Mies yllätti mut eilen ihan täysin

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ettekö keskustelleet asiasta, että sais tulla vauva? Kyllä meillä molemmat tekevät päätöksen, eikä vain toinen.
MINÄ olen ollut valmis jo yli vuoden verran ja olen miehelle monesti puhunut että tahtoisin jo kolmannen lapsen, viimeksi eilen päivällä.. Joten minua ei haitannut yhtään vaikka mies tuli sisään koska itse olen valmis =)
 
Joo siellä taas jotku kateelliset vauvakuumeiset mammat vattuilee!
Kovasti ONNEA :flower:
Toivotaan että pian tärppää!
Ja nuijat jos toisen haaveissa on jo 5v ollu lapsi, ni ei kait V....u siitä tarvii enää keskustella :eek:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hehee:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa:
Eikö ihmiset voi olla onnellisia toisen puolesta. Onnea ap : ) Toivottavasti tärppäs kerrasta!
Kiitos =)

Minäkin olen onnellinen aina toisten puolesta, oli tarina kuinka epäuskottava tahansa.. Mut ehkäpä kaikki eivät ole samanlaisia ja pitää tahalteen laittaa surkeita kommentteja :(
Ja joitain tämä ällötti. en ymmärrä :eek:
Älä välitä muista! Olkaa miehen kans nyt aktiivisia ja onnellisia :) Toivotaan, että kohta tuut kertomaan plussasta. Tarina ei ollut mitenkään ällöttävä vaan herttanen :)
Ollaan =) Ja tulen kyllä sitten kertomaan jos plussa joskus tulee.. Toivottavasti ei menisi kauaa :)
 
jatkakaa
samaan malliin aktiivisesti vaikka * kahvipausseilla*..menkää vaikka lukkojen taakse.. jos lapset valvoo...

meillä tärppäs heti kun minä annoin *luvan*.. ukolla siis oli vauva kuume useemman kuukauden ennen miuta..

ja n. neljä viikkoa ja saamme aikaisen kevätkylvön satoa ihailla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ettekö keskustelleet asiasta, että sais tulla vauva? Kyllä meillä molemmat tekevät päätöksen, eikä vain toinen.
MINÄ olen ollut valmis jo yli vuoden verran ja olen miehelle monesti puhunut että tahtoisin jo kolmannen lapsen, viimeksi eilen päivällä.. Joten minua ei haitannut yhtään vaikka mies tuli sisään koska itse olen valmis =)
Tuli nyt jostain toi 5v muoks.
Mutta tarkotus sama.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jatkakaa :
samaan malliin aktiivisesti vaikka * kahvipausseilla*..menkää vaikka lukkojen taakse.. jos lapset valvoo...

meillä tärppäs heti kun minä annoin *luvan*.. ukolla siis oli vauva kuume useemman kuukauden ennen miuta..

ja n. neljä viikkoa ja saamme aikaisen kevätkylvön satoa ihailla :D
Ihanaa. Onnea teille =)
 
Miuku
Voi että ja mun mielestäni kuulostaa niin romanttiselta! Aika lailla ihanin tapa miten mies voi ilmaista että haluaa myös vauvan.

Meillä pohdittiin monta vuotta hankitaanko vielä lapsia vai ei, mulla oli kierukka ja sitten lopulta päätettiin että käyn sen poistamassa. Sen jälkeen kun ensimmäistä kertaa seksiä harrastettiin mies oli vähän jännittynyt, sanoikin että tuntuu erilaiselta kun tietää että nyt voi tapahtua jotain mitä silloin kun kierukka oli paikallaan.
No eihän se tietysti sillä eka kerralla tärpännyt mutta jotenkin vaan hyvin jäänyt mieleen se kun mies oli silloin niin ihana!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehellä oma lehmä ojassa ja vaimo tossukka. Yleensä noin tärkeistä asioista keskustellaan/tehdään päätöksiä vähän eri tilanteessa kuin 5 sekuntia ennen kuin mieheltä tulee. Koomista se sun itkuskin *reps ja kops*
Eiköhän mies ole suunnitellut tuon etukäteen. Selvästikin hän tuntee vaimonsa, kun tiesi hänen ilahtuvan yllätyksestä.
 

Yhteistyössä