Miesten hiusten leikkaus itse kotiparturilla/hiusleikkurilla

  • Viestiketjun aloittaja itse leikaten
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ap tais joku vuosi sitten kysyä leikkuuohjeita :LOL:
Tarttis myös joitakin vinkkejä miesten kuin naistenkin hiusten leikkuuseen. Suosituksia myös hyvistä kotiparturikoneista otetaan vastaan.
 
vierailija
Jos leikkaat miesten hiuksia niin asikkaita on melkoinen määrä päivässä a´15-20 min. Siitä tulee pitkäpenni, joista hyvin maksaa arvonlisäverot, kiinteistökulut ja kuolettaa välineet. Hiemankin osaava parturi ajaa hienolla autolla ja elää kalliimman puoleisessa omakotitalossa. Suuri osa tekee vielä puolet tilistä pimeänä ilman kuittia tai kaksoislaskutuksella.
Voi kiesus, missä päin nämä ihmiset asuvat - pääkaupunkiseudulla ja isoissa kaupungeissa ehkä riittää asiakkaita jokaiselle päivän 20-minuuttiselle, mutta muualla ei. Myöskään ikinä et etukäteen tiedä riittääkö asiakkaita esim. kesäkuukausille - eli myös niihin kuukausiin on varauduttava. Entäs jos sairastut - kukaan ei maksa sulle palkkaa tai s-päivärahaa. Kannattaisi varmaan itse kokeilla yksityisyrittäjyyttä, jos se on noin kannattavaa kuin kirjoittaja kuvittelee vrt "hienot autot ja kalliit omakotitalot". Ja usein perheessä on kaksi ansaitsijaa, ei pelkästään parturi/kampaaja.
 
vierailija
Entäs jos sairastut - kukaan ei maksa sulle palkkaa tai s-päivärahaa.
Ihan normaalia, olit sitten tietokanta-asiantuntija, hieroja tai nokikolari. Näin kaikilla yrittäjillä, ei mitään erityistä kampaajilla. Se valittu tie pitää jo lähtiessä ymmärtää.

Ja usein perheessä on kaksi ansaitsijaa, ei pelkästään parturi/kampaaja.
Ei tämäkään mitään erityistä kampaajille. Monilla pienipalkkaisilla asiat ovat näin. Myös keskipalkkaisilla, jos haluaa edes haaveilla oman kodin ostamisesta.
 

Yhteistyössä