Mies soitti Hong Kongista, et lennot peruttu jonkun varoituksen tai myrskyn vuoksi,

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
miks sitten lentokentän sivuilla ei näy mitään? Siis hongkongin.. sano et voi mennä kauan ennenku järjestyy lento.
Mun 6- vuotias poika mukana, kävivät Ausseissa... piti jo eilen päivällä olla täällä takas..
 
Non compos mentis
Tuota noin... Oliko suora lento takaisin Suomeen? Kyllähän se peruutus täytyisi jossain näkyä ja olisivat Hong Kongista muutkin lennot peruttuja. Onko mies harkinnut eroa? Sun nimittäin täytyy toimia erittäin nopeasti, jos yhtään epäilet, että mies on napannut lapsen.
 
Non compos mentis
Eilen on peruttu pari kourallista lentoja, mutta niistä enemmistö Manner-Kiinaan, sitten on Manilaan, Dohaan jne. Ei yhtään Eurooppaan suuntautuvaa lentoa peruttu.
 
vieras
ei ole mitään kidnappausriskiä, ollaan erottu jo 6 vuotta sit, raskausaikana ja suomalainen kunnollinen työssäkäyvä mies.
Joo, taifuunista kertoi, olin jotenkin niin pökerössä kun aamulla soitti aikaisin. Mut luulis et ne perutut lennot näkyis???
 
Insinöörskä
http://www.hko.gov.hk/informtc/informtc.htm

Tämän mukaan ei ainakaan ole varoitusta sykloonista/(hirmu)myrskysta. Kyseessä on linkki, josta hongkongilaiset voivat tarkastaa sykloonivaroitukset.
 
ds
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole mitään kidnappausriskiä, ollaan erottu jo 6 vuotta sit, raskausaikana ja suomalainen kunnollinen työssäkäyvä mies.
Joo, taifuunista kertoi, olin jotenkin niin pökerössä kun aamulla soitti aikaisin. Mut luulis et ne perutut lennot näkyis???
ei aina ehdi tänne päähän ne kirjautua oikeaksi vaikka siellä olisi peruttuna tai myöhässä.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole mitään kidnappausriskiä, ollaan erottu jo 6 vuotta sit, raskausaikana ja suomalainen kunnollinen työssäkäyvä mies.
Joo, taifuunista kertoi, olin jotenkin niin pökerössä kun aamulla soitti aikaisin. Mut luulis et ne perutut lennot näkyis???
Mutta sivustolla ei näe 22.8. lentoja enää, vain 23.8. ja siitä eteenpäin.
 

Yhteistyössä