Mies tahtoo toisen lapsen.

Moips!
Meillä sillee,et minulla ja ex:älläni on 5 lasta.Joista kolme sitten ex:ällä ja 2 minulla.
Nyk.miehen kanssa meillä on yksi lapsi.
Ja tämä mies tahtoisi toisen lapsen,ja itse en enään vain ehkä jaksaisi...Mutta toisaalta se olisi kiva saada se yksi vielä..Mutta kun sitä vähänkin ajattelee niin,ei!
Olen synnytyksessä ollut 5 kertaa,vaikka eihän se teistä niin paljolta tunnu,mutta minulle se on ollut niin rasittavaa,mutta myös ihanaa.
Ja miehelle ei näytä riittävän se ''Ei''..No jos jotkut olette lukeneet tällisen keskustelun tuolta ''Mits nyt'' puolelta,niin voitte silti kommentoida,kun minä nöhlin niin,että kadotin sen :\|
Mitäs te tekisitte? Tai no kummiskin..
Ja tämän höpötykseni ymmärtääksenne kopioin pienen tekstin tuolta koululaiset->lastenne kokonimet..tuossa tulee...:)

Minulla on 5 ex:än kanssa,ja 1 nykyisen 3 exällä ja 2 minulla
Moips!
Ville Matias 14v.
Silja Karoliina 12v.
Roni Joona Aleksi 10v.
Joonas Niko Julius 8v.
Sini Ada Emilia 8v.
Veera Jonna Erika 2,3v. (tämä on nyk. miehen kanssa )

Ville,Joona ja Sini on ex:ällä.Silja ja Roni minulla!+Veera
Pitäis sitten kaikkien lapsien tulla jouluksi meille
Aiko ex:ä ja sen vaimo lähteä jonnekkin ulkomaille jouluksi
On ex:ällä sitten Petra Emmiina 3,1 v.
Et sillee B)
 
Mitä sinä haluat itse? Sinulla on jo useampi lapsi, jaksatko vielä uuden vauvan? Miestä ymmärrän siinä, että hänellä vain yksi. Miten pysyvä on liittonne? Kumpi "uhrautuu" lasten hyväksi? Taloudellinen tilanne?
 
tuulituisku harmaana
Miksi sun mies haluaa lisää lapsia? Onko hän itse haaveillu kahdesta biologisesta lapsesta? Pitääkö hän sinun biologisia lapsia tasavertaisina tämän teidän yhteisen lapsen kanssa? Mulle tuli mieleen nämä asiat...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 15:05 tuulituisku harmaana kirjoitti:
Miksi sun mies haluaa lisää lapsia? Onko hän itse haaveillu kahdesta biologisesta lapsesta? Pitääkö hän sinun biologisia lapsia tasavertaisina tämän teidän yhteisen lapsen kanssa? Mulle tuli mieleen nämä asiat...
Kyllähän miehelle riittäisi nuo isommat,mutta haluaa olla se oikea ja biologinen isä ja varmaankin kokea sen isyyden lapsen syntymästä asti..
Hyvin on pitänyt ''mun'' lapsia tasavertaisina meidän yhteiseen.
Ompas tätä nyt hankala selittää.. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 15:31 Tutta harmeilee kirjoitti:
Kerrohan sitten päätöksestäsi..
Joo,no mäpä kerron nyt sitten.
Eilen illalla oltiin kaveri porukalla kaverilla.
Meitä oli 4 tyttöä.
Kaikki meistä teki ihan hupi mielessä raskaustestin.
kahdella meistä tuli +..
Ja ne olivat...Mä ja yks mun parhaimmista ystävistä.
Mä nyt rv 2+4 ja se ystäväni rv 3+1..:)
Ja kun herra meille tämän lapsen antoi niin kyllä me se pidetää..
En kyl ikinä tekis aborttia,vaikkei voitas lasta ottaa..Mielummin laittaisin adoptoitavaksi.. :'(
Mut tämän mä pidän meillä :) Mieskin sai taas hyvän mielen,samoin mä.
Pari päivää sitten muuten iski se vauvakuume,ja olen itsekkin onnellinen tästä..:)
(Vaikken silloin ollutkaan..:/)
 
Minä luulen niin että miehesi haluaa sinun kanssasi poikavauvan, kun teillä on yhteinen biologinen tyttövauva. Onneksi olkoon jos testi näytti oikein ja jaksamista kaikkien mukuloiden kanssa, aika haipakkata taitaa teillä olla!! =)
 

Yhteistyössä