Mies välttelee seksiä

  • Viestiketjun aloittaja puutteessa olen
  • Ensimmäinen viesti
puutteessa olen
jos kysyn miksei harrasteta tai koska harrastetaan niin hän sanoo että sitten kun olen virkeä ja hereillä illalla.. juupa juu.. mä olen tässä monet illat ollut hereillä ja katsellut kun HÄN NUKKUU JA KUORSAA että kukas se tässä oikein nukkuu... Taitaa olla vaan joku tekosyy...
 
"vieras"
Onko teillä ehkäisy kunnossa ettei pelkää sen pettämistä (jos ei ole tilauksessa)
Muutoksia jommankumman ulkoisessa olemuksessa?

Käynyt vieraissa, saanut taudin ja hoito kesken?
 
"aapee"
en ole ylipainoinen.

ehkäisy on kunnossa mulla kierukka.

vieraissa käymisestä en osaa sanoa en kyllä tiedä missä välissä sellaista ehtisi.. enkä muutenkaan tykkää viljellä noita ajatuksia koska ne ei useimmiten johda mihinkään hyvään.

ei nyt kummankaan ulkoisessa olemuksessa oo tapahtunut mitään radikaalia muutosta.

ehkä toi rakentaminen sitten vielä vaan väsyttää miestä.. pihaakin kun nyt joutuu laittaa kuntoon..
 
"kohtalotoveri"
Täällä sama tilanne... Mies ei vaan jaksa eikä ehdi. Mietin onko hänellä toinen, mutta ei ole tilaisuutta ja mahdollisuutta siihen, hän on aina kotona, kun jäi työttömäksi. Ihan liikaa on kotona, ei lähde minnekkään, sekin ärsyttää... Kyllä se on ns hyvä mies ja tekee kotitöitä... Mutta ei se oikein auta seksinpuutteeseen. Mä olen ihan nätti nainen ja muut miehet kyllä osoittaa kiinnostusta. Olen jopa entistä enemmän huolehtinut ulkonäöstäni ja laihduttanutkin, jos se siitä olisi kiinni, mutta ei apua... Rakkaus on jo kuollut kun niin pitkään olen joutunut olemaan puutteessa, viha on tullut tilalle. :( En enää edes halua tuota pihtaria vaan mieluummin kenen tahansa muun miehen kanssa... Mutta en halua pettää. Olen puhunut miehelle, yrittänyt nätisti puhua ensin. Lopulta olen suuttunut ja sanonut turhan vaativasti. Ja siitä mies saa taas syyn jatkaa pihtaamistaan, kun on niin loukkaantunut mun sanoista... Mutta enää en vaan jaksa. Lähden jos mies ei tee asialle jotain pian.
 
Minulle tulee tuosta sinun kirjoituksestasi Kohtalontoveri mieleen sellainen ajatus ,että entäpä jos miehesi on masentunut?

Tuo työn menettäminen on monille sen verta itsetunnon päälle käyvä juttu varsinkin jos se on sitä ennen ollut koko elämä ja itsetunnon mittari.

Tuo kotona jurottaminenkin viittaisi äkkiä jonkinlaiseen itsensä /tilanteensa häpeilyyn.

Ja vaikka elämme tätä vuosituhatta niin monelle on kuolemaakin suurempi häpeä kun lanttu alkaa brakata.

Entäs mahdollinen testosteronivajaus johon liittyy alentunut libido ,potenssihuolet , unettomuutta ,ahdistusta ym ?

Mites voisiko hänellä olla päällä jokin mielialaläkitys ,josta et ole tietoinen?
Ainakin Cipralexilla on haluja hävittävä vaikutus toisille.

Osaako miehesi muuten puhua tunteistaan sanoin ( aleksitymia)?

Koeta pysyä rauhallisena alkamatta syytellä.
Tiedän mistä puhun sillä olen ollut joskus parisuhteessa vuoden ilman ja loppuajasta jo jokainen alusvaatemainos alkoi muistuttaa kipeästi siitä mitä oli vailla...

Eikö kannattaisi kuitenkin ehdottaa esim parisuhdeterapiaa ennen lusikoiden jakoa?

Pistät vaikka kovan kovaa vastaan että lähdet terapiaan tai sinä lähdet.
Kuullostaa kovalta mutta monesti oman pahan olonsa ympärille käpertyneille on helpotus päästä purkautumaan ulkopuoliselle kun heidä ensin saa sinne.

OLen varma ettei kyse ole sinun viehättävyydessäsi tai kiloissasi. Miehelläsi on vain jokin ongelma jota hän ei pysty itse ratkaisemaan .

Lykkyä pyttyyn teille ,josko ne vällyt alkaisivat taas heilua ;)
 
"kohtalotoveri"
Minulle tulee tuosta sinun kirjoituksestasi Kohtalontoveri mieleen sellainen ajatus ,että entäpä jos miehesi on masentunut?

Tuo työn menettäminen on monille sen verta itsetunnon päälle käyvä juttu varsinkin jos se on sitä ennen ollut koko elämä ja itsetunnon mittari.

Tuo kotona jurottaminenkin viittaisi äkkiä jonkinlaiseen itsensä /tilanteensa häpeilyyn.

Ja vaikka elämme tätä vuosituhatta niin monelle on kuolemaakin suurempi häpeä kun lanttu alkaa brakata.

Entäs mahdollinen testosteronivajaus johon liittyy alentunut libido ,potenssihuolet , unettomuutta ,ahdistusta ym ?

Mites voisiko hänellä olla päällä jokin mielialaläkitys ,josta et ole tietoinen?
Ainakin Cipralexilla on haluja hävittävä vaikutus toisille.

Osaako miehesi muuten puhua tunteistaan sanoin ( aleksitymia)?

Koeta pysyä rauhallisena alkamatta syytellä.
Tiedän mistä puhun sillä olen ollut joskus parisuhteessa vuoden ilman ja loppuajasta jo jokainen alusvaatemainos alkoi muistuttaa kipeästi siitä mitä oli vailla...

Eikö kannattaisi kuitenkin ehdottaa esim parisuhdeterapiaa ennen lusikoiden jakoa?

Pistät vaikka kovan kovaa vastaan että lähdet terapiaan tai sinä lähdet.
Kuullostaa kovalta mutta monesti oman pahan olonsa ympärille käpertyneille on helpotus päästä purkautumaan ulkopuoliselle kun heidä ensin saa sinne.

OLen varma ettei kyse ole sinun viehättävyydessäsi tai kiloissasi. Miehelläsi on vain jokin ongelma jota hän ei pysty itse ratkaisemaan .

Lykkyä pyttyyn teille ,josko ne vällyt alkaisivat taas heilua ;)
Sulla on hyviä pointteja. Ei olekaan tullut ajateltua tuolta kannalta... Kun ekana sitä naisena vaan epäilee omaa viehättävyyttään. En haluaisikaan erota jos miehellä on jokin ongelma jolle voi tehdä jotain. Yritän vielä jutella miehen kanssa ja ehdottaa pariterapiaa, se kuulostaa hyvältä. Kiiitos sulle vastauksestasi. :) Ehkä meillä on vielä toivoa...
 
"aapee"
"kohtalotoveri" Onneksi sun miehellä on jotain ihan selkeitäkin syitä millä tuo haluttomuus vois selittyä.

Mun mies taas tekee 10tuntista työpäivää sen jälkeen on kokopäivän kotona. Joko pihatöitä, auton parissa tai lasten kanssa. Joskus auttaa isäänsä maatila hommissa.

Olen joskus tarkistanut asian ja mies on aina ollut sielä missä on sanonut olevansa menossa.

Toisaalta on nuo meidän lapset aika vaativaa sorttia ja ainoa hetki seksille on lasten mentyä nukkumaan.
 

Yhteistyössä