Mies raivoaa kotona. Puutteessa olemisen takiako?

  • Viestiketjun aloittaja "ahdistaa"
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmiess
Kyllä kuule maistuu:D

On varmaan miehiä jotka panee pillua aina kun saa ja kaikkia pilluja jotka etäisesti lihalta näyttää sekä kantajassaan tuntuu pulssi.

Mutta ajatelkaapas toisinpäin, kuinka moni nainen haluaisi seksiä miehen kanssa joka pelailee teinipojan huoneessa iltaisin pleikkaria ja jää sinne nukkumaan sekä vinkuu ettei vaimo arvosta miehen paisunutta pullamahaa? Olisiko tässä tilanteessa naisen pillu märkänä odottamassa miestä pojan makkarista seksiin?
 
vieras..
Varmaan juu sen takia raivoaa. Meilläkin miehellä on välillä pinna kireellä, varmaan juuri seksin puutteen vuoksi. Kyllähän sen ymmärtää.

Esikoinen on 2 v, ollut ikänsä huono nukkuja ja nukkuu edelleen minun kyljessä kiinni. Mies nukkuu toisessa huoneessa. Joten ainakaan makkarin puolella sitä spontaania seksiä ei oikeastaan ole. Pitäisi aina suunnitella ja ottaa erikseen aikaa sille, ja se sitten jää muiden arkisten asioiden tai väsymyksen jalkoihin. Tilannetta ei tietenkään paranna se että olen taas raskaana.. vauva syntyy ensi vuoden puolella. Alkuraskaus oli tosi vaikea, normaalisti meillä on kyllä vähintään kerta kuukaudessa seksiä, nyt ollut n. 3 kuukauden tauko. Ei vaan oksentamisen lomassa pystynyt ja väsymyskin on ollut hirvittävä, edelleen vaivaa. Nyt vähän halut palanneet, mutta yllättävän vaikeaa on sitten tarttua härkää sarvista kun on ollut pitkä tauko. Ja missä välissä... lapsi hoitoon, mutta eipä sitäkään voi joka viikko hoitoon potkia joten lopullinen ratkaisu se ei ole.
En usko, että missään lapsiperheessä pystytään harrastamaan spontaania seksiä. Meillä sovitaan jo etukäteen aamulla tai iltapäivällä, että tänään voisi olla seksiä. Joo, mielikuvituksetonta, mutta pysytään kaikki paremmalla päällä. Ja siis minä kaipaan myös seksiä, ei vain mies.
 
lapsiperheen arkea
No niinpä, varmasti se on enempi tai vähempi ongelma kaikissa lapsiperheissä :) väittäisin kuitenkin että perhepeti tuo siihen ihan omat haasteensa. Enkä minä ainakaan pidä itseäni normaalitilassa haluttomana, kyllähän sitä itsekkin haluaa mutta monesti väsy ajaa ohi kun on ihan pieniä lapsia jne. Ei tietty kaikilla, tiedostan esim sen että meillä on melko huonosti nukkuva esikoinen.
 
"Huoh"
"Kirkon perheneuvontaa". Voi jukoliste tätäkin ketjua ja ehdotuksia, VMP. Kuinkakohan monta suhdetta on päättynyt kaksplussalla hölmöjen mammojen jakamien "neuvojen" perusteella. Toisaalta, hölmö on aloittajakin kun ei tajua ja lopputuloksena taattuun kaksplustyyliin vikaa etsitään miehestäkin.

Tässä ihan ilmainen ja toimiva neuvo: anna kunnon imut miehelle nielaisun kera, mukisematta ja ilman vastapalveluksia. Toista säännöllisesti. Kyllä lähtee äreys ja kireys ja alkaa kiinnittyä huomio naisenkin tarpeisiin ja pienet asiat johtavat isompiin.

Mies on perustarpeiltaan yksinkertainen olento. Kassit tyhjiksi ja maha täyteen. Ihan oikeasti, näitä ongelmia ei palstamammojen paskaneuvoilla ja älyttömillä spekuloinneilla korjata.
 

Yhteistyössä