Mies valittaa koko ajan enkä kestä enään

  • Viestiketjun aloittaja "lumihiutale"
  • Ensimmäinen viesti
eroa
Aikamoisen kotityrannin olet itsellesi hankkinut. Miksi ihmeessä siedät tuollaista? Älä hyvä ihminen pilaa elämääsi enääyhtään enempää tuollaisen ihmisen kanssa.

Pöyristyttävintä oli tuo seksiasia. Ihan sama, jos sinä sanoisit miehelle, että haluat hänen pitävän koko aktin ajan vasenta kättä ylhäällä. Siinäpä sitten mies nauttii, jos pystyy, todennäköisesti ei nauti. Aivan järjetön vaatimus sinulle tuo silmien auki pitäminen. Kumpikin saa nautti miten itse haluaa. Minulta ainakin katoaisi halut lopullisesti, jos joutuisin pitämään silmiä auki, koska oma nautintoni tulee tuntemuksista ja äänistä, ei visuaalisuudesta, kuten useimmilla miehillä.

Kaikki muukin kuulost ihan kamalalta. Ei tuo ole parisuhde.
 
....
Voi sinä saisit kuule niin paljo parempaa.
Suhteessa on kaikkein aa ja oo se ettei sinun tarvitse päivästä toiseen miettiä teetkö jonkin oikein/väärin. Sanotaan, että suhteessa on tehtävä valintoja, mutta tällä kertaa sen valinnan on tehtävä miehesi. Sinun ei tarvitse koiristasi luopua, kun olet niistä suhteen alussa sanonut.
Mikä juttu se on, että sinun pitäisi yksin siivota ja tehdä kaikki? Olet kyllä nyt totaalisesti tossun alla ja sieltä sinun on tultava pois jos aiotte jatkaa tuota suhdetta.
 
hm....
Kyllä tuo suhde kannattaa lopettaa heti. Nyt on hyvä tilausuuskin kun mies lähtee armeijaan. Ansaitset tavallisen, kunnollisen miehen. Miksi ihmeessä jatkaisit tuollaisen nupopään kanssa?
 
Party Animal...?
Minä tässä mietin kun kävin juhannusruokaostoksilla (siis sellasta mikä ei mene juuri nyt pilalle...limpparia, sipsiä, makkaraa, juustoja jne.) ja toin kotiin 4 kauppakassillista tavaraa (eivät toki olleet ääriään myöden täynnä, kun kävin monessa eri kaupassa...halpahallista lohta, lidlistä juustoja jne.

No mies sitten tokaisi, että "toit sitte pepsimaxia, meillä juodaan aina cocacola zeroa, etkö sitä tiennyt?"

Mietin kaksi kertaa että lähdenkö takaisin kaupungille hengailemaan. Kun mikään eri riitä. Taivaallista seksiä, talo siivottu juhannuskuntoon ja kävin vielä kaupassakin ja kiitos tuli sitten tuossa etten osannut ostaa oikeaa limpparia.
 
vierass
Eihän se sitten tykännyt ideasta, katsotaan armeijan jälkeen mitä tehdään, tuntui että suuttui niin paljon että meinasi pesukarhun silmät tehdä. Mutta kyllä mä tiedän että toisiamme rakastetaan, niin katsotaan nyt vielä.
 
fdsjklfjhsdkja
Eihän se sitten tykännyt ideasta, katsotaan armeijan jälkeen mitä tehdään, tuntui että suuttui niin paljon että meinasi pesukarhun silmät tehdä. Mutta kyllä mä tiedän että toisiamme rakastetaan, niin katsotaan nyt vielä.
Onko tämä ap:n kirjoittama?

Toivon, että pystyt ottamaan vastuun omasta elämästäsi etkä jää tuollaisen miehen kanssa. Usko ihmeessä, että on sinulle parempiakin miehiä.

Olet lapsuudessa tullut väärin kohdelluksi, ja ilmeisesti sinulla ei ole ollenkaan kokemusta siitä millaista on olla ihmissuhteessa, joka on vastavuoroinen ja rakastava.
Nykyinen miehesi ei rakasta sinua, muuten hän kohtelisi sinua aivan toisella tapaa.

Älä ihmeessä jää odottamaan armeijan loppumista. Tottakai tuo mies haluaa, että odotat häntä sen ajan, onhan se niin paljon kätevämpää kun on joku tyttöystävä kun on intissä.

Ajattele nyt kerrankin omaa itseäsi, ja jos et osaa itseäsi ajatella, ajattele edes tulevia mahdollisia lapsiasi joille et varmasti halua tuollaista häiriintynyttä, tunnekylmää ja sadistista isää. TUOLLAINEN PARISUHDE EI OLE NORMAALI!!!
 
ei tossukka
Minä tässä mietin kun kävin juhannusruokaostoksilla (siis sellasta mikä ei mene juuri nyt pilalle...limpparia, sipsiä, makkaraa, juustoja jne.) ja toin kotiin 4 kauppakassillista tavaraa (eivät toki olleet ääriään myöden täynnä, kun kävin monessa eri kaupassa...halpahallista lohta, lidlistä juustoja jne.

No mies sitten tokaisi, että "toit sitte pepsimaxia, meillä juodaan aina cocacola zeroa, etkö sitä tiennyt?"

Mietin kaksi kertaa että lähdenkö takaisin kaupungille hengailemaan. Kun mikään eri riitä. Taivaallista seksiä, talo siivottu juhannuskuntoon ja kävin vielä kaupassakin ja kiitos tuli sitten tuossa etten osannut ostaa oikeaa limpparia.
Minä olisin tokaissut tuohon takaisin, että ihan rauhassa saat juoda ihan mitä haluat, mutta minä juon tätä, eikä se edes ole sulle tarkoitettu.
 
"usko pois"
Eihän se sitten tykännyt ideasta, katsotaan armeijan jälkeen mitä tehdään, tuntui että suuttui niin paljon että meinasi pesukarhun silmät tehdä. Mutta kyllä mä tiedän että toisiamme rakastetaan, niin katsotaan nyt vielä.
Mitä järkeä on tuhlata elämästäsi vielä puoli vuotta tai vuosi tuollaisen idiootin takia. Pahemmaksi käytös tulee vain ajan myötä muuttumaan. Ei se ainakaan paremmaksi muutu.
 
Ap koskaan mikään tekemisesi tai tekemättä jättämisesi ei tule kelpaamaan. Tee itsellesi ja elämällesi palvelus ja heitä mies pois elämästäsi. Hän ei tule koskaan näkemään omassa käytöksessään mitään korjattavaa, päin vastoin muutosta tulee vain huonompaan suuntaan. Voimia päätöksen tekoon, helppoa se ei tule olemaan ja sinua syyllistetään ja syytetään vielä monin tavoin ja monta kertaa, mutta pidä pääsi ja voin luvata, että yhtenä päivänä huomaat olevasi onnellinen. :hug:
 
"hanna"
naiset osaa olla mielenkiintoisia ihmis otuksia myös,, miehes on kyllästynyt saamattomuuteen, hän ei saa sulta haluamaansa huomiota riittävästi ja vittuuntunut sun koiriisi, kuka nyt koiran paskan hajusessa kämpässä haluaa elää, mee kenneliin asumaan....
 
no huhhuh
Minulle ainakin koirat ja niiden hyvinvointi olisi tärkeämpää kuin, jonkun miehen sairaanloisen valittamisen kuuntelu ja sietäminen.. Mieti nyt miten koiratkin kärsii jos eivät omassa kodissaan saa liikkua vapaasti..
Hullu ukko, ei voi muuta sanoa.
 

Yhteistyössä