Mies sai töitä 3 vuoden työttömyyden jälkeen !!!! Sisältää tarinan

  • Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti
"moi"
Uskomatonta, mies oli aika tarkalleen 3 vuotta työttömänä.
sai burn outin ja potkastiin pihalle töistä
sitten tuli masennus ym. unilääkkeet ym. kasa tabuja jotta selviää
oltiin aika kovilla, mies makasi sängyssä minä pienen vauvan kanssa yritin jaksaa. sen verran tokeni että pystyi pari päivää vkossa opiskelee.
Liiton rahatkin loppui ja putosi kelan peruspäivärahalle
Loppui usko koska tilanne näytti kovalta
Nyt sai vihdoin töitä, tuntuu uskomattomalta, miten elämä voi muuttua yhtäkkiä
kiitos jumalalle
 
"Tiina"
[QUOTE="moi";24824709]Uskomatonta, mies oli aika tarkalleen 3 vuotta työttömänä.
sai burn outin ja potkastiin pihalle töistä
sitten tuli masennus ym. unilääkkeet ym. kasa tabuja jotta selviää
oltiin aika kovilla, mies makasi sängyssä minä pienen vauvan kanssa yritin jaksaa. sen verran tokeni että pystyi pari päivää vkossa opiskelee.
Liiton rahatkin loppui ja putosi kelan peruspäivärahalle
Loppui usko koska tilanne näytti kovalta
Nyt sai vihdoin töitä, tuntuu uskomattomalta, miten elämä voi muuttua yhtäkkiä
kiitos jumalalle[/QUOTE]

Onnittelut työpaikasta :)! Elämä on aaltoliikettä, joskus on vaikeampaa ja joskus helpompaa :)!
 
onnea!!!

meilä hieman sama mutta, ilman masennusta.
miehellä loppu työt huhtikuussa, jäi palkat saamatta yms rahat. näytti että on työtön ja pitkään... viimeviikolla pyörähti pihaan paku josta tultiin kysyyn miestä töihin. samapaikka, eri työnantajat. mie olen ollu työtön useamman vuen. tänään allekirjottamassa 2v työsopimuksen! jee :)
 
"mamma"
onnea!!!

meilä hieman sama mutta, ilman masennusta.
miehellä loppu työt huhtikuussa, jäi palkat saamatta yms rahat. näytti että on työtön ja pitkään... viimeviikolla pyörähti pihaan paku josta tultiin kysyyn miestä töihin. samapaikka, eri työnantajat. mie olen ollu työtön useamman vuen. tänään allekirjottamassa 2v työsopimuksen! jee :)
Onnea teille! :)

Ja onnea ap:lle! :)
 

Yhteistyössä