Miesystäväni sai tietää että edellinen mieheni on

  • Viestiketjun aloittaja "avuton"
  • Ensimmäinen viesti
"henni"
Totta kai on vihanen, saa ollakin!! Olisipa tiennyt asiasta jo silloin aikaisemmin kun kukaan muukaan ei sun puolia osannupitää.
Mutta voit sanoa miehelles, että et hyväksy väkivaltaa, arvostat sitä turvallisuutta jota väkivallaton ihminen antaa.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
"aloittaja"
No sanoin kyllä että en halua tehdä tästä mitään numeroa. Enkä kaipaa mitään tappeluita.
Silti hän on edelleen todella kimpaantunut vaikka tästä tiedosta on kulunut jo hetki. Tänään illalla sai kuulla.
Se väkivalta mitä koin oli todella julmaa ja pahaa, ymmärrän siis miesystävääni. En silti halua mitään sotaa tästä!
 
"Totuuden torvi"
Anna miesystävällesi nyt edes yksi vuorokausi sulatella asiaa ennen kuin lähdet nostamaan suuria syytteitä häntä kohtaan.

Tottakai pistää vihaksi, ja kestää hetken että siitä uudesta järkyttävästä tiedosta pääsee yli.
 
"viima"
[QUOTE="aloittaja";29497017]No sanoin kyllä että en halua tehdä tästä mitään numeroa. Enkä kaipaa mitään tappeluita.
Silti hän on edelleen todella kimpaantunut vaikka tästä tiedosta on kulunut jo hetki. Tänään illalla sai kuulla.
Se väkivalta mitä koin oli todella julmaa ja pahaa, ymmärrän siis miesystävääni. En silti halua mitään sotaa tästä![/QUOTE]

Tämä on väärä tapa. Suojaamalla exää teet nyxän entistäkin vihaisemman. Tappaa vielä teidän molemmat jos et nyt anna leipoa exää.
 
"Totuuden torvi"
[QUOTE="aloittaja";29497170]Annan toki aikaa hänelle.
En vaan ihan täysin ymmärrä mikä hyöty/järki tuossa on?[/QUOTE]

Meinaatko että hän voi jotenkin sivuuttaa koko asian olan kohautuksella ja tuntematta mitään?

Sinä kerroit, kai hänelläkin on oikeus kertoa nyt mitä itse tuntee?
 
"aloittaja"
Sanoinkin jo että ymmärrän häntä kyllä. En vaan jotenkin osaa suhtautua tuohon vihaan :/
Ei hän varmaan kotoa nyt mihinkään lähde mutta aika varma olen ettei hyvä helisisi jos nyt joutuis exän tapaamaan. Enkä ole varma että tämä tilanne laantuu tästä tämän illan aikana niin että jos vaikka kaupassa huomenna sattumalta kohtaavat niin... No toivon et kaikki on ok.
 
"Totuuden torvi"
[QUOTE="aloittaja";29497216]Sanoinkin jo että ymmärrän häntä kyllä. En vaan jotenkin osaa suhtautua tuohon vihaan :/
Ei hän varmaan kotoa nyt mihinkään lähde mutta aika varma olen ettei hyvä helisisi jos nyt joutuis exän tapaamaan. Enkä ole varma että tämä tilanne laantuu tästä tämän illan aikana niin että jos vaikka kaupassa huomenna sattumalta kohtaavat niin... No toivon et kaikki on ok.[/QUOTE]

Anna nyt vähän krediittiä sille nykyiselle. Yhteiselossa pitää voida luottaa. Jos sitten jonkun lätty lätisee jossain vaiheessa, niin mieti sitten mitä teet. Turhaan tässä etukäteen nykyistäsi leimaat hulluksi hakkaajaksi, vain sen perusteella että tuntee vihaa tuntemaansa ihmistä kohtaan joka on hakannut omaa rakastaan. Normaaleita tunteita nuo ovat, huolestuttvaa olisi jos ei reagoisi juurikaan.
 
"aloittaja"
Siis en tosiaan halua nykyistäni leimata. Ei hän ole hakkaaja tai mikään sellainen.
Silti huomaan että minun on vaikea suhtautua hänen vihantunteisiinsa. Tunnen oloni todella epävarmaksi.
 
"Totuuden torvi"
[QUOTE="aloittaja";29497231]Siis en tosiaan halua nykyistäni leimata. Ei hän ole hakkaaja tai mikään sellainen.
Silti huomaan että minun on vaikea suhtautua hänen vihantunteisiinsa. Tunnen oloni todella epävarmaksi.[/QUOTE]

Kerro se hänelle. Noilla sanoilla. Keskustelkaa. Kerro että hän auttaa sinua eniten pysymällä itse rauhallisena vaikka koville ottaakin.

Mutta anna nyt hänen toipua tiedosta edes se pari päivää, ja tuntea vihankin tunteita. Muuten vaadit häneltä liikaa.

Mieti itse asia toisinpäin, että roolit olisivat toisin päin nykyisesi kanssa. Kuulisit että hyvä ystäväsi olisi vedellyt nykyistäsi pullolla perseeseen ja kiduttanut muutenkin useasti. Suhtautuisitko asiaan kevyesti?
 
"aloittaja"
En tietenkään suhtautuisi. enkä nyt halua olla se ongelma.
Kai kuvittelin että nykyinen halaisi minua, kertoisi ettei anna kenenkään satuttaa enää ikinä ja jotain sellasta.
En oikeasti ollut varautunut tälläiseen reaktioon.
 
miesk
[QUOTE="aloittaja";29497170]Annan toki aikaa hänelle.
En vaan ihan täysin ymmärrä mikä hyöty/järki tuossa on?[/QUOTE]

Kummallista. Nainen joka ei ymmärrä tunteita. Jos joku joutuu jonkun tunnetilan valtaan, ei siinä tarvitse olla mitään järkeä. Itse olisin pettynyt ja järkyttynyt jos saisin tietää että kumppanini on taannoin alistunut väkivaltaisen miehen valtaan.
 
talouspaperi
Ei miehesi raivosta mitään hyötyä enää ole. Sinä olet exän jättänyt ja aloittanut uuden elämän. Eikö sekin ole jotakin ja kertoo, että sinä osaat pitää puolesi? Jotenkin tuo miehesi raivo saa ainakin minut ajattelemaan, että hän suojelee sinua liikaa. Varo, ettet joudu alistumaan nykyisenkin kanssa.
 

Yhteistyössä