla mies käyttäytyy aikuismaisesti eikä pura paineitaan muihin!!!!

kyllä sun varmaan oikeesti kannataa mennä jonnekin juttelee ihan vaikka koko perheen voimin, jos minä voisin asiaan vaikuttaa, neuvo olis myös et kimpsut ja kampsut kasaan ja vaikka porukoille tai kaverille väliaikaisesti!! kai voit joltai lainaa rahaa et pääset vanhemmilles lähtee??!! kyllä ite vaikka kävellen lähtisin menee jos tilanne ois tuo...
 
miero
Alkuperäinen kirjoittaja puska:
Alkuperäinen kirjoittaja Räntäntänttä:
Alkuperäinen kirjoittaja puska:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi vain:
Näyttää, että ap on niin nöyrtynyt tilanteeseen ja masis vielä päällä ettei osaa ajatella järkevästi. Olet ihan selvästi psyykkisesti ja taloudellisesti riippuvainen miehestäsi, että puolustelet häntä tilanteessa kuin tilanteessa. Aina nämä menee niin, että lyöty lopulta uskookin siihen, että syy on hänessä.
Otappa yhteys siihen sinua hoitavaan tahoon ja pyydä saatko sieltä kautta apua tilanteeseenne ja samalla myös ihmis- ja itsetuntosi takaisin.

niin just musta tuntuu et syy on mussa ehkä jotenki ärsytin tai jotain... mulla on lääkäriaika nyt 11, mitäs mä siellä sanon en ainakaa et mies potkas..
Tottakai sanot!


niin kait sitten
sun on PAKKO sanoa, että mies potkas. hoidon kannalta se on OLEELLISTA! potkusta on voinut tulla vaikka sisäinen verenvuoto ja kun kerran verta vuodat niin VARMASTI ON JOTAIN VAURIOITUNUT! tuon teon TÄYTYY päätyä lääkärin papereihin oikealla nimellä HOIDOLLISISTA SYISTÄ. vaikka nyt ei mitään olisi tullut niin jälkikäteen on paljon helpompi miettiä johtuuko tuosta potkusta kun se on sinne kirjattu!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Voi hyvänen aika. Onko naisella oikeus mätkiä miestä? Hermot ne on miehilläkin. Tuosta kirjoituksesta kuultaa niin läpi epätoivo, pelko ja rakkaus. Miksi mies pitää jättää huomiotta jos hän on itse ilmaissut tarvitsevansa apua kuten käsitin ainakin kirjoituksesta. Illalla kunnon keskustelut, molemmat kertoo omista tuntemuksista ja tehdään päätökset avun hakemisesta ja jos mies tuntee itsensä arvaamattomaksi niin sitten mies voi mennä vähäksi aikaa kotoa pois tai toisinpäin et ap lapsen kanssa. En sano et lyöminen olisi oikein, mutta kun molemmat tarvitsee apua niin miksei ne voisi alkaa selvittämään ihan eri kautta.
mä löin sen jälkeen kun oli lyönyt ja potkassu minua :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja elina:
hää nukku yön tosi huonosti ja aamulla puoli 6 aikaaan ku vauva söi ja sen jälkeen jatkoi juttelua sänyssä niin mies karjasi ja sit laitoin pois sen sängystä ja myöhemmin se tulee makkariin kun poika oli mun vieressä ja mä sanoin sille että mene pois niin löi mua täysiä jalkaan... ja sit otin siltä myöhemmin pyörän avaimen pois että saa mennä huonomalla pyörällä niin vielä potkas ja löi mua =(((( mitä mä teen pelottaa
Lyödä ei saa. Keskustelkaa asia halki. Miehesi lyö sinua uudestaan ja entistä pahemmin. Voit jopa kuolla lyömiseen. Suomessa naisia kuolee aika paljon perheväkivallan uhrina. Jos miehesi lyö sinua usein ja on nyt muualla, lähde vauvan kanssa pois. Soita ensikotiin ja kerro tilanteestasi. Pakkaa välttämättömin ja ota omat rahasi mukaan. Jos mies on uhkaava ja kotona, eikä anna rahojasi, avaimiasi ym. koeta paeta naapuriin ja soita poliisit. Pyydä poliisilta yhteys sosiaaliviranomaisiin, jotka voivat viedä sinut ja lapsen turvakotiin. Myös ev.lut. kirkko järjestää turva-asuntoja, jos vain pyydät ja vetoat hengenvaaraan. Ja se sinulla ja lapsella todellakin on. Ikävä kyllä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Minä potkasisin miehen menemään :kieh: Väsy tai vitutus ei ole syy lyödä toista ja varsinkaan lapsen läsnäollessa :kieh: :kieh:

Ukko meneen! Se on mun mielipide, mua ei lyötäs ku kerran...


vauva oli mun vieressä kun se löi mua :'( käy sääliksi tota vauvaa... illalla ku se tulee yritän jutella ja jos ei tuu mitään niin lähen menee..kaveri laittoi mun tilille rahaa... oon melkein varma et mies kääntää tän jutun sillee et loppujen lopuksi mä anelen siltä anteeksi
 
luulenko vaan
Mä olen aina kuvitellut, että perheitä ei voi erottaa toisistaan suomessa, eli jos isyys on todistettu, ei luulisi olevan mitään kommervenkkejä oleskelulupien kanssa. Oikaiskaa, jos olen väärässä.
 
vika ei ole sinussa, koeta muistaa se silloinkin, kun mies yrittää saada tätä sinun viaksesi.

turvaa ja tukea saa, mutta vasta silloin kun sitä pyytää. toivottavasti saatte asiat järjestykseen, sehän on kaikille se paras vaihtoehto.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja puska:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
entä jos se on seuraavaksi vauva johon miehesi purkaa kiukkunsa, väsymyksensä ja työnsä. Vauva ei osaa puollustautua ja jos vauvan itkusta jo hermostuu (tiedän se on rankkaa, kun meillä on ollut koliikki-vauva eikä saatu apua mistään) Suosittelen miehellesi työn vaihtamista, jos menee jo noin rankaksi!
ei se itkusta hermostunut vaan ku se jokelteli niin ei saanut nukuttua :kieh: ....enkä voi kotoota mihkää lähtee oon täällä rahattomana ja mun vanhemmille en halua tästä puhua.. mihkää soskuun tai mihkää en voi ottaa yhetyttä koska siitä voisi kärsiä miehen oleskelu lupa :ashamed: :snotty:

Jos se miehen irvikuva tuosta suuttui niin olet itse kyllä todella raukkamainen paska jos et lähde. Se kusipää nimittäin käy vielä vauvaan kiinni ja sen jälkeen sinä et saa kerjättyä millään sääliä koska vapaa ehtoisesti suorastaan tarjoat sitä.
Tuollaiset ukon kuvatukset pihalle vaan ilman säälin tunnetta, sääli on tässä tapauksessa todellakin sairautta!!!
 
Ei kukaan ihminen ansaitse tuollaista kohtelua. Oli mies sitten ulkomaalainen tai marsilainen, ei toista saa lyoda.

Mun mies on ulkomaalainen, ja kaynyt lapi aikamoisen oleskelulupa-prosessin aikanaan. Samalla hankin karsi rasismista tyopaikallaan. Eli aikalailla samanmoinen tilanne, kuin teilla. Lasta silloin ei kylla ollut, mutta kuitenkin. Ei mun mies purkanut stressiaan potkimalla ja lyomalla mua, vaan keskustelemalla.purki stressiaan mun kanssa. Ja ma olin hanen tarkein tuki silloin, kuin myos nykyisin.
Jos mun mieheni olisi palkkioksi tuosta matkinyt mua, emme me olisi enaa yhdessa.

Heratys, ystavaiseni, et sina tuollaista kohtelua ansaitse! =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja puska:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Minä potkasisin miehen menemään :kieh: Väsy tai vitutus ei ole syy lyödä toista ja varsinkaan lapsen läsnäollessa :kieh: :kieh:

Ukko meneen! Se on mun mielipide, mua ei lyötäs ku kerran...


vauva oli mun vieressä kun se löi mua :'( käy sääliksi tota vauvaa... illalla ku se tulee yritän jutella ja jos ei tuu mitään niin lähen menee..kaveri laittoi mun tilille rahaa... oon melkein varma et mies kääntää tän jutun sillee et loppujen lopuksi mä anelen siltä anteeksi
eli siis manipuloi sinua. Niinhän ne naisten ja lasten hakkaajat tekevät aina.

 
mix ees kysyt
Alkuperäinen kirjoittaja elina:
hää nukku yön tosi huonosti ja aamulla puoli 6 aikaaan ku vauva söi ja sen jälkeen jatkoi juttelua sänyssä niin mies karjasi ja sit laitoin pois sen sängystä ja myöhemmin se tulee makkariin kun poika oli mun vieressä ja mä sanoin sille että mene pois niin löi mua täysiä jalkaan... ja sit otin siltä myöhemmin pyörän avaimen pois että saa mennä huonomalla pyörällä niin vielä potkas ja löi mua =(((( mitä mä teen pelottaa
vedät takas
 
pii83
Toivottavasti oli! Tollasta ei toivo kellekkään, vaikka sellasta ikävä kyllä tapahtuu. Mutta jos se oli provo, niin HÄPEÄ!

Muuten toivon sinulle jaksamisia ja voimia lähtee menemään vauvan kanssa.
 
vieras
En tiedä onko siis ihmisillä niin paljon ylimääräistä aikaa ja mielikuvitusta, että jos joku tänne jotain kirjottaa, lähes joka viestiketjussa joku heittää että olet provo. Onko tosiaanki näin - epäilen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja puska:
Alkuperäinen kirjoittaja jöppis:
jos totta nyt puhut että, mies muka taas potkas sua. Niin ota hyvä ihminen tärkeimmät tavaras ja lähde pikkasen kanssa pois sieltä. Kai sulla on joku paikka, vanhempien luo tai joku ystävä joka auttaa sua hakemaan apua...


nyt ihan kirjauduin sisään... ja puhun ihan totta että mies potkas mua ja tuntuu tosi pahalle, mut myös tuntuu että ehkä se oli mun vika :( ei musta ole lähtijäksi mä olen nössö :/ sit mies kerto että töissä ollut tosi huono viikko niin ehkä se sit purki pahan olonsa et mä sain turpaani..
tässä näin..olkaa hyvä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja puska:
Alkuperäinen kirjoittaja jöppis:
jos totta nyt puhut että, mies muka taas potkas sua. Niin ota hyvä ihminen tärkeimmät tavaras ja lähde pikkasen kanssa pois sieltä. Kai sulla on joku paikka, vanhempien luo tai joku ystävä joka auttaa sua hakemaan apua...


nyt ihan kirjauduin sisään... ja puhun ihan totta että mies potkas mua ja tuntuu tosi pahalle, mut myös tuntuu että ehkä se oli mun vika :( ei musta ole lähtijäksi mä olen nössö :/ sit mies kerto että töissä ollut tosi huono viikko niin ehkä se sit purki pahan olonsa et mä sain turpaani..
tässä näin..olkaa hyvä..
kiitos sulle... niin en tosiaan ole provo.. ei ole mitään syytä huijata tälläisessa asiassa :/

 
näin en haluis sanoa mutta kun on pakko... kyllä oot idiootti kun koko ajan keksit tekosyitä miks et voi lähteä.. minkä takia sä sitten alotit tämän keskustelun jos tässä ei sun mielestä oo ollu mitään väärää?? :headwall: :headwall: hitto et suututtaa.

mä oon ollu suhteessa missä ukko löi mua ja usko kuule pois että sen lyönnin jälkeen meni 2 tuntia ja mun kamat oli pakattu ja olin muuttanu pois. väliaikasesti menin kaverille ja hänen kanssaan rupesimme hakemaan minulle asuntoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs lääkärissä sanottiin?Mistä se verentulo johtui?
sanoin vaan lääkärille et kaatusin niin sit epäili et tärähdyksestä alkanut vuotaa, mut käski seuraamaan jos alan vuotaa kunnolla niin sit päivystykseen ettei mahassa ole mitää verenvuotoa
 

Yhteistyössä