Miestä odotellaan kotiin...

  • Viestiketjun aloittaja typerys
  • Ensimmäinen viesti
typerys
Tekipä taas mies katoamistempun baariin. Piti käydä vain yhdellä. Nyt ei saa kiinni ja täällä mä idiootti odottelen. Ei muuten odoteltais, mutta luottamuspula on aika suuri kun jäi aika monesta pettämisestä kiinni pari vuotta sitten. Mä inhoan näitä öitä kun ei tiedä missä toinen on :'( :headwall: :'( :headwall:
 
No mut jos siellä istut ja vartot niin annat aika tympeen kuvan itsestäs. Hyvä nainen opettele pelaamaan, pistä viekkua et kiimasena ootan vällyjen välissä omaa urostasi niin johan tulee B) Jos todella pelkäät pettämistä niin puhu asiasta vasta huomenna, humalaisten kanssa saa vain riitoja aikaseksi ja pahan mielen! Toinen ajattelu tapa jota itse käytän on et jos ukko pettää, niin varppina saan paremman tilalle, eikö oo mun arvonen. Ja jos teillä on hyvä parisuhde( ja ehkä lapsia?) niin tyhmähän se on jos haluaa heittää sen kaiken hukkaan pettämisellä =) Hymyä huuleen ja peiton alle, kyllä se siitä. Pitäähän niiden miestenki joskus relata, lähe sinä joku toinen ilta!
 
typerys
Helpommin sanottu kuin tehty... Lähtisin vaikka heti jos ei olisi kahta pientä tuhisijaa tuossa vierellä. Ja mitä seksyihin juttuihin tulee, niin en edes ymmärrä miten sen mieskunto yleisesti baari-illan jälkeen edes pettämiseen taipuu :kieh:

Kai mä aika idiootti olen. Ketuttaa vaan nää fiilarit ihan helkutisti. Mä vaan en pysty nukkuu kun se on teillä tietämättömillä. Silmät kun sulkee niin näkee vaan mielikuvia miehestä painamassa jotain toista :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
typerys
Näinä öinä mietin useasti olisko ero ollut sittenkin kivuttomampi vaihtoehto pari vuotta sitten. Mä vihaan näitä mielikuvia, epäilyksiä ja unettomia öitä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Pystynköhän mä ikinä mieheeni luottamaan? Kaksi vuotta mennyt ja asia on mulle vieläkin todella paha, tuntuu että ajatukset junnaa paikallaan. Miten muut selviävät ja mä en :'(
 
Etpä taida pystyä luottamaan, jos olet joutunut yöllä odottelemaan. Taitaa ukko kultasi tehdä mitä itse haluaa. Niikuin aikuiset aina ja varsinkin jos vastuuntunto perhettä kohtaan puuttuu, silloin on varaa jäädä baariin istumaan vaikka tietäisi toisen odottavan. No aamulla on kaksi väsynyttä vanhempaa. Voisithan sä kyskyä mieheltäsi mitä hän haluaa ja mitä hän odottaa sinulta, kun käyttäytyy noin. Onhan se hänenkin vastuullaa luottamuksen rakentaminen, mutta jos mielenkiinto ei riitä vaan intressit on aivan jotkut muut, on sun varmaan tehtävä ratkasusi. Jatkaako vai ei siinä vasta kysymys, sitä joutuu itsekkin miettimää, vastaus vaan on vielä hakusessa.
 
Meillä kans tuppaa välillä käymään noin, että mies lupaa tulla yöllä kotiin, mutta joskus aamupäivällä hän sitten tulee.. Eikä tietenkään muista ilmoittaa, kun täytyy olla niin kännissä että unohtaa perheensä.

Mies on pettäny minuakin yhdellä ryyppyreissullaan tän vuoden alussa, sillon oli kyllä kova paikka miettiä, että miten siitä eteenpäin. Annoin kuitenkin toisen mahdollisuuden, ja siitä asti sujunu hiukan paremmin. Eikä oo ainakaan mun tietääkseni toiste pettäny..

Mutta aina se on vaikeeta saada luottamusta takaisin, mä en ainakaan luota mieheeni vieläkään. Ja luulen etten ikinä enää tuu luottamaan samalla tavalla kun joskus aiemmin ennen tuota pettämistä. Anteeks olen antanu, mutta en unohda koskaan.
 
minäpä vaan
Miks ihmeessä ootte niin kultaisia ja annatte miehen ymmärtää että pettämiset on annettu anteeks????????????????????????? Olenpa nähny asian että joka sika tekee sen yhdesti on hänestä myös pettämään useamman kerran ja selityksiä riittää! eihän miehen vika voi olla :headwall: Ja miks ihmeessä baariin pitää mennä ilman omaa puolisoa, naisia sinne "iskeen mennään" jos ei oman puolison kans voida lähtä :kieh:
 
typerys
En ole antanut anteeksi enkä unohtanut. Mieheni tietää sen. Hän oli 1,5 vuotta käymättä missään, kun halusi voittaa luottamukseni takaisin. Hän asiaa selittää niin, että jos olisi halunnut erota, meidän kriisi olisi ollut siihen oivallinen paikka. Hän jäi viereen vaikka joutui "vankilaan". Tiedän, että mieheni rakastaa minua. Enkä välttämättä edes usko, että lähtisi edes pettämään enää. sen verran koville otti molemmille koko kriisi.

Mutta minä en saa ajatuksiltani rauhaa... Järki sanoo, että mieheni ei halua menettää perhettään, niin liipaisimella se viimeeksi oli. Jätin kakkosvaiheen avioeropaperin täyttämättä. Hän itki ja rukoili että saisi jäädä viereen, tekisi ihan mitä tahansa. Tekikin 1,5 vuotta, mutta jotenkin tuntuu, että hän on unohtanut sen tosiasian, että vaikka meillä menee nyt hyvin, niin se p.aska on mukanani koko ajan. Ja yksikin väärä liike saa koko menneisyyden nousemaan pintaan. Tiedän, että en voi miestäni pullossa pitää loppuikää. Se ei onnistu enkä niin haluakkaan. Mutta toivoisin hänen antavan minulle aikaa sopeutua tilanteeseen ja ansaitsisi luottamuksen takaisin. Pitäisi kerrankin sanansa kun ottaa viinaa.

Mies muuten hipsi muina miehinä kotiin neljän jälkeen.... En puhunut mitään vaan käytiin nukkumaan. Aamulla tuli sitten räjähdettyä aika reippaasti. En tiedä, aika näyttää, mut tajuisikohan vihdoinkin sen, että jokaisen minuutin minkä myöhästyy sovitusta ajasta kännireissulla tuntuu minusta ikuisuudelta ja nostaa kaiken vanhan pintaan, sekä pistää minut epäilemään jokaista sanaa ja tekoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 15:01 minäpä vaan kirjoitti:
Miks ihmeessä ootte niin kultaisia ja annatte miehen ymmärtää että pettämiset on annettu anteeks????????????????????????? Olenpa nähny asian että joka sika tekee sen yhdesti on hänestä myös pettämään useamman kerran ja selityksiä riittää! eihän miehen vika voi olla :headwall: Ja miks ihmeessä baariin pitää mennä ilman omaa puolisoa, naisia sinne "iskeen mennään" jos ei oman puolison kans voida lähtä :kieh:
No öh, tuo nyt oli lievästi sanottuna vähän kärjistetty väite, että miehet menee iskemään baariin naisia jos ovat siellä ilman puolisoaan.. koskeeko sama kenties naisiakin?? Itse olen monesti käynyt yökerhoissa tyttöporukalla, koska mun mies ei ole tanssijatyyppiä eikä jaksa yksinkään pöydässä istua. Yleensä sit ollaan oltu isommalla porukalla että silläkin on siellä seuraa, jos hän siis on ollut mukana. En itseasiassa osaa selittää tarkasti, mutta joku tunnelma siinä baarissa käymisessäkin on. Musiikki, ihmiset.. vaikka oliskin oman kaverin kanssa, niin on jotenkin virkistävää välillä tavata kavereita ihmisten keskellä. Ei mua ole ikinä epäilyttänyt miehen baarireissut (yleensä pubissa, joskus yökerhossa kavereineen kun näitähän on nykyään tällasia yhdistelmä-baarejakin paljon että löytyy molemmat samasta mestasta), sillä jos pettää niin sen varmasti kerkeää tehdä muuallakin kuin baarireissuilla..

Tästä ap:n pettämispuolesta tulee mieleen just se, että eihän se miehestä uskollista tee, jos häneltä kieltää menemiset :/ Jokainen tavallaan ja eiväthän kaikki tietenkään petä uudestaan, mutta itse olen nähnyt niin monta miestä ja tiedän niin monia pariskuntia, joissa mies on pettänyt ja sama linja jatkuu jatkossakin ja vaimoke sitten hermoilee että pettääkö se vai ei.. valitettavan usein se tiikeri ei juovistaan minnekään pääse vai miten se menikään :) Siis että henkkoht suhteessani ajattelen, kerran pettää - toistekin pettää..
 
perhana mä olen ihan samassa tilanteessa!! äijä viilettää baareissa kaiket illat ja tulee joskus aamulla kotiin :( tämä on näköjään hänen tapansa saada menetetty luottamus kuntoon!!
ei pysty nukkumaan eikä tekemään mitään kun kokoajan tuijottaa puhelinta paljon kello on missä se oikeen viipyy ja koittaa TURHAAN soittaa. todella turhauttavaa ja kamala huoli onko kaikki edes hyvin kun ei vaivaudu mitään ilmottamaan.

eilenkin meni käymään punttiksella ja kappas ilmestyi VUOROKAUDEN päästä kotiin eikä toivoakaan että sitä olis saanut kiinni!!

ei tämmöstä kyllä kauaa jaksa katella! :(

 
voi kuinka tuttua!!! tänä aamuna mies tuli kuudelta ja tarkoitus oli käydä "yhdellä" mä niin vihaan odottelua!!! tämä alkoi jo raskausaikana ja tyttö on nyt 3kk. Luottamuspula on suuri... missä se on neljän jälkeen kun baarit menee kiinni..? asumme aivan keskustassa joten ei olisi pitkä matka kotiin. tosi #&%?$!* olla yksin vauvan kanssa koko ajan yksin ja ukko senkun bilettää.. ero käynyt useammin kuin kerran mielessä..
 
joo no toi mun äijä ei ole VIELÄKÄÄN tullut kotiin,ei mitään tietoa missä se oikeesti on ja mitä on tehnyt!
04.30 laittanut viestin että jää kaverilleen yöksi.ei ole soittoa kuulunut,ei mitään :(

mä olen kanssa monesti miettinyt että mitä hittoa toi äijä oikeen duunaa kun baarit menee kiinni ja hän tulee useasti vasta kuuden aikaan kotiin!!
vastaus on aina "ne me vähän hengailtiin ja kävin syömäs".. kysyn et KETKÄ me ni vastaus on "no ketä siinä nyt oli,vähän kaikkii emmä muista" .. sitten hän ihmettelee kun en luota?
aivan varmasti tulis kamala sota jos minä olisin se joka käyttäytyy noin! mutta ei kyllähän hän saa tehdä ja mennä,hänhän VAAN näkee kavereitaan :'(
 
mies soitti eilen sunnuntaina alkuillasta niinkun mitään ei olisi tapahtunut,oli iloinen ja pirteä..hän oli kuulemma ollut baarissa ja sen jälkeen kaverilla.hän oli mulle vihanen(torstaina siis sain hänet valheesta kiinni jonka jälkeen nää temput) ei kuulemma VIITTINYT soittaa/vastata puhelimeen koska olisin kuitenkin vaan alkanut valittamaan ja kyselemään ja hän ei jaksa kuunella.sanoin että no onko v.ittu joku ihme jos oisin alkanu jotain kyselee jos sä katoot 2 PÄIVÄKS jonnekkin,se kun ei kovin normaalia parisuhteessa ole! vastaus oli: "just joo,aina sama marmatus" ja luuria korvaan.ei toivoakaan että olisi enään vastannut puhelimeen.
ilmesty oven taakse joskus illalla ja mä koitin keskustella tilanteesta,hän alkoi raivoomaan että kun mun täytyy aina tietää kaikki,noh tässä tilanteessa olis riittänyt että laittaa vaikka viestin että kaikki on ok :eek:
hänen mielestään voi tehdä mitä vaan,mä totesin että sitten saat tehä sitä mitä vaata jonkun toisen kanssa ja antaa kateettomia lupauksia jollekkin toiselle,mä en ole onnellinen enkä halua elää näin. ainut vastaus oli MIKS SÄ TEET AINA KAIKEN NÄIN V.TUN VAIKEEKS.
tiedä sitten mitä tässä tapahtuu..näin en halua elää.
 
Hei ! Kunnioittakaa te itseänne sen verran, ettette anna kohdella itseänne tuolla tavalla !

Siis tollaseen käytökseen on tehtävä loppu heti alkujaan. Aivan selvästi miehenne ei kunnioita teitä tippaakaan. Mä en kyllä tosiaan odottelsi yön yli miestäni kotiin. Mä luulen vaan, ettei oo ku yks syy olla pois oman vaimonsa luota yötä kapakkaillan jälkeen...

Herätkää naiset, älkää antako kohdella itseänne noin, eivät miehennekään varmasti katselis teiltä tollasta käytöstä.

Puhun kokemuksesta. Ei se siitä muutu paremmaksi ja mitä pidempään sitä kattelee niin sitä vaan suuttuu ja leppyy, suuttuu ja leppyy... ja mies sen kuin rällää.. Ja oma elämä on täysin onnetonta..

Eri reilua.
 
Ihmetyttää
Ihan totta hei... miten ihmeessä te olette tollasten miesten kanssa? Tulee jopa mieleen, ettei noi miesten öiset retket voi olla totta... jos ne on totta, niin MIKSI KUKAAN alistuu sellaseen?
 
sipuli
Onkohan meil sama ukko? ;)
Toi on just ku mun miehestä.Just samat vuorosanat jne. Oli eilen kans ryyppäämässä ja oli taas tänään lähteny klu olin penskojen kans kaupassa. Se saattaa viipyä viikonki ja sit pyytelee anteeksi ja vannoo vaikka mitä parannuksia olevan luvassa. Mut mulle saa nyt riittää, tilasin eropaperit kotiin tänään. En jaksa enää sen kans. Viime kesänä petti mua ja tunnusti,siinä meni viimisetki luottamuksen rippeet. :'(
 
just joo
Nimimerkkisi mukaisesti ; sillä SIPULI !

Näköjään miehesi pitää sua ihan pilkkanaan !

Saat varmasti rakastavan ja ennenkaikkea sinua arvostavan miehen ! Älä hyvä nainen tuhlaa elämääsi tollaseen sikaan ja petturikin kaiken lisäksi.

Tee vaan itselles hyvä elämä, on niin ihanaa herätä aamuisin onnellisena !

Kaikkea hyvää ja ennenkaikkea jaksamista sinulle sipuli !!

terveisin "saman kokenut"
 
sipuli
Ajattelen itekki et mies pitää mua pilkkanaan.
Väittää kyllä rakastavansa mua, mut teot ei puhu sen puolesta. Ainakaan minä en vois koskaan käyttäyä tuolla tavoin rakastamaani ihmistä kohtaan.
Lisäksi haikailee kännissä aina exänsä perään, soittelee ja ettii kaikkee mahollista tietoa netistä. Exäkään ei taho kyllä olla sen kans missään tekemisissä.
Ei me olla mikään aviopari enää, seksikään ei maistu ja ukko syyttelee mua et en oo muka kiinnostunu hänestä, vaikka työntää ite mut aina pois ku yritän lähestyä. ja sit kehtaa viel valittaa et mun pitäs pukeutua seksikkäämmin ja ostaa seksikkäämpiä alusvaatteita.Milläs ees ostat ku rahat menee juopotteluvelkojen maksuun aina.
Meillä on olu ihan hyviä keskusteluja elämästä, ja kuolemasta ja kaikesta. Mut en mä usko enää niihinkään. Tuntuu vaan et mies yrittää naruttaa mua koko ajan saadakseen mut taas "puolelleen" ja pohjustaa sairasta käytttäytymistään esittämällä älykästä ja ymmärtävää.
Musta tuntuu et en tunne sitä oikeestaan ollenkaan. Oon yrittäny mennä sen pään sisälle ja ymmärtää sitä, mut ei mulle vaan aukene sen ajatusmaailma.
Selvin päin, selvinä kausina se on mukava mies ja hyvä isä, mut kännissä haukkuu mut aina ja syyttää kaikesta. Ja totta kai juominenki on aina tavalla tai toisella mun vika.
Se on alkoholisti ja mä en sitä pysty enää auttaan jos se ei ite taho muuttua. Näköjään sille on perhe samantekevä. Avaimet ois onneen ollu, mielestäni ihan hyvä vaimo ja ihanat lapset sekä uus talo. Mut ku ei osaa arvostaa, niin ei oo tän kaiken arvonen. Täytän eropaperit heti ku ne saan. Pakko mun on turvata ainaki lapsille hyvä ja turvallinen elämä.
Tuntuu pahalta ku kaksvuotias tyttö pyyhkii kyyneleitä mun silmistä ja yrittää lohduttaa parhaansa mukaan. Ei sen kuulu mennä niin.
Mielessä pyörii koko ajan sama kysymys,miksi...?
 
wiffe
Ompa taas ihanaa lukee näit juttui, terapiaa!! Toisilla menee siis vielä huonommin ku meil, toisilla tietty taas hurjasti paremmin. Noit katoomistemppui ei oo ollu kuu muutamia, raskausaikana, ja nyt vauva-aikana, siis et lähtee yhelle ja si ei vastaa tms. mut aina tulee kotiin yöx, ennemmin, tai myöhemmin, viim. viiden mais, sillonki oli ollu vaa mun serkul jatkoil ku oli pakko päästä puhuun ja purkaan toisen isän kaa näitä asioita. Joo, ymmärrän ja tosi hienoo et puhuu. Yleensä vaan ei oo mitään järkevää syytä jäädä sinne "yhelle", ku pelkkä kaljan himo. Kerranki si serkullaan oli yxkax ollu varpajaiset, ok joo, mut olix vaikee ilmottaa siitä mulle... Just v.tuttaa tommonen ku lupaa jotai ja si syö sanansa, menee luottamus, ja kun syynä vaan et viina viä... :'(
Käykää immeiset tua alkoholi-keskusteluis kans... haluisin kuulla lisää niist ongelmist.
 
wiffe
nii joo ja ilman noit katoomistemppuiki, ihan vaan ne pelkät baarireissut, että mä vihaan sitä odottamista, en tosiaan pysty nukkuun, ja sit ku viimein koluaa kotiin ni sitä perhanan lääppimistä, haisee ku rankkitynnyri ja si pitäs saada p..lua ja si alkaa tappelu.Yäk,niinku siinä si tekis mieli ku illan porannu ku oli ukon taas pakko päästä baariin ja si valvonu ja odottanu ja taas kohta pitää imettää ja ois kiva nukkuukki joskus...varsinki sillon ku vauva oli alta 2kk ja valvotti aika paljon.
Niin ja sit aamulla et voi rakas ihana olinx mä inhottava, yritinx mä jotai anteex emmä muista... ja mul naama turvoksis valvomisesta ja itkemisestä..
Meil kans asiat muuten ois hyvin, talo, auto, kesämökki, työpaikat ja kaikki tarpeellinen... ja ihan tosi rakastuneita edelleen ja ku mies selvin ni kaikki on tosi ihanaa, mut viinan voima tosi suuri ja ku maistiin pääsee,se vie mukanaan..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 17:02 annica kirjoitti:
kai se on se naisen rakkaus ja usko että se muuttuu :/
rehellisesti voin kyllä sanoa että kyllä se sinkkuilu vähän pelottaa..sitä on vaan niin tottunut että toinen on siinä lähellä.
Missä lähellä? Sehän on koko ajan baarissa ja reissuillaan...
 
Exän kanssa oli samanlaista. Lähti yhdelle ja oli monta päivää poissa. Laittoi aina puhelimen kiinni. Aikaa myöten toi paheni ja mukaan astui henkinen väkivalta. Siinä vaiheessa olin itse jo ihan romuna enkä vain uskaltanut lähteä lapsen kanssa. Pelkäsin. Loppuaikoina löysin pyykkiä pestessäni hänen farkuistaan spermaa. Kysyin siitä ja exä väitti maitolasin kaatuneen. Housujen sisäpuolelle sepaluksen kohdalle???
Meille tuli monen tuhannen puhelin laskuja. Tilasin erittelyn ja kas, näihin seksi linjoihin oli soiteltu koko rahan edestä. Tuli pari muutakin erillistä seksi puhelin laskua, satasten luokkaa. Kerran pesin hänen takkinsa, oli kait oksentanut päällensä, ja taskuista löytyi monta sisäänpääsy lippua erääseen strippari paikkaan, missä myös sylitansseja saa. Jätin liput pöydälle ja lähdin lapsen kanssa vanhempieni luo. Myöhemmin olin menossa takaisin kotiin (muutekseen on minun asunto) oli exä laittanut ovet takalukkoon ja jäin lapsen kanssa ulos. Vasta poliisien tulo auttoi minua ja lasta pääsemään kotiin, exän avain jätettiin minulle. Seuraavana päivänä hain eroa. Sain myös tiedot turvakodeista ym. mistä voin apua saada. Exä tulikin myöhemmin pihalle riehumaan ja tilanne oli tosi vakava. En voi edes kertoa miten pelotti. Sain oman tukihenkilön ja sen kanssa suuniteltiin jo lähestymiskieltoa. Aikaa myöten tilanne rauhottui, mutta vaikka aikaa on jo vuosia kulunut, en vieläkään uskalla iltaisin ulkona kävellä.

Tämä nyt meni jo ohi aiheen mutta odottelusta se kaikki alkoi. Ja minä odotin liian kauan.
Olisi pitänyt erota jo silloin kun tilanne ei ollut vielä niin pahaksi mennyt. Myöhemmin en enää uskaltanut, exä oli todella arvaamaton.
 

Yhteistyössä