mies on 'tyytynyt' minuun :(

  • Viestiketjun aloittaja omena
  • Ensimmäinen viesti
omena
huoh, pakko tulla vähän purkamaan tunteita.

Mieheni on ns tyytynyt minuun. Minä olin/olen aivan päättömästi rakastunut mieheeni. Yritän hillitä tunteitani koska en saa niihin kovin paljon vastakaikua enkä haluaisi ahdistaa miestäni liikaa.

Olemme olleet 3,5v yhdessä, 1v naimisissa ja minusta tuntuu että mies on minun kanssa vain sen takia että se on helppoa.

On kamalaa olla osapuoli parisuhteessa jossa toinen rakastaa toista ennemmän, kovin on raastavaa :(

Olen raskaana, ehkä tämä tunne on vain hormoonien myllerrystä, mutta enpä tiedä. Kun ajattelee edes suhteemme alkuaikoja niin minä olin se joka vietteli. Minä olin aivan päättömästi rakastunut, mies tavallaan meni vain mukana.
 
vieras
Pää pystyyn... Toisen tunteita ei voi pakottaa. Mie tiedän tutun perheen, jossa vaimo on silminnähden yhä aivan rakastunut ja miehellä on muuta mielessä, mut tyytyy lasten takia tilanteeseen. Tuo voi olla ohimenevää ja teidän tunteet voi vaikka vielä pyörähtää toisinkin päin, mutt pidä silmäsi auki. Jos näyttää siltä ettei mieheltä tule vastakaikua, niin tunnustele omia fiiliksiäsi. Tyydytkö sinä siihen ettet saa sitä mitä ansaitset vai haetko sellaisen miehen joka osaa sua arvostaa ja osoittaa sen?
 
omena
Ei ole suoraan sanonut, mutta siltä tuntuu. Eilen suutuin kun mies oli laittanut tietokoneelle omalle puolelle taustakuvaksi todella hyvännäköisen naisen alaston kuvan. Mies oli töissä niin laitoin viestin että loukkaannuin ja vaihdoin taustakuvan.
Myöhemmin laitoin viestin että on tarpeeksi rankkaa hyväksyä se että olet vain tyytynyt minuun, mutta ei siltikään tarvitse kohdella minua kuin ovimattoa.
Mies ei siihen mitään vastannut.
Olin jo nukkumassa kun mies yöllä tuli töistä kotiin. Havahduin ja odotin jotain elettä miehen suunnalta. Ei tehnyt mitään.
Käänsin sitten kylkeä ja sanoin että 'kiitti vaan asia tuli selväksi' silloin mies tuli sitten selkään kiinni ja laittoi käden masulle jota hieman taputteli.

Huoh, on vain niin surullinen olo. Mitä antaisinkaan jotta mieheni olisi päättömästi minuun rakastunut!
 
kuules nyt
hormoonihirviö :D Eiköhän se susta ihan tykkää. Tuskin olisi naimisiinkaan menny muuten. Ja tuskin taputtelisi masua. Ja ymmärrän kyllä että tuosta taustakuvasta voi varsinkin raskaana ollessa tulla paha mieli. Mutta eiköhän miehesi sen huomannut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja omena:
Ei ole suoraan sanonut, mutta siltä tuntuu. Eilen suutuin kun mies oli laittanut tietokoneelle omalle puolelle taustakuvaksi todella hyvännäköisen naisen alaston kuvan. Mies oli töissä niin laitoin viestin että loukkaannuin ja vaihdoin taustakuvan.
Myöhemmin laitoin viestin että on tarpeeksi rankkaa hyväksyä se että olet vain tyytynyt minuun, mutta ei siltikään tarvitse kohdella minua kuin ovimattoa.
Mies ei siihen mitään vastannut.
Olin jo nukkumassa kun mies yöllä tuli töistä kotiin. Havahduin ja odotin jotain elettä miehen suunnalta. Ei tehnyt mitään.
Käänsin sitten kylkeä ja sanoin että 'kiitti vaan asia tuli selväksi' silloin mies tuli sitten selkään kiinni ja laittoi käden masulle jota hieman taputteli.

Huoh, on vain niin surullinen olo. Mitä antaisinkaan jotta mieheni olisi päättömästi minuun rakastunut!
Onko aiemmin puhunut tunteistaan avoimesti?
Jos ei osaa sitä taitoa niin toi käsi masun päälle jo kertoo kai kuitenkin että välittää teistä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja omena:
Käänsin sitten kylkeä ja sanoin että 'kiitti vaan asia tuli selväksi' silloin mies tuli sitten selkään kiinni ja laittoi käden masulle jota hieman taputteli.
!
Kyllä se miehes sua rakastaa. Noi putkiaivokkaat vain on huonoja näyttämään sitä.
Munki mies mieluummin vaikenee, kun ei heti tiedä, mitä sanois. Ja mä kuvittelen, että ei halua puhua koko asiasta. Mies taas ajattelee, että parempi olla hiljaa, ettei vahingossakaan sano mitään väärin.
Just noin selkään kiinni tulemalla munkin mies osoittaa tykkäämisensä. Ei se osaa olla romanttinen ja kaunopuheinen.
Jos sua vaivaa, niin kysy suoraan, rakastaako se sua. Ja kun mies sanoo rakastavansa, usko se.
Tuskin sun miehes nyt niin tossukka on, että se olis menny sun kanssa naimisiin vasten tahtoaan. Niin tossukkaan sä et olisi edes rakastunut.
 
Anne
Luin tekstisi ja sen perusteella sanoisin, että kyllä miehesi rakastaa sinua.

Ei kaikki ole sellaisia touhottajia, jotkut rakastavat vaikka eivät sitä moneen kertaan päivässä sanokaan.
Oma mieheni ei paljoa puhele rakkausjuttuja, mutta näin kun yhdessä eletään niin huomaan hänen teoistaan ja eleistään, että hän rakastaa ja välittää minusta ja lapsesta.

Kyllä miehesi teitä rakastaa. Joskus vain raskaus saa kaikki asiat näyttämään erlaiselta kuin ne todellisuudessa ovat.
 
hups
Kyllähän se miehen naiskuvien löytäminen tietsikalta yllättää ja tulee paha mieli. Mä löysin oikein kokoelman joitain vuosia sitten. Parempi niin kuin juoksisi muiden perässä. Ajattelin vähän yllättää miestäni ja laitoin omia kuviani (ei tuhmia) sinne netistä kerättyjen sekaan. parin viikon päästä myöhäisiltana hän sitten tuli makuuhuoneeseen kun olin jo makuulla ja nauraen kertoi löytäneensä kuvani. Ja sanoi sitten että kyllä mä olen kaikkein tärkein eikä ne kuvat ole kuin kuvia. Miehillä on kai vaan sellainen tarve nähdä kaunista paljasta pintaa aina joskus.
 
omena
ok, kiitos :)

ehkä mä taidan olla vaan hormoonihirviö :D

ei kai se tosiaan naimisiin asti olisi mennyt ja lasta kanssani halunnut jos jonkun toisen kanssa olisi halunnut olla...

Jeesus, helpottaako nää hormoonit ikinä?? Tässähän itseäkin alkaa ahdistamaan tällainen olo. Mitä sitten miehen mielessä liikkuu kun vaimo on ihan sekaisin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Kyllähän se miehen naiskuvien löytäminen tietsikalta yllättää ja tulee paha mieli. Mä löysin oikein kokoelman joitain vuosia sitten. Parempi niin kuin juoksisi muiden perässä. Ajattelin vähän yllättää miestäni ja laitoin omia kuviani (ei tuhmia) sinne netistä kerättyjen sekaan. parin viikon päästä myöhäisiltana hän sitten tuli makuuhuoneeseen kun olin jo makuulla ja nauraen kertoi löytäneensä kuvani. Ja sanoi sitten että kyllä mä olen kaikkein tärkein eikä ne kuvat ole kuin kuvia. Miehillä on kai vaan sellainen tarve nähdä kaunista paljasta pintaa aina joskus.
Höpö höpö. Miehillä ei ole mikään "tarve" nähdä kaunista paljasta pintaa :D

Mä oon sitämieltä että Ap:n mies kyllä rakastaa, mut varsinkin nyt kun oot raskaana, monesti mies on itekkin vähän ulalla naisen käytöksestä. Asiat mitkä muutoin ei ärsyttäis,ottaa kahta kovemmin pannuun raskaana ollessa.

Ehkä mies ei osaa sanoa ajatuksiaan julki, ehkä vähän hirvittääkin ajatus perheenjäsenen tulosta, ehkä vähän mietityttää että miten kaikki siitä eteenpäin sujuu.

Koita ymmärtää myös toista osapuolta, vaikka sulla ois kaikki ajatukset täysin järjestyksessä, niin ei sillä toisella välttämättä ole.
=)
 
Näin miehenä voin sanoa, että jos toinen on siinä moodissa kuin ap on, niin tosi vaikea siinä on sanoa yhtään mitään. Kun jostain kumman syystä kaikki sanomiset kääntyvät täysin päälaelleen.

Kuulostaa nyt pahasti siltä, että ap on vain omassa päässään kehittänyt tämän "faktan" että mies on tyytynyt häneen. Tuolla massuun taputtamisella hän kyllä osoittaa ihan päinvastaista.

 
omena
No nih, siinä paha missä mainitaan, mies laittoi juuri viestin että rakastan sua kulta ja sitä tulevaa junioria myös :)

Eli kai se sitten niin tekee ja mä olen ihan sekaisin hormooneista.

Ja nyt täällä väännetään kyyneliä kun on niin suloinen tuo mies :)
huoh... tää on rankkaa olla raskaana :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja omena:
No nih, siinä paha missä mainitaan, mies laittoi juuri viestin että rakastan sua kulta ja sitä tulevaa junioria myös :)

Eli kai se sitten niin tekee ja mä olen ihan sekaisin hormooneista.

Ja nyt täällä väännetään kyyneliä kun on niin suloinen tuo mies :)
huoh... tää on rankkaa olla raskaana :D
No, niin, ihan ku mun mies. Pitää ajatella ja saada aikaa. Putkiaivot ja pitkät piuhat. Sun mies hokas, mitä yöllä tarkoitit ja mitä silloin olis pitäny sanoa ja sanoi sen heti, ku tajus!
Ny lopetat tuollaiset tyytymisajattelut ja olet onnellinen miehestä ja tulevasta lapsestasi!
Onnea sulle ja miehellesi tulevasta perheenlisästäkin!!!
:flower: :hug: :hug: :flower: :heart: :heart: :heart:

 
asd
mulla oli raskausaikana hormoonit ainakin ihan sekasin ja aattelin ihan outoja : ( eikä ne mun omasta mielestä ollu outoja,mutta nyt jälkeenpäin oon vasta huomannu miten ne hormonit sekotti ajattelun ihan täysin!!
 

Yhteistyössä