mies löi ja potkasi mua =(

  • Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Räntäntänttä:
Alkuperäinen kirjoittaja puska:
eli mies soitti lopulta ambulanssi.. niin tuolta tosi ylhäältä kohdunsuulta oli revennyt jotain(en muista nimeä) sinne jouduttiin tikit laittaa ja sain verta... miehen kanssa ollaan asiasta juteltu ja juteltu.. yhdessä lähdetään perheneuvolaan ja hoidetaan asiat kuntoon.. ja sit mun pitäs vielä soittaa sellaseen sos juttuun missä ulkomaalaiset saa kanssa juttelu apua vaikka tulkin kanssa... eiköhän tää tästä, mutta varovainen olen ja helposti lähden jos antaa merkkejä että meinaa vielä tehdä... tein myös miehellle selväksi että kerta vielä niin siihen loppuu...

Nonii..nyt kuulostaa paljon paremmalta. Mutta sanoitko edelleenkään lääkärille että MIES POTKAS SUA?!



sanoin että potkasi ja olisivat kutsuneet poliisit, mutta kielsin.. kerroin asiat ja myös että sovittu ollaan.. lääkäri sanoi että jos vielä tulisin sairaalaan miehen pahoinpitelemänä poliisit kutsutaan automaattisesti, mut se olisi eri asia teenkö rikosilmoitusta... miehen kaa vielä tänä aamuna juteltiin ja vielä pyyteli kovasti anteeksi ja ensi viikolla ruvetaan soittelemaan eri paikkoihin ja laitetaan asiat kuntoon.. ja selvis vielä että miehellä oli paljon asioita sisällä mistä ei ollut uskaltanut/pystynyt puhumaan :/ mutta silti ei oikeuta lyömään tai potkii..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diiba daaba:
Alkuperäinen kirjoittaja epäilys iski:
Sori, mutta minusta tämä on jotenkin liian dramaattista. Tai toisaalta epäilyttävän lapsellista ja laimeaa suhtautumista uhrilta, joten vähän epäilyttää tämän jutun aitous...
Kumma etteivät sairaalassa tinganneet tarkemmin repeämästä ja sen aiheuttajasta :|
No, olipa totta tai ei, niin surullinen juttu.

Mulla oli tästä heti ihan provo-olo, mutta kukaan ei koskaan provoile mustana. ja onhan Suomi pulollaan hakattuja naisia, niin miksi tämä ei olis totta. Läpi kuitenkin paistaa se, että ap ei nyt kerro totta...Sitä vaan itse peilaa siihen, että mitä tekis, jos joku edes vähän löis, saatikka potkis ja nakkelis menemään monet kerrat, niin et veri tirskuis. Ei hyvää päivää. Muo olis loukattu sillä viisiin, että oikeudessa tavattas. Mutta meitä on niin moneksi. Ja monenlaisella historialla, joku alistuu ja on aina se alistuja. Mutta silti hei...olen sanaton...


no sulla on oma mielipide mutta minulla ei ole mitään syytä provoilla.. sen takia repesi tuolla kun mulla on synnytyksesta aikaa suht vähän 4kk:tta isku kuiteski oli sen verran kova... mut hyvää päivän jatkoa sulle
 
Sanni
Niin, mua vähän mietityttää, että toi kun oli pahoinpitely, ja se kuuluu yleisen syytteen piiriin, niin sillä ei olis pitänyt olla mitään merkitystä mitä sä haluat poliisin kanssa tehtävän, vaan lääkärillä on velvollisuus ilmoittaa pahoinpitelytapaukset poliisille...
 
hyvä että kerroit totuuden lääkärissä ja hyvä että menette puhumaan asioista ammatti-ihmisten kanssa. ja myönnän kyllä et on helppo sanoa et lähde pois.. itsekin siihen sorruin vaik tiedän ettei se ole niin yksinkertaista. tai kai se lähteminen olisi, mutta kun aina sitä kuitenkin haluaisi korjata tilanteen ja luottaa siihen toisen hyvyyteen. minäkin aina sanoin et se on heti loppu jos mies pettää ja kun se tilanne tuli eteen niin en kuitenkaan olisi halunnut erota, minä olin se joka olisi halunnut selvittää asiat.
 
epäilys iski
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:
Niin, mua vähän mietityttää, että toi kun oli pahoinpitely, ja se kuuluu yleisen syytteen piiriin, niin sillä ei olis pitänyt olla mitään merkitystä mitä sä haluat poliisin kanssa tehtävän, vaan lääkärillä on velvollisuus ilmoittaa pahoinpitelytapaukset poliisille...
Lääkäri on tehnyt virkavirheen, jos ei ole soittanut virkavaltaa paikalle pahoinpitelyn takia. Puhutkohan nyt Puska ihan totta? Et mahtanut kertoa totuutta lääkärille...
 

Yhteistyössä