Mies petti lupauksensa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No jos sä et päästä kuin koiraa veräjästä niin mitä sit tapahtuu?

Mies ei saa tavata lasta lainkaan? Sä olet vihainen? Vai mitä?
Varmaan olisin vihainen ja sanosin sanottavani sille päin naamaa mikä ei olisi kaunista kuultavaa, ja varmaankin olisin hälläväliä häntä kohtaan.
Ei varmasti kovin rakentava tyyli?

Oikeastaan eniten pelkään että se alkaa rikkomaan noita lupauksiaan useammin ja sitten kohta hän ei vietä aikaansa ollenkaan tyttönsä kanssa. (Niinkun aiemmin oli)
 
Varmaan olisin vihainen ja sanosin sanottavani sille päin naamaa mikä ei olisi kaunista kuultavaa, ja varmaankin olisin hälläväliä häntä kohtaan.
Ei varmasti kovin rakentava tyyli?

Oikeastaan eniten pelkään että se alkaa rikkomaan noita lupauksiaan useammin ja sitten kohta hän ei vietä aikaansa ollenkaan tyttönsä kanssa. (Niinkun aiemmin oli)
Mä en yhäkään uko että sä pystyisit asiaan vaikuttamaan.

Elei mies halua niin mies ei halua.

sun pitää hankkia ihan ikioma elämä omilla ehdoillasi ja niin ettei sun elämäsi oo miehen päätöksistä kiinni.
 
vierailija
Mä en yhäkään uko että sä pystyisit asiaan vaikuttamaan.

Elei mies halua niin mies ei halua.

sun pitää hankkia ihan ikioma elämä omilla ehdoillasi ja niin ettei sun elämäsi oo miehen päätöksistä kiinni.
Mut kun ne minun elämän valinnat on paljon kiinni miehestä ja sen lupauksien pitämisestä, koska sen päätökset vaikuttaa minun elämääni. Niinkuin juuri omat suunnitelmani. Ne menevät heti mönkään jos mies ei lupaustansa pidä. En haluaisi alkaa vanhemmilleni viedä tyttöä. Niinkuin aiemmin jouduin useasti viemään, että hetken sain omaa aikaa.
 
Minua vituttaa suunnattomasti mieheni käytös. Hän käy viikot töissä, ja vähintään joka viikonloppu 1-2pv menee ryypätessä. Hänen alkoholin käyttö huolestuttaa koska se on joka viikkoista. Minä jäin työttömäksi äskettäin ja olen tytön kanssa kahdestaan päivät. Ja n.1-2 kertaa/kk hän on ollut kahdestaan tytön kanssa yön yli, että minä olen päässyt näkemään kavereitani. mieheni lupasi olla tyttäremme kanssa ensiviikon lauantaina, koska minulla oli sovittu meno tuolloin. Mutta hänelle tuli puhelu että hänen sedällään on 60v synttärit. Hänet kutsuttiin sinne juhlimaan ja ryyppäämään. Hän petti lupauksensa ja sanoi että aikoo mennä synttäreille että mun täytyy kysyä vanhemmiltani jos ottasivat tytön silloin. Hän ei pysty siis ottamaan häntä tuolloin. Ja perjantaina hän menee juomaan kaverinsa kanssa. Hänen juomisensa ja lupauksien rikkominen on rasittavaa. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia tai vinkkejä saada mies rauhoittumaan? Baareissa hän ei käy, ainakaan kovin paljon. Hän on 26v ja minä olen 25v.
jälkiviisasta tikulla silmään, mutta parinvalintamenetelmäsi saattaa tarvita huomiotasi. kaksi alkoholiin menevää peräkkäin ei välttämättä ole enää sattumaa. Alkkiksen piikkiin on kyllä helppo laittaa tuulettimessa sijaitseva paska.. pysyy kilpi kiiltävänä ;)
 
vierailija
Pysy lujana! Lukitse mies vahvoilla kettingeillä kiinni patteriin! Koska sinä olet nainen, niin sinulla on pillun omistajuuden tuoma valta päättää ja rajoittaa miehen menemiset. Sinun täällä netissä kertomasi ja värittämäso tarinat ja ikiomat näkemyksesi ovat aina ne oikeat, miehen näkemyksillä ja todellisuudella ei ole mitään merkitystä! Sinun tarinoidesi perusteella täällä palstalla tarvittaessa jaetaan tuomiot miehelle ja sinun tulee tehdä oman elämäsi päätökset niiden perusteella.












































Jeesus mitä paskaa taas miljoonannen kerran. Toivon ja rukoilen kaikilta jumalilta että mies saa tietää että hänen menemistensä ja elämänsä rajoittamista puidaan nettipalstoilla, ottaa hatkat ja pakenee suhteesta taakseen katsomatta.
 
vierailija
Kyllä mä oon sitä mieltä, että jos mies sinne juhliin tahtoo, niin järjestää itse jonkin muun hoidon lapselle. Miksi se aina olis äidin homma? Sähän olet jo asian järjestänyt omalta osaltas.
 

Yhteistyössä