Mietityttää...........

MIes saanu 2 huuto-tavaroidenheittelyraivaria tällä viikolla, mun lapset itkee vuoteissaan... Pelottaa itteensäkin ku se suuttuu. Kahteen päivään ei ole oikein puhuttu mistään,
Siis toissailtana sai edellisen koska olisin hakenu ystäväni (ovat mun mieheni kans riidoissa) junalta ja vieny kotiinsa (ystäväni ystävä kuollut, ystäväni oli ulkomailla just reissussa sillon ja oli ihan rikki ku soitti sieltä;). Juttu kääntyi niin että en välitä hänen tilanteestaan (mieheni siis) ku on oikeasti vaikeeta, hirveän vaikea tilanne josta en nyt ala erittelemään..

Mut ku mie en oikeesti aina käsitä tuota miestä........ Olen alkanu miettiä oman asunnon hommaamista... Hankalaa vaan ku mun 3v pitää miestäni isänään suunnilleen (ei oo omaansa nähny) ja meillä on yhteinen auto.... Onneks asunto on miehen nimissä samoin ku asuntolaina jota se on yksin maksanut pois kohta 2v.
 
Mun pitäs osata olla just sellanen ku sille pitäs olla, seksiä joka toinen ilta, kaikki kotityöt, siivota pitäs enemmän, koskaan ei pitäs hermostua mistään,,, menetin vauvan puolessa välissä raskautta tuossa elokuun alussa, omalla pojallani on mielenterveyspuolella ongelmia, olen kasvattanu pojan liian mammanpojaksi ja herkäksi ja nyt se kostautuu....

Nyt se ei oo puhunu mulle ku puolitoista lausetta viidestä lähtien ku tulivat kotiin mummolasta, nyt painui nukkumaan ja odottaa että menen perässä ku on lauantai-ilta.......
:headwall: :headwall: :headwall:
 
Ei tuota saa minnekkään, ite kävin kriisikeskuksella ja nyt oon menossa keskussairaalan psykiatrian polille kiireellisenä tapauksena.... Ihan vaan ku ei aina jaksa... Ja mies muistaa muistuttaa miten helppoa mulla on eikä ongelmia ja hänellä on vaikeeta. :ashamed:
 

Yhteistyössä