Mies uhkasi lyödä minua, olen järkyttynyt :(

  • Viestiketjun aloittaja pelkäävä vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Jos et uskalla olla rehellinen terapiassa niin älä mene sinne. Lähde lapsesi kanssa miehesei luota. Miksi terapiaan? Uskotko että tilanne voi korjaantua? Jos et usko, oikaise ja säästä aikaa. Lähde miehesi luota jo nyt!
Lastensuojelu on sinulle uhka vain jos et uskalla ajatella lapsesi etua. Siis todella. Sinun ja lapsesi suhdetta ei rikota jos vakuuttuvat että lapsi ei joudu vaaraan suhteessa mieheesi. Eikä sekään lapsen etu ole että äiti tulee lopulta piestyksi! Mihin lapsi joutuu jos sinulle tulee sairaalareissuja? Ota itseäsi niskasta kiinni ja muuta pois lapsesi kanssa. Ja voittehan käydä terapiassa vaikka ette yhdessä asuisikaan, silloin lapsen etu toteutuu kun ei joudu elämään väkivallan uhan alla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelkäävä vaimo;22325107:
Riitelimme jokin aika sitten, pahasti. Tai että puhuimme toisistamme todella rumasti jne...
No, se meni jotenkin näin, kun mies otti riidan ajaksi minulta puhelimeni pois(koska pelkäsi että soitan tai juoruan jollekkin riidastamme) mies siis piteli puhelintani kädessään ja sanoin hänelle että anna se tänne kun rikot sen vielä, ja hän sanoi ilkeään sävyyn että hups taisin rikkoa sen jo. Sitten minä sanoin heti perään että jos se meni rikki niin rikon television, heitän sen ikkunasta ulos (mitä en tietenkään tekisi, en edes jaksaisi nostaa sitä) Sitten mies oli hiljaa ja tuijotti minua ja sanoi vakavalla äänellä ja tilanne oli muutenkin jo uhkaava, hän sanoi että sinä saat kohta mustan silmän! Menin paniikkiin :( Minua pelotti! En puhunut sen jälkeen miehelle mitään vaan menin peiton alle ja itkin siellä jonkin aikaa. En ikinä olisi uskonut että mies uhkaa minua väkivallalla. No, on hän minua tuuppinut, joskus kuristanutkin vahingossa riideltyämme, mutta nyt aloin miettiä, että jääkö tuo vain uhkaukseksi? Voisikohan lyödäkin minua kuin oikein suuttuu. Hän pyyteli anteeksi ja sanoi ettei ikinä voisi lyödä. Miksi hän sanoi niin? Asia vaivaa minua mutten uskalla enää ottaa asiaa puheeksi... :(
Kukaan ei kurista VAHINGOSSA
 

Yhteistyössä