Mies petti naapurin kanssa alotus

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
Mä edelleen korostan sitä,että muuta pois. Kun te ootte siinä niin lähellä niin tilanne ei pääse lainkaan rauhottumaan ja pysyy samanlaisena.
Kun ootte vähän kauempana niin kaikki tavallaan saa sen hengähdyshetken ja rauhottuu sarallaan.

Toi sun exä kaivaa lähinnä mun mielestä verta nenästään, ja on erittäin hukassa sen asian kanssa että mitä pitäis tehdä ja se sun naapuri on todella epävarma koska sä oot siinä niin lähellä.

Se että muuttaisit kauemmas ei estä lapsia näkemästä isää sen kummemmin kuin nytkään jos se akka siellä kerran raivoo ja mesoo kuitenkin. Kun ootte kauempana niin lapsethan menee sinne niin ettei sua ees nää ja ovat siellä sen ajan minkä ovat ja tulevat taas sun luo.

Mitään kokonaisvaltasta ratkaisua tohon tilanteeseen tuskin on. Mut nää on nyt nää mitkä tuli mieleen tässä kun luin uudelleen tän ketjun.

Ja se että et vois siitä muuttaa siks että naapuri kokis voittavansa on mun mielestä ihan puppua. Mitä siitä jos se kokee voittaneensa. Täytyykö sun siitä mitään murehtia. Omapa on häpeensä.
Sun jaksamisen ja voimien kannalta muutto ois enemmän ku parempi. Ja osottaa ihan yhtälailla vahvuutta kun jäädä siihen ja sekottaa kaikkien päät. Lasten ja omat...

Anteeksi sekavuus, mä oon vähän huono ulosantini kanssa...
 
vieras
Kuule vedä uudet kännit ja vedä sitä ex pönttö ukkoas kunnolla nenuun...ei pystyis puhuun muutamaan päivään typeryyksiä!!!! Pidä lippu korkeella ja elä omaa elämääsi!! Ei tuollaiset tarvitse sinunlaistasi ollenkaan!!!! TSEMPPIÄ!!
 
minä
Kyllä mietin tätä muuttoo ja se taitaa olla ainut keino mistä voi jotain apua olla, ikävää vaan kun tässä olis ollu niin kiva asua näin muuten. Tossa kohta meinasin isännöitsijälle soitella onko sillä vapaita missään. Pienempi kämppä sais olla muutenkin kun nyt kolmestaan ollaan että sen puoleen myös ihan hyvä jos pääsis tästä.

Sain onneks yön nukkua rauhassa, soitti yhen kerran ex mutta en vastaillu.
 
minä
Päästään heti tänään kattoo uutta kämppää, kuulostaa sopivalta meille, kuun alusta muuttokin jos vaan kelpuutan. =) Ehkä tää tästä alkaa lutviutumaan, toivonmukaan.
 
minä
uudessa jo ollaan keskellä kaaosta. Eilen saatiin jo kaikki tuotua, tänään olen laittanu paikoilleen vähän tavaraa.

Tulin hengähtään tähän vähäks aikaa ja ajattelin kertoo uusia käänteitä.

Ex on mua haukkunu vähän väliä, ei oikeestaan yhtään hyvää sanaa ole kuulunu.
Muuttoo kun tuossa eilen alettiin tekemään heti aamusta aikasin, ex oli silmät tapillaan että mitä nyt tapahtuu, ei kuitenkaan kysyny mitään. En ollu puhunu mitään koko asiasta.
Aikansa siinä sitten edes takas kulki ja lopulta tuli kysymään että minne ootte menossa.
Sanoin että kauas teistä. No hän otti heti nokkiinsa ja tokas että lapsia sinä et kyllä noin vaan vie minnekään, en ole viemässäkään mutta tässä me ei voida asua niin kun hyvin tietää.
No se siitä keskustelusta sitten.

Viimestä kuormaa haettiin niin ex tuli minun äidilleni siihen juttelemaan, en kuunnellu mitä vaan tein hommiani.
äitini tuli siihen sitten sanomaan että oli kysyny minne me muutetaan ja että onko mulla uusi mies. Äitini oli sanonu että minä saan ihan ite kertoo asiani sitten.

Tänään soitti että hän tulee sen jätkän repimään täältä vaikka väkisin pihalle että hänen lapsiensa seurassa ei ole joku hullu! ja että hän on eronnu jo siitä naapurista. vaikka siellä vielä eilen oli niin vaikee uskoo mutta eipä se mua edes jaksa kiinnostaa. Muuten kiva mutta mulla ei ole miestä minkä se täältä tulis repimään.





 
minä
On tää ihan kiva, naapureista en vielä tiedä kun en ole tavannu. Entinen oli vähän liian iso meille ja nyt on pienempi niin ihan hyvä, vaikee on vaan tavaroita sijottaa kun pienempi kämppä.

On tuo ex nyt vähän menny oudoks, oli liikaa tää ero nyt sille mutta en minä jaksa sitä kattella enään kun en siihen ikinä voi luottaa. Nyt se varmaan vihdoin on tajunnu etten halua edes yrittää, sen takia sitten haukkuu.
Viestiä laittaa aika usein, aikaansa viettää ilmeisesti paljon baarissa. Kuulema ei ole mitään sisältöö enään elämässä. Mutta mitä tommosta sitten tekee mukamas niille kaikkein tärkeimmille ihmisille.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
On tää ihan kiva, naapureista en vielä tiedä kun en ole tavannu. Entinen oli vähän liian iso meille ja nyt on pienempi niin ihan hyvä, vaikee on vaan tavaroita sijottaa kun pienempi kämppä.

On tuo ex nyt vähän menny oudoks, oli liikaa tää ero nyt sille mutta en minä jaksa sitä kattella enään kun en siihen ikinä voi luottaa. Nyt se varmaan vihdoin on tajunnu etten halua edes yrittää, sen takia sitten haukkuu.
Viestiä laittaa aika usein, aikaansa viettää ilmeisesti paljon baarissa. Kuulema ei ole mitään sisältöö enään elämässä. Mutta mitä tommosta sitten tekee mukamas niille kaikkein tärkeimmille ihmisille.
Ihan oikein olet tehnyt! Voimia sulle! Hyvä että pääsitkin tollasesta siasta eroon!
 
minä
Olen itkeny tänään niin että silmät meinaa lähtee päästä, tuntuu niin ylivoimaselta taas kaikki. Eikä tuo ex asiaa yhtään paranna, ihan mitätön olen sen mielestä vaikka kaikkeni yritän. Meinaa että minusta ei ole lapsista edes huolehtimaan, eikä musta varmaan kohta olekaan jos tämä meno jatkuu.
En uskalla oikeen apuakaan pyytää, tai en nyt niin sen tarpeessa oikeestaan olekaan mutta tuntuu siltä että mulla ei riitä energia kaikkeen.
Ainoat voiman lähteet on nuo lapset ja jos niistä vielä joudun tappelemaan niin sitten en enään kestä.

Niin monta kertaa olen miettiny että miks mun elämä on näin vaikeeta, ja miks ei mitään hyvää tapahdu. Aina vaan jotain pahaa.
 
minä
Tulinpa ilmottelemaan kuulumisia taas.
Ex on nyt ollu vähän aikaa pois maisemista, tiedä minne on hävinny mutta entinen naapurin emäntä kyllä käy meidän pihassa jatkuvasti, ajatellu että luulee exän olevan täällä.
Keskaria se mulle näyttelee jos vastaan tulee!

Onhan tässä ollu kaikkee paskaa taas, riitoja riitojen perään, eipä auttanu muutto.
Nyt tosin rauhallista ollu viikon verran.
Kyllä tässä voimia kysytään välillä, en ikinä voinu uskoo että ero ihan näin kamalan vaikeeta voi olla.


 
minä
Taas tulin avautumaan.
Välillä käy niin ylivoimaseks kaikki että pitää näin vaikka ajatukset purkaa.

Ex on nyt muuttanu entisen naapurin luota pois, ja tämä eukko mulle huutelee joka kerta jotain kun näkee tai sit näyttelee keskaria, lut.aa ja kaikkee tulee! Aivan kun se minun vika olis jos ei onnistunu exää siinä pitämään. Eiköhän tuon jo ole nähny et hyppää sängystä toiseen. Puhuu ihan jaskaa tuolla ympäri kyliä, minä tehny sitä ja tätä vaikken ole mitään edes tehny. Ainut asia mitä olen tehny niin yrittäny unohtaa kaikki. Miten hemmetissä se ikinä onnistuu!

ex jaksaa jatkuvasti pommittaa, ei vaan jostain syystä älyä mitään mitä sille puhuu, tai ei halua ymmärtää. Jos sille ei vastaa niin tulee oven taa, eikä sillä kumminkaan ole oikeen mitääna siaa. Tai no lapsia sanoo tulevansa kattoon, eikä siinä mitään mutta huomaan kyllä että sillä on ihan jotain muutakin mielessä, tietäis vaan mitä.
 
Hanki sille naiselle lähestymiskielto ja just tuo kunnianloukkaussyyte, luulisi tyhmemmänkin hiljenevän.

Karsee tarina sulla, onneksi pääsit eroon tollasesta äijästä! Nyt vaan vahvana keskityt omaan elämääs, anna niiden luusereiden hoitaa omat ongelmansa.
 
minä
Vonko tehdä tästä poliisi asian vielä?

Ex kävi v.loppuna minun käteen niin kovaa että vieläkin on mustelma, puristi ranteesta niin että mulle nous hirvee pahkura tohon valtimon kohalle, ei ilmeisesti päässy veri kiertämään tai jotain.
baarissa vielä oltiin, en siis exän kanssa ollu vaan oman porukan. Oli muilla tekeminen että sai exän irti.
 
minä
Mietin vaan että onko järkee kun tästä jo viikko aikaa, ja tosiaan kun täytyis kaiken maailman lääkärissäkin käynnit suorittaa. Vaikeeta!
Toisaalta olis varmaan hyvä jos tekis mutta toisaalta en tiedä.
 
muuten eikö olekin sairasta? ex ja naapurinakkahan ne oli ketkä petti ap:n eikä ap ole tässä tehnyt väärin - eli mikä helv.tin oikeus tolla ex:llä ja naapurilla on ap:ta haukkua ja käydä vielä kimppuun?! kyllä on ihan oikeesti sairaita tyyppejä :eek: :headwall:
 

Yhteistyössä