Mies pettänyt? Vai kuvittelenko omiani, niin hän sanoo?

  • Viestiketjun aloittaja :oo
  • Ensimmäinen viesti
:oo
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 4 v - aviossa vuoden.
Työhöni kuuluu matkustelu- jonka vuoksi olin viikon poissa.
Miehelläni ei ole naispuolisia ystäviä - siksi tämä on erikoista-
Tulin kotiin viikon reissulta ja löysin wc roskiksesta käytettyjä kuukautissiteitä-
Itse en _koskaan_ käytä siteitä, vaan tamppooneita.
En oikein tiennyt miten näihin löydöksiin pitäisi suhtautua - kysyin sitten mieheltäni miten viikko mennyt,
Mitä hän on touhunnut ja kenen kanssa
- ihan normaalia keskustelua, en siis mitenkään tivannut tai syyllistänyt.
Hän sanoi että on yhtenä iltana ollut kaverinsa kanssa kaljalla ja ainut vieras joka meillä on käynyt on äitini , joka oli tuonut yhdet avaimet mun miehelle.
Äitini on 55v, tiedän ettei hänellä ole kuukautisia enää ja jos roskiksesta löytyy useampi side, on joku siellä
Viettänyt aikaansa pidempää.
Itse siivoan sen roskiksen aina kun kuukautiset ovat ohi- ja minullekaan ei ole käynyt tyttökavereita kylässä.
Meillä ei oikeastaan käy juurikaan ketään, ellei erikseen oikein jotain iltamia järjestetä.
Noh, pari päivää mietin että mitäs tässä ja sitten sanoin miehelle asiasta
Ja hän vastaa "kyllä sä nyt kuvittelet omiasi!"
Ja tämä ainut mitä hän asiaan sanoo.
Olen yleisestiottaen harkitseva puheissani ja menetän malttini harvoin,
Mutta nyt vedin niin silmittömät kilarit.
Mitä mieltä täällä ollaan???????
 
"..."
No, joku selityshän tuolle on oltava. Jos on siteitä roskiksessa, niin ei ne sinne itsestään ole ilmaantuneet.

Onko miehen äiti voinut käydä teillä jonkun ystävänsä/miehen siskon tms. kanssa miehen poissaollessa?
 
"Eee"
Eli miehesi oli sitä mieltä, että sielä roskiksessa ei ollut siteitä? Vai että niiden siteiden ilmestymiselle oli joku järjellinen selitys? Kai se nyt jotain sanoi?

Kuvitellaanpa, että mies ei ole pettänyt ja olisi oikeasti olemassa jokin järkevä selitys, esim. ap:n ystävä onkin käynyt heillä kylässä juuri ennen ap:n matkaa, mutta ap on unohtanut tämän kokonaan... Miten mies tällaisessa tilanteessa reagoisi ap:n keskustelunavaukseen?
 
  • Tykkää
Reactions: mamacita_
Miten siis "sanoit miehelle asiasta"? Syytitkö suoraan pettämisestä vai kysyitkö että miksi teidän vessan roskiksessa on siteitä?

Jos suoraan kysyit pettämisestä, niin sitten tuo miehesi vastaus on kyllä aika outo. Yleensä syytön kiistää asian sillä nanosekunnilla kun tälläistä epäillään.
 
Miten siis "sanoit miehelle asiasta"? Syytitkö suoraan pettämisestä vai kysyitkö että miksi teidän vessan roskiksessa on siteitä?
No pitää olla aika hämäläispiuhainen, jos ei pidä itsessään kysymystä "Miksi meidän roskiksessa on siteitä" pettämisepäilynä. Jos epäilee hirveästi, niin melkein rehellisempi tuoda epäilyksensä suoraan ilmi kuin kysellä kauttarantain miksi sitä ja miksi tätä kun toinen kuitenkin ymmärtää että häntä epäillään.
 
"Vieras"
No pitää olla aika hämäläispiuhainen, jos ei pidä itsessään kysymystä "Miksi meidän roskiksessa on siteitä" pettämisepäilynä. Jos epäilee hirveästi, niin melkein rehellisempi tuoda epäilyksensä suoraan ilmi kuin kysellä kauttarantain miksi sitä ja miksi tätä kun toinen kuitenkin ymmärtää että häntä epäillään.
Eipä haukuta hämäläisiä. Ei me nyt niin hitaita olla :LOL:
 
Aaapeee..
Kysyin mieheltä , että ketä täällä on ollut kun löysin siteitä roskiksesta.
Ja siihen hän vastasi vain noin että kuvittelen omiani. Todella välinpitämättömästi...En edes siis suoranaisesti syyttänyt pettämisestä, mutta se nyt mieltäni kalvaa.
Mies on töissä ja itselläni vapaata, mietin vaan miten saan sen puhumaan asiat!
Nyt on kuin ei mitään olisi ollutkaan välittämättä siitä että itse olen pahalla mielellä.
Itselläni oli kuukautiset ennen reissuani, joten tiedän varmaksi tyhjentäneeni roskiksen. = ei ole voinut olla miltään mun kaverilta ja kun edelleen niitä kavereita ei käy usein, useimmiten treffataan kahvilla jossain tai menen kavereiden luokse, kun suurimmalla osalla pieniä lapsia niin "vaikeampi" tulla meille.
Ja eräs kun kysyi, onko usein tapana penkoa roskiksia- ei tässä tarvinnut penkoa mitään kun avata vaan kantta niin siellä olivat.
Ja mitä tulee siihen haluaako jotkut seksiä "hilloviikon aikana" - meillä sitä saattaa olla siitä huolimatta, mutta pettämistäkin on monenlaista muutakin kuin vain yhdyntä!
 
wwq
No enpä ole vielä kuulutkaan että siteet roskiksessa on todiste luvallisesta tai luvattomasta seksistä. Miehelle ihmettelisin ehkä löydöstäni ääneen "miten nää on tänne joutuneet".
 
Aapee..
Pahalta mustakin vaikuttaa. Aion ottaa asian puheeksi kun mies tulee töistä.
Meillä ei ole lapsia, yritystä on nyt yhden vuoden verran, tuloksetta.
Joten lapsikaan ei voi olla asialla.
 
"Eee"
Jos tiedät varmasti, että oot tyhjentänyt roskiksen juuri ennen reissuasi, niin sitten se on ihan selvä, että joku nainen teidän asunnossa on ollut. Ei niitä ole kukaan laukussaankaan kanniskellut!

Mies siis valehtelee ainakin siitä, ketä paikalla on ollut. Yritä nyt saada keskustelu aikaan.
 
"Aapee"
En tarkoita, että pelkät siteet olisikaan!
Ja niinkuin aikaisemmin kirjoitin, en ole häntä syyttänytkään asiasta vaan kysynyt ketä täällä on ollut - ja kun en ole saanut kunnollista vastausta - ja tiedän etteivät ne ainakaan minun jäljiltäni ole-
On minun syytä epäillä että meidän kodissa on ollut joku toinen nainen!
Ja koska mies ei voi tätä myöntää, totta kai herää epäillys että miten asiat on = onko hänellä joku toinen nainen jossain!
Olisi eri juttu, jos hän olisi esim sanonut et kaverin muija ollu mukana ja meillä mutta kun hän nimenomaan on sanonut että vaan mun äiti on käynyt kylässä ja vaan sen verran että tuonut avaimet + hänellä ei kuukautisia enää yli 50v ole! ja sit tää mun mies on ollut kaverinsa kanssa kaljalla = varmaankin yhdessä sporttibaarissa johon yleensä sit menee kaljalle jos menee.
 
Siis AP kysyy, että miksi vessan roskiksessa on siteitä ja miehen vastaus on, että AP kuvittelee omiaan? Kuvittelee ne siteet? Kyllä se aika selvää on, että reissun aikana on joku naispuolinen henkilö pitempään/useasti siellä käynyt, jos siteitä oli useampi. Sitä onko kyse pettämisestä vai jostain ihan muusta, ei voi oikein tietää. Toisaalta jos mies kovasti yrittää asiaa salailla/peitellä, kyllä munkin epäilyt kasvaisi. Jos kyse olisi jostain ns. järkiselityksestä, mies sen varmaan voisi suoraan sanoa? Esim. "Kaveri kävi vaimonsa kanssa kylässä tossa keskiviikkona, oiskohan sen peruja." Mutta jos ei ensin sanonut mitään, saattoi pelata aikaa kehittää sen sopivan valheen.
 

Yhteistyössä