Mies petti luottamuksen taas

Mitä tehdä kun mies on muutaman kerran pettänyt luottamuksen saman asian suhteen... Ollaan seurusteltu vuosi ja meillä on ollut tosi hyvä suhde. Ainoo ongelma on että mies on viestitelly muille naisille sopimattomia meidän suhteen aikana. Viime kerralla kun hän jäi kiinni sovimme että tämä touhu loppuu tai me eroamme, muutamia kuukausia meni hyvin kunnes hän taas jäi kiinni... Syytä tälle hän ei osaa kertoa ja vannoo ettei minussa ole vikaa. Hän kertoo rakastavansa minua enemmän kuin mitään ja vihaa itseään kun teki tämän tempun taas. Nyt olemme eronneet sovussa, molemmat edelleen rakastavat toisiaan ja haluaisivat jatkaa ja yrittää korjata tilannettä sillä rakkaus on niin valtava. Mies pelkää kuitenkin satuttavansa minua ja se on asia mitä hän ei halua enää ikinä tehdä sillä se satuttaa häntäkin niin paljon nähdä minut niin surullisena... Olisiko siis jokin keino millä päästä eteenpäin? Tämä tunne ei ole ainoastaan sen takia että eron jälkeiset tunteet ovat niin pinnassa vaan tosiaan hän oli kuin luotu minulle ja minä hänelle... Tiedän että kuulostaa siltä että hän ei rakastaisi minua mutta asia ei ole niin...
 
No en kyllä kovin auvoista tulevaisuutta teille näe. Sinä olet parin vuoden päästä hermoraunio jatkuvan kyttäämisen ja toistuvien pettymysten tähden.
Eli jos et voi oikeasti hyväksyä sitä, että miehelläsi on muitakin, niin helpommalla pääset, kun nyt vain kärvistelet erotuskan läpi ja sitten etsit uuden rakkauden.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Se että tiedät hänen tehneen jotain sopimatonta, ei todennäköisesti unohdu vaikka lopettaisi sen oikeasti. Epäily jää helposti tai varmasti mieleesi ja se lopulta todennäköisemmin tuhoaa kauniit ajatukset ja lopulta suhteen... Ikävä asia kyllä
 
Se että tiedät hänen tehneen jotain sopimatonta, ei todennäköisesti unohdu vaikka lopettaisi sen oikeasti. Epäily jää helposti tai varmasti mieleesi ja se lopulta todennäköisemmin tuhoaa kauniit ajatukset ja lopulta suhteen... Ikävä asia kyllä
Kyllä sen suhteen voi vielä pelastaa kun puhutte asiat ja lopeta kyttääminen se tappaa tunteet puolin ja toisin missä on raja toisen kunnioittamiseen ja luottamukseen
 

Yhteistyössä