Mies väittää että joku juoksija / kävelijä paskoi housuihinsa kisan aikana ja kaivoi ne paskat pois ja viskasi pois. Vedättääkö se nyt...?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:LOL:

Mä olisin kyllä lopettanut kisan kesken, en juoksennellut paskat reisillä tyynenä :LOL:
eläs ny, sitähän saa tuplasti vauhtia alleen ku pinkoo karkuun häpeästä. Muistaa vaan pitää suunnan oikeena.
Niin ja toisaalta...Kuva oltaisiin varmasti paskasta ehditty näpsäistä kumminkin...Oli sitten lopettanut tai ei :D
 
vieras
Toi kuva, just niin ruåttalaista taktiikkapeliä. Itsensä pitää juosta lujempaaa kun ei kestä hajua ja takana olijat ei uskalla tulla kintereille ettei lennä paskaa silmiin!
 
juoksija
En mäkään kyllä osaa sanoa, onko ust kyseinen ap:n tapaus oikeasti tapahtunut, mutta hyvin mahdollista se voisi olla. Tosin kuka nyt ehtii juostessa sitä sieltä kaivelemaan?! Se on totta, että housuun voi tulla hyvinkin. Eikä siinä aina puskiin ehdi saati vessaan, joka on jonkun tietyn matkan päässä..
Sympatiat kaikille maratoonareille, sen verran kova rääkki se on, eten yhtään ihmettele jos jotain ylimääräistä housuunkin tulee..
 
asdf
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Kyl nyt meni rispektit tolle ruottalaiselle. Musta ei kyllä ikinä olisi moiseen, ei mitenkään :D
Mä luulen kanssa että aika moni mies etenkin ajattelee että siinä on kyllä asennetta kaverilla.

Kyllä mä tajuan. Jos on tulossa hyvä aika niin...

Ja tosiaan pitkänmatkanjuoksijapiireissä tuo ei ole mitenkään tavatonta. Ite olen joutunut kesken juoksun monta kertaa poikkeamaan puskaan, ja monta kaveria on paskonut housuunsa kesken lenkin. Se on aika yleistä.
 
kiwi
joku kaivelutapaus oli vanhalla vhs:llä, joka saatiin vuonna kivi kun ostettiin nauhuri. Videon nimi oli "urheilukömmähdyksiä". Mies juoksi, laittoi käden takaa housuhin, hetken kuluttua heitti jonkun läjän pöpelikköön. Youtubesta saattaisi löytyä, jos viitsisi kaivella :D
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Kaveri pääsi sijalle 21, mutta tärkeintähän on rehti kilpailu eikä voitto. Jollei hän olisi paskonut pöksyihinsä, ehkei niin moni olisi pinkonut ohitse. Nyt ei kukaan halunnut jäädä peesaamaan.
Ei vit. paskat reisillä 21. sijalle :eek:
 
vieras
Paljon maratoonarit paskoo ja kusee housuihinsa. Mieheni juoksee monet maratoonit vuodessa ja on kertonut mitä kaikkea on nähnyt. Tukholmaan menee ensi kuussa ja siellä se sija on todella hyvä jos on sadankin parhaan joukossa. Silloin ei veskiin matkalla mennä. Mieheni juoksee niitä omaksi iloksi ja parantelee omaa aikaansa ei niinkään kisaile muiden kanssa ja käyttää vessaa paskomiseen. Kusella käy puskissa.
 

Yhteistyössä