Mies pikkujouluissa.. Pitäskö munkin nyt sit inistä ja vänistä..

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
nääähh.. en mää jaksa :D Menkööt ja olkoot.

On sen ansainnut. Paljon paljon töitä ja vielä enempi työstressiä.

Hmm.. menee kyl ens viikonloppunakin, mut ei tosin pikkujouluihin vaan muutto juhliin, saunaan ja kaljotteleen

Kiva vaan olla välillä keskenään lasten kanssa ja yksin :)
Lasten mentyä nukkumaan, kaveri kylään. Saunomista, leffaa, pikkasen siideriä ja herkkuja :)
Mikäs sen mukavampoo..
 
Kyllä teidän tosiaan tarttee nyt vinistä ja inistä.
Ja aloittaa puhelinterrori ja kysellä missä on, mitä tekee, kenen kanssa ja miksi. Ja koska tulee kotiin.
Sit pitää vekkari kädessä vahtia puputossut jalassa ja papiljotit päässä ovenvierustalla että tulee kanssa kotiin kun on luvannut, ei minuuttiakaan myöhemmin.
Sit jos kotiintuloaika ei pidäkään, pitää ensin raivostua että missä se on (ja soittaa) ja sitten pitää pähkäillä että onko jotain sattunut. Näitä kahta asiaa, raivoa ja pelkoa, vuorotellaan.

Joka vaiheesta tehdään palstalle aloitus.

Spekuloida ei voi liikaa.

Tilastot kertovat totuuden.
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22638417:
Kyllä teidän tosiaan tarttee nyt vinistä ja inistä.
Ja aloittaa puhelinterrori ja kysellä missä on, mitä tekee, kenen kanssa ja miksi. Ja koska tulee kotiin.
Sit pitää vekkari kädessä vahtia puputossut jalassa ja papiljotit päässä ovenvierustalla että tulee kanssa kotiin kun on luvannut, ei minuuttiakaan myöhemmin.
Sit jos kotiintuloaika ei pidäkään, pitää ensin raivostua että missä se on (ja soittaa) ja sitten pitää pähkäillä että onko jotain sattunut. Näitä kahta asiaa, raivoa ja pelkoa, vuorotellaan.

Joka vaiheesta tehdään palstalle aloitus.

Spekuloida ei voi liikaa.

Tilastot kertovat totuuden.
:LOL: :LOL: ihana !!

Me soitettiin miehen kans kerran kun halusin tietää et pääsee ehjänä perille. Meni siis eri paikkakunnalle, ja täällä tosi kurja keli ollut koko päivän. Lumisade menee välillä vaakatasossa.

Mut nyt mun on varmaan ryhdistäydyttävä ja ottaa takas ne soittamatta jääneet puhelut.
Aloitankin heti.
 
Noh aamuäree. Minä en voi valittaa kotiintuloajasta ennen huomista iltajunaa. (Eli ehdin vielä hankkimana ne puputossut ja paplarit kun en kumpaakaan omista?)
Ja puhelinterroriin olen liian laiska. Ukko on kyllä soitellut satunnaisesti ja sen lisäksi joka ilta unelle käydessään, mutta se ei liene ihan sama asia?

Minulla on vielä oppimista oikeanlaisessa palstamammakäytöksessä?
 
eikun kyllä mä kannatan ennemmin, että teet palstalle sellasen näennäisesti rennon aloituksen asiasta ja sitte vakuuttelet että asia on ihan jees ja kivaa on ja menkööt. sitte voidaan kimpassa kaikki pistää paremmaks :xmas:
 
Noh aamuäree. Minä en voi valittaa kotiintuloajasta ennen huomista iltajunaa. (Eli ehdin vielä hankkimana ne puputossut ja paplarit kun en kumpaakaan omista?)
Ja puhelinterroriin olen liian laiska. Ukko on kyllä soitellut satunnaisesti ja sen lisäksi joka ilta unelle käydessään, mutta se ei liene ihan sama asia?

Minulla on vielä oppimista oikeanlaisessa palstamammakäytöksessä?
Tuolla ikää eikä vielä osaa...... *pudistelee päätää*











:D
 
Panee jotain isotissistä nuorta plondia,
Periaatteessa siinä olisi tiettyä runollista oikeudenmukaisuutta. Ympyrä sulkeutuisi jne.

Nimittäin ennen kun me aikoinaan aloimme liikkua yksissä, miehen kaksi edellistä tyttöystävää olivat juuri sellaisia; hyvin kauniita , nuoria isotissisiä blondeja.

(On ainoa tietämäni mies, joka vaihtoi kaksi kaksikymppistä yhteen nelikymppiseen)

Tämäiltainen saunaseura hänellä ei kuitenkaan ole blondi vaan tumma italialainen kaunotar.
Tissitkään ei kamalan isot, mutta kroppa ainakin näin mummelin silmiin kertakaikkisen upea.

Ps. Aamuäree. Mikä hymiö tähän pitää laittaa?
:'( , :kieh: vai :headwall: ?
 
IhanaValo
Mie voin liittyä tähän porukkaan kans, mies lähti kaverinsa tupareihin :)
Miullakaan ei paplareita eikä puputossuja oo, kännystä en oo ihan varma..liekkö takin taskussa. =)
Lapset pitää sen verran liikeessä, ettei tässä paljoa ehdi ees inisemään..
 
[QUOTE="vieras";22638545]Joo,just niissä. Kiva jos sua naurattaa,mä oisin kerran vuoteen halunnut lähteä tyttöporukan kanssa juhlimaan,niin ei onnistu. Juurikin sen takia että mies soittelee perään,vahtaa kelloa,raivoaa ja syyllistää. Mutta revi sä huumoris tästä,mä yritän ettiä sen jostain muualta.[/QUOTE]

Anteeksi. En hoksannut että puhuit tosissasi, kun ketjun kulku muuten ollut stereotyipoita irvivä.
Ei ollut tarkoitukseni loukata.
 
Mun mies ei selvästikään rakasta mua enää. Se ns. pakotti mut pikkujouluihin, kun olin aikeissa jäädä kotiin kipeän pojan kanssa. Vaihtoi työvuoronkin :(. Halusi siis selvästikin päästä minusta eroon. Eikä soittanut perään. KERTAAKAAN :'(. Pani varmaan jotain isotissistä blondia täällä kotosalla, pitääkin ristikuulustella lapsia ja kysellä niiltä kävikö täällä ketään tätiä silloin. CSI-lampun kera voisin myös tutkia lakanat.

Pitänee myös ottaa kaikki hyöty irti pms-raivosta ja hiihtää miehen duunipaikalle saamaan itkupotkuraivari muutaman "senkin tunteeton sika!"- huudahduksen kera. Ajattelin siivota, mutta hyvää pms-olotilaa on turha tuhlata siihen. Voisin kruunata kaiken heittämällä sormukset päin miehen naamaa & ojentamalla teatraalisesti myös avioeropaperit sekä esitäytetyn asunnonhakulomakkeen. Kyllä, kuulostaa suunnitelmalta. Näin siis toimin.
 
Mun mies ei selvästikään rakasta mua enää. Se ns. pakotti mut pikkujouluihin, kun olin aikeissa jäädä kotiin kipeän pojan kanssa. Vaihtoi työvuoronkin :(. Halusi siis selvästikin päästä minusta eroon. Eikä soittanut perään. KERTAAKAAN :'(. Pani varmaan jotain isotissistä blondia täällä kotosalla, pitääkin ristikuulustella lapsia ja kysellä niiltä kävikö täällä ketään tätiä silloin. CSI-lampun kera voisin myös tutkia lakanat.

Pitänee myös ottaa kaikki hyöty irti pms-raivosta ja hiihtää miehen duunipaikalle saamaan itkupotkuraivari muutaman "senkin tunteeton sika!"- huudahduksen kera. Ajattelin siivota, mutta hyvää pms-olotilaa on turha tuhlata siihen. Voisin kruunata kaiken heittämällä sormukset päin miehen naamaa & ojentamalla teatraalisesti myös avioeropaperit sekä esitäytetyn asunnonhakulomakkeen. Kyllä, kuulostaa suunnitelmalta. Näin siis toimin.
Tuossa on asennetta!
*taputushymiö*
 
IhanaValo
Anatolia; Miun mies on samanlainen possu. Se järkkäs "väkisin" miulle tyttöjen illan, sopi päivän ja hyvä ettei jo vaatteita valkkaa valmiiks että sais miut ulos täältä :kieh: Siihen tosin on vielä aikaa, niin ehdin tutkimaan sen viestit ja muut jos löytys vihjeitä mitä se sitten meinaa täällä kotona sillä aikaa.
 
"vieras"
V***u te ootte naurettavia kun teette ison numeron omasta "vapaamielisyydestänne". Kyllä ne muutenkin on vaan harvat, jotka täällä ei päästäis kumppaniaan yksin rellestään -ja heillä on monesti ihan hyvä syy, eli kokemusta siitä että kynsille tulee. Joten älkää kehdatko lesottaa, kyllä normaalissa parisuhteessa muutkin tohtii juhlia myös erikseen. Ja sellaisilta aika paska veto vinoilla niille joille se ei onnistu ongelmitta. No, saattepa hetken kuvitella olevanne jotain niin erityistä.
 
[QUOTE="vieras";22638648]V***u te ootte naurettavia kun teette ison numeron omasta "vapaamielisyydestänne". Kyllä ne muutenkin on vaan harvat, jotka täällä ei päästäis kumppaniaan yksin rellestään -ja heillä on monesti ihan hyvä syy, eli kokemusta siitä että kynsille tulee. Joten älkää kehdatko lesottaa, kyllä normaalissa parisuhteessa muutkin tohtii juhlia myös erikseen. Ja sellaisilta aika paska veto vinoilla niille joille se ei onnistu ongelmitta. No, saattepa hetken kuvitella olevanne jotain niin erityistä.[/QUOTE]

Onko sinusta hupsuille stereotypioille naureskelu vinoilua ongelmaisille tai itsensä kuvittelua erinomaiseksi?
Siinä olen kanssasi samaa mieltä että useimmat niin täällä kuin muuallakin luottavat kumppaneihinsa ja pystyvät laillamme nauramaan kuvauksille paplaripäisistä palstamammoista puputossuissaan harjoittamassa puheinterroria.
Ihan samalla lailla useimmat nauravat muillekin stereotypioille vaikka anoppien kamaluudesta tai naisten huonosta ajotaidosta tai miesten sohavllamakuusta jne.
Tietenkään noilla asioilla leikittely ei muuta sitä seikkaa, että kamaliakin anoppeja, tolppiin törmääviä naiskuskeja ja oikeasti velttoja sohvalla viihtyviä ja perheen elämään osallistumattomia miehiä on.
SILTI niidenkään olemassaolo, ei vähennä ko. stereotypioiden huvittavuutta.

:D
 

Yhteistyössä