Mies pituuksista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei TARVITSE, mutta ymmärrän, jos _haluaa_.
Biologisista syistä kuten kirjoitin, eli yrittää taata lapsilleen mahd. hyvät geenit ja suosii pitkää, jotta mahdollisista lapsistakin tulisi pidempiä.

Ja tämä siis tapahtuu alitajunnan tasolla, ei tietoisesti.
Ihminen ei välttämättä edes halua lapsia, mutta silti biologiset lisääntymisen kannalta parhaat seikat voivat vaikuttaa henkilön pariutumiseen.
Mielestäni olisi oikeudenmukaista että lyhyet naiset jätettäisiin parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle aivan kuin lyhyetkin miehet. Ainoastaan pitkät ihmiset saisivat lisääntyä keskenään.
 
Pey
No minusta ratkaisu ei ole yrittää väkisin tehdä pitkiä poikalapsia, vaan pitää vahvistaa lapsen itsetuntoa muuten kuin minkään ulkoisen tekijän kautta. Pitää painottaa, että kaikki on hyvin, olipa minkä kokoinen tahansa ja pituudesta tai muusta ulkonäköseikasta ilkkuminen kertoo vain ja ainoastaan ilkkujan typeryydestä.

Miten toi nyt on noin herkkä asia? Pituushan on ihan neutraali asia, pitkiä miehiä vaan satutaan suosimaan ja kaikkihan sen tietää, vaikkei se mitenkään liity esim. terveyteen.

Olen itse lyhyt, mun iskä on lyhyt, velikin on tosi pieni 170 senttinen. Äiti ei naiseksi ole erityisen lyhyt, mutta on pikkuinen, siskokin pienehkö. Ei ole kellekään meidän perheessä pieni koko mikään arka asia. En ole hankkinut miestä sillä ajatuksella että lapsista tulee nyt pitkiä, en välitä semmoisista asioista. Mutta jotkut välittävät, eikä ihme, kun on näköjään näin arka aihe.
 
Pey
Ne (miehet), jotka väittävät pituuden vaikuttavan jotenkin, ovat todennäköisesti luonteeltaan vittumaisia, vaan eivät tajua sitä ja syyttävät huonosta flaksista pituuttaan.
Kyllä se joillekin naisille on iso juttu se miehen pituus. Ihan tälleen äkkiä ajatellen, en minäkään haluaisi, että miehellä olisi pienemmät kädet kuin minulla...

Ja toisaalta, usein lyhyillä miehillä on luonteessa vikaa, olen huomannut selkeän kaavan asiassa. Heillä usein on jotain itsetunto-ongelmia ja kauheaa pönkittämisen tarvetta. Mutta ei kuitenkaan kaikilla, esimerkiksi isäni ja veljeni ei ole sillätavalla kipeitä. Voi olla, että lyhyen miehen elämä on rankempaa tai jotain.
 
Kyllä se joillekin naisille on iso juttu se miehen pituus. Ihan tälleen äkkiä ajatellen, en minäkään haluaisi, että miehellä olisi pienemmät kädet kuin minulla...

Ja toisaalta, usein lyhyillä miehillä on luonteessa vikaa, olen huomannut selkeän kaavan asiassa. Heillä usein on jotain itsetunto-ongelmia ja kauheaa pönkittämisen tarvetta. Mutta ei kuitenkaan kaikilla, esimerkiksi isäni ja veljeni ei ole sillätavalla kipeitä. Voi olla, että lyhyen miehen elämä on rankempaa tai jotain.
Toki joistakin naisista. Mutta joistakin naisista miehen on oltava pitkätukkainen. Joistakin roteva. Joistakin hoikka. Joistakin mustaihoinen. Listaa voi jatkaa eikä pituus ole kuin yksi ulkonäköjuttu muiden joukossa.
 
Pey
Toki joistakin naisista. Mutta joistakin naisista miehen on oltava pitkätukkainen. Joistakin roteva. Joistakin hoikka. Joistakin mustaihoinen. Listaa voi jatkaa eikä pituus ole kuin yksi ulkonäköjuttu muiden joukossa.
Juu, ihmisellä voi olla kaikkia listoja, mutta ei ne päde jos rakastuu.
Vaikkakin, pituus tuntuu todella monelle olevan se juttu. Mutuna arvioisin, että se on keskimäärin tärkeämpää naisille, jotka itsekin ovat pitkiä.
 
Voi olla. Ehkä vaan sanoakseen että "sori oot liika kookas".
Kostoksi koko maailmalle.
Mä kyllä ajattelin että niillä on jonkinlainen säärifetissi. :D

Mut joo, maailmassa tuntuu olevan useita -pituudesta riippumatta- miehiä, jotka olettavat että nainen kuin nainen on oitis valmis treffeille, jatkoille tai vaikka avioon kun mies vaan vähän vihjaiseekin. Ja voi sitä murjotuksen ja ärinän määrää kun ilmoitat ettet oo kiinnostunut.
 
vierailija
Miten toi nyt on noin herkkä asia? Pituushan on ihan neutraali asia, pitkiä miehiä vaan satutaan suosimaan ja kaikkihan sen tietää, vaikkei se mitenkään liity esim. terveyteen.

Olen itse lyhyt, mun iskä on lyhyt, velikin on tosi pieni 170 senttinen. Äiti ei naiseksi ole erityisen lyhyt, mutta on pikkuinen, siskokin pienehkö. Ei ole kellekään meidän perheessä pieni koko mikään arka asia. En ole hankkinut miestä sillä ajatuksella että lapsista tulee nyt pitkiä, en välitä semmoisista asioista. Mutta jotkut välittävät, eikä ihme, kun on näköjään näin arka aihe.
On se siinä mielessä varmaan herkkä asia, että ei ihmisiä kuulu luokitella hyviin tai huonoihin ulkoisten piirteiden perusteella.
 

Yhteistyössä