Mies mukautuu ja myötäilee liikaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailijaexse
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaexse
Elikäs olen tutustunut mieheen, joka asuu n 300km päässä minusta. Minua on alkanut yhä vaa enemmän häiritä se, kuinka hän myötäilee kaikessa minun mielipiteitä ja kiinnostuksia. Hänellä ei ikinä ole omia mielipiteitä tai ainakaan hän ei kerro niitä vaikka toivon ja kannustan. Tuntuu että hän mukautuu vuokseni kaikkeen ja taipuu kaikkeen, eikä tee minun mielipidettä kysymättä mitään omia päätöksiä. Lisäksi hän antaa ymmärtää kuinka hän aina on yhtä kiinnostunut mun mielenkiinnon kohteista tai harrastuksista ja aloittaa itse samoja harrastuksia hirveän innokkaan oloisena. Alkuun se oli söpöä, mutta nykyisin rasittavaa. Tuntuu, etten tunne häntä oikeasti ollenkaan enkä tiedä mistä hän oikeasti pitää. Ja tuntuu, että hän tavallaan ripustautuu minuun tehden kaikkensa vuokseni. Olenko outo vai miksi tällainen lähinnä saa minut etääntymään hänestä sillä minusta se on ärsyttävää.
 
vierailija
Miehillä on nykyään kova paine olla mukautuvaisia. Julkisuus on täynnä viestitystä siitä, ettei mies saa olla "patriarkaalinen". Ei ihme, että osalla miehistä se sitten menee yli.
 
vierailija
Sano sille, ettet aio viettää loppuelämääsi sanellen sen tekoja, että jos herra ei aukaise suutaan ja ehdota, makaatte olohuoneen lattialla tuijottaen kattoon sen ajan, mikä sillä kestää keksiä. Ottakaa siihen keksiä :)
 

Yhteistyössä