Mies oli hankkinut mulle niin hyvän syntymäpäivä lahjan... =)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
NeitiNasu!!! Olitko se sinä se kauppa-auto-treffailija vai joku muu onnekas? =) Mulle jäi se niin mieleen kun oli niin ihana juttu =)
Ei, me ollaan treffattu laivalla. =)
Okei. Joku pari kuukautta sitten kirjoitti että oma aviomies oli pyytänyt kesken päivän kauppa-autolle jäätelölle "treffeille" ja heillä oli avioliittoa pitkään jo takana. Oli ollut romanttista. Sekin oli ihana tarina, niin myös kiva kuulla että sait mieleisiä kuppeja ja miehes on ne tunteella ostanut ja muistanut =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
geishakuulat oli munkin arvaus.. tahi käsiraudat ;)
Mä olettaisin mun mieheni tuntevan mut sen verran hyvin, että se ei mun syntymäpäivänä uskaltaisi tulla kotiin käsirautojen kanssa... Huumorilahjat on asia erikseen, eikä niitä syntymäpäivinä anneta, ei ainakaan puolisolle.

Mutta mä sain kahvikuppiparin. Jep, ehkä tylsää. Mutta mä halusin alkaa keräämään juuri noita kuppeja, enkä oo saanut aikaiseksi. Mies osti mun puolesta ekat ja totesi, että nyt on tili auki.
mut eihän käsiraudat oo mikään huumorilahja :saint:
huumorilahja on esimerkiks sellanen essu jossa on edessä läppä ja sen alla hirveen iso pehmolelu munanen roikkumassa :snotty: :xmas: ( jotkut ostaa tuollaisia ihan oikeesti, mie oon kuullu )
Joo, siis mä itseasiassa tunnen yhden joka ostaisi juuri tälläisen. Ikävikseni täytyy tunnustaa, että mä olen seurustellut kyseisen henkilön kanssa...

Tarkemmin kun ajattelee, ilmankos mä listisin miehen jos se tois mulle jotakin sellaista.. :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
NeitiNasu!!! Olitko se sinä se kauppa-auto-treffailija vai joku muu onnekas? =) Mulle jäi se niin mieleen kun oli niin ihana juttu =)
Ei, me ollaan treffattu laivalla. =)
Okei. Joku pari kuukautta sitten kirjoitti että oma aviomies oli pyytänyt kesken päivän kauppa-autolle jäätelölle "treffeille" ja heillä oli avioliittoa pitkään jo takana. Oli ollut romanttista. Sekin oli ihana tarina, niin myös kiva kuulla että sait mieleisiä kuppeja ja miehes on ne tunteella ostanut ja muistanut =)
Ai, mä en lukenutkaan sellasta. Luulin ett tarkotit sitä joka oli tiputtanut korttinsa.. eiks täällä ollut joku sellanen joskus? Kun se tapas sitt ihanan miehen ja jotain, en muista tarinan tarkkaa juonta. Siksi mä kuvittelin ett tarkoitit ihan ensi tapaamista. =)
 
ja onhan siinä viel semmonenki
pointti, että kun mies sanoo et nyt on tili auki, niin hälä on selvä viesti siinä et haluu antaa sellasen lahjan, jonka täydennys jatkuu tulevaisuudessa ---> haluaa että teillä on yhteinen tulevaisuus. eikö se ole sustaki aika liikkistä? mun mielestä tosi sulosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuliviiri:
Kiva. Saako kysyä, mitä sarjaa kupit ovat? Mun 9v tyttö oli mummoon kanssa ostoksilla ja tuli sieltä Runo -kahvikupin kanssa. Aikoo kuulemma kerätä niitä koko sarjan :)
Saa kysyä: mä olen haaveillut alkavani keräämään Pentikin vaniljasarjan lautasten ja tarjoiluastioiden rinnalle ns paremmiksi kahvikupeiksi valkoisia Teema kuppeja: sellaisia pienempiä, 2,2 desisiä. Mä en pidä Vanilja sarjan kupeista, ne on oikeasti niin pienet että ei niihin mahdu mitään ja se muotoilu on kupeiksi turhan hieno. Teeman kupit on aina olleet mun mielestä just sellaisia kun kuppien pitää olla. Sen lisäksi ne on vähän retrot, joka mua viehättää. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ja onhan siinä viel semmonenki:
pointti, että kun mies sanoo et nyt on tili auki, niin hälä on selvä viesti siinä et haluu antaa sellasen lahjan, jonka täydennys jatkuu tulevaisuudessa ---> haluaa että teillä on yhteinen tulevaisuus. eikö se ole sustaki aika liikkistä? mun mielestä tosi sulosta.
No joo, aika sulosesti kyllä ajateltu. Mä en tullut miettineeksi tätä puolta. =)
 
näistä lahjoista jotka muitten mielestä kuulostaa omituiselle, mutta ilahdutti saajansa. Mä sain yks joulu ukolta valtavan suuren työkalupakin :D olin ristipistotöitä varten kattellu, mutten ollu raaskinu ostaa, kun ne oli olevinansa niin kalliita. Voisinkin nyt kuun lopussa pyytää vuosipäivälahjaksi rikkaimuria :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja ja onhan siinä viel semmonenki:
pointti, että kun mies sanoo et nyt on tili auki, niin hälä on selvä viesti siinä et haluu antaa sellasen lahjan, jonka täydennys jatkuu tulevaisuudessa ---> haluaa että teillä on yhteinen tulevaisuus. eikö se ole sustaki aika liikkistä? mun mielestä tosi sulosta.
No joo, aika sulosesti kyllä ajateltu. Mä en tullut miettineeksi tätä puolta. =)
ja sen ei tarvitte enää miettiä mitä ostaa, jatkaa vaan sarjaa, niin hyvä tulee. helpottaa omaa tilaansa kans ;)
 

Yhteistyössä