Mies suuttui kun sanoin et meinaan liittyä facebookiin!

  • Viestiketjun aloittaja Höh
  • Ensimmäinen viesti
No se on ihan totta että niitä tietoja ei käytännössä pysty koskaan sieltä poistamaan, mutta tietoturvariski se on vasta sitten kun laitat sinne materiaalia jota et halua kenen tahansa näkevän, etkä osaa suojata sitäkään minkä ehkä haluat.
 
satu
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No mites sit saanko laittaa meidän vauvasta sinne kuvan/kuvia ilman miehen lupaa...?
no tosta aiheesta meilläkin oli ensin riitaa. Mies ei halunnu meijän vauvan kuvia kaikille jakoon, mut suostu sitten ku juteltiin, ja tosiaan mulla on asetukset niin et vaan kaverit näkee.
Tänne palstalle ja muihin julkisiin paikkoihin se kyllälaitto stopin tytön kuvien laittoon...
 
pahanilmanlintu
Mies ei voi mielestäni estää sua liittymästä, koska olet täysi-ikäinen ja täysivaltainen kansalainen, luulisin. Toivottavasti oikea kiellon syy ei ole se, että miehellä on jotain säätöä naispuolisten naamakirjakamujensa kanssa. Jos liittyisit, niin mies tuntisi varmaan velvollisuudekseen ottaa sut kaverikseen, mutta jos hänellä jotain hämärää puuhaa, niin ei ehkä halua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pahanilmanlintu:
Mies ei voi mielestäni estää sua liittymästä, koska olet täysi-ikäinen ja täysivaltainen kansalainen, luulisin. Toivottavasti oikea kiellon syy ei ole se, että miehellä on jotain säätöä naispuolisten naamakirjakamujensa kanssa. Jos liittyisit, niin mies tuntisi varmaan velvollisuudekseen ottaa sut kaverikseen, mutta jos hänellä jotain hämärää puuhaa, niin ei ehkä halua.
Tämä mullekin tuli mieleen,ikävä kyllä.
 
mies
Ootta te naiset vainoharhaisia. Ihan sama mitä mies tekee tai sanoo, niin aina luuletta että on jotain sutinaa toisen naisen kanssa. Uskomatonta... En ihmettele kun naisilla elämä on monesti niin vaikeaa...
 
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja pahanilmanlintu:
Mies ei voi mielestäni estää sua liittymästä, koska olet täysi-ikäinen ja täysivaltainen kansalainen, luulisin. Toivottavasti oikea kiellon syy ei ole se, että miehellä on jotain säätöä naispuolisten naamakirjakamujensa kanssa. Jos liittyisit, niin mies tuntisi varmaan velvollisuudekseen ottaa sut kaverikseen, mutta jos hänellä jotain hämärää puuhaa, niin ei ehkä halua.
Mistä päätelleen ap:n miehellä on käyttäjätunnukset, jos kerran pitää feisbuukkia tietoturvariskinä?

Veikkaisin että mies pitää AP:tä feisbuukissa tietoturvariskinä, jos ei ole kovin teknisesti lahjakas ja into on jo nyt kova päästä levittelemään vauvan kuvia ja perheen tietoja.
 
Mun X suuttu kanssa kun liityin kertomatta sille :x Se oli kuulemma treffihakupalsta :LOL:
On se siellä ite nytkin, mutta saneli mulle kyllä ketä siellä saa olla kavereina :$ (ei esim.koulukavereita, tyyliin ala- ja yläasteelta, jos ne on poikia)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pahanilmanlintu:
Toivottavasti oikea kiellon syy ei ole se, että miehellä on jotain säätöä naispuolisten naamakirjakamujensa kanssa.
Missä luki että mies ylipäänsä on liittynyt fb:hen? Ei siellä koko maailma pyöri. Itse en ole koskaan käynyt koko sivustolla edes etusivua katsomassa. Kuulostaa koko paikka muutenkin ihan teinien "ollaax kamuja"-hengailupalstalta.

 

Yhteistyössä