Mies petti naapurin kanssa alotus

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
mä ajattelisin näin...."seuraavaa kertaa odotellessa"...
Nimenomaan! Ei kuulosta siltä kun tän sun ketjun luin ap, että ex ainakaan olis parempaan suuntaan menny. Täytyyhän sun voida suojella itteäs ja lapsias, vaikka ei kait ole lapsille mitään ilmeisesti tehny ainakaan tänne kirjoittamas mukaan, mutta ei tollanen tilanne niille kovin mukavakaan ole.

:hug: Voimia sulle!
 
minä
Ajattelin että kestän nuo haukkumiset jne. jos en välitä niin ei kai kukaan loputtomiin jaksa. Nyt vaan kun tuli tämä että käydään kiinni niin alko mieli muuttumaan.

jaksan kanssa pohtia että mikä ihme tässä on etteivät nyt voi olla yhdessä kun täysin vapaasti voisivat, he tappelevat keskenään ja sitten siihen vedetään minut, minut kuka ei ole puuttunu heidän asioihin yhtään. Eikä edes kiinnosta.

Ex nyt on katkera kun en takasi huolinu, sanoin vaan että joskus ehkä saatan antaa anteeks mutta koskaan en unohda. Entinen naapuri taas pelkää että olen exän ottamassa takasi tai jotain kun hän ei sitä nyt saa jostain syystä pidettyä.
Sen sata kertaa sanonu molemmille että antakaa minun olla ja tehkää mitä ikinä vaan huvittaa.

Hulluja ne on!

 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ajattelin että kestän nuo haukkumiset jne. jos en välitä niin ei kai kukaan loputtomiin jaksa. Nyt vaan kun tuli tämä että käydään kiinni niin alko mieli muuttumaan.

jaksan kanssa pohtia että mikä ihme tässä on etteivät nyt voi olla yhdessä kun täysin vapaasti voisivat, he tappelevat keskenään ja sitten siihen vedetään minut, minut kuka ei ole puuttunu heidän asioihin yhtään. Eikä edes kiinnosta.

Ex nyt on katkera kun en takasi huolinu, sanoin vaan että joskus ehkä saatan antaa anteeks mutta koskaan en unohda. Entinen naapuri taas pelkää että olen exän ottamassa takasi tai jotain kun hän ei sitä nyt saa jostain syystä pidettyä.
Sen sata kertaa sanonu molemmille että antakaa minun olla ja tehkää mitä ikinä vaan huvittaa.

Hulluja ne on!
no hulluja todellakin! luulis, että eläisivät nyt onnellisena keskenään kun tota halusivat :kieh: mutta ihana asenne sulla. tsemppiä vaan =) ja kunhan se ex nyt jättäis sut rauhaan, niin varmaan alkaa elämä helpottua ja saat alkaa lasten kanssa elämään normaalia elämään.
 
Kannattaa säilyttää mahdolliset tekstiviestit yms mitä ex tai se naapuri laittavat sinulle ja näyttää niitä myös jos/kun viet asian eteenpäin. Ne ovat suoraan näyttöä häirinnästä tai jopa uhkailusta.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
mä ajattelisin näin...."seuraavaa kertaa odotellessa"...
Nimenomaan! Ei kuulosta siltä kun tän sun ketjun luin ap, että ex ainakaan olis parempaan suuntaan menny. Täytyyhän sun voida suojella itteäs ja lapsias, vaikka ei kait ole lapsille mitään ilmeisesti tehny ainakaan tänne kirjoittamas mukaan, mutta ei tollanen tilanne niille kovin mukavakaan ole.

:hug: Voimia sulle!
Joo ei ole lapsille mitään, ihan ok käyttäytyy kun käy kattomassa että ei siitä ole sanottavaa.
Minulle he jostain syystä itteensä purkavat.

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
mä ajattelisin näin...."seuraavaa kertaa odotellessa"...
Nimenomaan! Ei kuulosta siltä kun tän sun ketjun luin ap, että ex ainakaan olis parempaan suuntaan menny. Täytyyhän sun voida suojella itteäs ja lapsias, vaikka ei kait ole lapsille mitään ilmeisesti tehny ainakaan tänne kirjoittamas mukaan, mutta ei tollanen tilanne niille kovin mukavakaan ole.

:hug: Voimia sulle!
Joo ei ole lapsille mitään, ihan ok käyttäytyy kun käy kattomassa että ei siitä ole sanottavaa.
Minulle he jostain syystä itteensä purkavat.

Ja tuo kädestä puristaminenkin johtui siitä kun en sitä ollu baarissa huomioinu, en edes nähny mutta en olis sittenkään liiemmin kiinnittäny huomiota vaikka oisin nähnykin.
 

Yhteistyössä