Mies mikä on noloin tilanne missä olet saanut seisokin ?

  • Viestiketjun aloittaja onko joku
  • Ensimmäinen viesti
Poijula
Armeijassa vitutti, kun aamuherätyksessä piti nousta herätyksen tultua välittömästi jonoon tuvan ovelle ja meikäläinen lähinnä ovea nukkuvana jouduin olemaan ensimmäinen. Teltta pystyssä nolona joka kerta, mutta sitten vain päätin, että minä en välitä ja seisoin ylpeänä seisokkini kanssa etummaisena.
 
iu
Armeijassa vitutti, kun aamuherätyksessä piti nousta herätyksen tultua välittömästi jonoon tuvan ovelle ja meikäläinen lähinnä ovea nukkuvana jouduin olemaan ensimmäinen. Teltta pystyssä nolona joka kerta, mutta sitten vain päätin, että minä en välitä ja seisoin ylpeänä seisokkini kanssa etummaisena.
No et kait ollut ainoo. Eikös se aamuseisokki oo ihan normaalin ja terveen nuoren miehen merkki.
 
tuntumaan ojennus
Armeijassa vitutti, kun aamuherätyksessä piti nousta herätyksen tultua välittömästi jonoon tuvan ovelle ja meikäläinen lähinnä ovea nukkuvana jouduin olemaan ensimmäinen. Teltta pystyssä nolona joka kerta, mutta sitten vain päätin, että minä en välitä ja seisoin ylpeänä seisokkini kanssa etummaisena.
Noh, ehkä parempi kuitenkin jonon ensimmäisenä, kuin tappituntumassa peremmällä.
 
Eli missä paikassa ei olis tarvinu alkaa stondaamaan ?
Ehkä tämä tuorein tapaus vain tuntuu noloimmalta...

Toissa kesänä istuin mökkilaiturilla saunan jälkeen pyyhe päällä, kun vaimon sisko tuli siihen bikinit päällä ottamaan aurinkoa. Kaiken lisäksi se kyllä huomasi sen, niin pitkän katseen se kohdisti kriittiselle alueelle. Siinä vaiheessa oli pakko livistää takaisin saunaan pyyhkeen pullotuksesta huolimatta, kun reittikin oli "vapaa". Kun tulin saunasta pois niin vaimon sisko vielä virnuille kysyi, että oliko kuumat löylyt.
 
N91
Miehellä oli meidän tavatessamme koko ajan seisokki päällä. Tai siis on valtaosan päivästä edelleenkin, vaikka kuinka pistokokeena kävisi tarkistamassa. Alkuun en sitä uskonut, mutta pakko se on ollut uskoa vuosien mittaan. Illasta vasta osaa rentoutua hänellä. Mutta sohvalla makoillessakin ei tarvitse kuin herran käydä hetki unessa ja seisokki on taas pystyssä.

Kaveri oli tämän miehen kanssa käynyt ennen minua treffeillä ja oli kokenut tämän häiriintyneeksi :D Minä totesin taas jäysin järkeväksi ja mielenkiintoiseksi tapaukseksi :) Ainoa vaan, että herran kanssa ei voi mennä mihinkään julkiseen kylpylään tai vastaavaan ilman paksummasta kankaasta tehtyjä shortseja. Ja osa kylpylöistä vaatii lääkärin lausunnon siihen, joka tosin mieheltä löytyy. Tällä on joutunut mm töissä hakemaan vapautuksen suorien housujen käytöstä ja sai mittatilaustyönä tehdyt turvavaljaatkin työnantajan piikkiin.
 
"Aikuinen mies"
Kouluterveydenhoitajalla oli joko kahdeksannella tai yhdeksännellä luokalla sellainen terveystarkastus, jossa tutkittiin sukupuolielimetkin. Minulla sitten rupesi seisomaan kun naispuolinen hoitaja tutki sukuelimeni, että ovatko ne normaalisti kehittyneet. Erityisen noloa tässä on se, että hoitaja suuttui minulle, kertoi asiasta opettajalle, sain jälki-istuntoa, kotona kotiarestia ja kaverit kiusasivat minua koko lopun yläasteen ajan, kun tieto tästä levisi koulussa eteenpäin.
 
vierailija
Joskus teininä olin uimassa kaverin, kaverin isosiskon, sen kaverin ja kaverin äidin kanssa. Niin kauan oli hauskaa kunnes tytöt meni rannalle ottamaan aurinkoa ja näkymistä sekä hormooneista johtuen uikkarit kävi kovin ahtaiksi. En todellakaan ajatellut porskuttaa rannalle teltta pystyssä, joten ei siinä muu auttanut kuin jäädä yksin bonttoonille istuskelemaan kun muut teki jo rannalta lähtöä. "Mä jään vielä uimaan! Tuun sitten myöhemmin perässä.."
Saisko siitä kuvaa ? ;)
 

Yhteistyössä