Mihin haluaisitte seuraavaksi matkustaa?

Ei tarvitte olla mikää tämän kesän juttu tai edes tämän vuoden vaan ihan koska vain tapahtuva seuraava matka joka tapahtuu sitten joskus. Moni ku joutuu säästämään rahaa ennen ku pystyy lähtemään matkalle.

Itse haaveilen Lontoon reissusta miehen ja tyttären kans. Oltiin miehen kans Lontoos viime syksynä kolme yötä ja oli kyllä liian lyhyt aika! Siellä on kans niin paljo nähtävää, että eihän noin lyhyes ajas kerkiä nähdä kuin murto-osan. Lisäksi haluaasin viedä tyttären sinne ja toki teini haluaas päästä shoppailemaan. :D Ei vain talous kestä ainakaan ny kesällä eikä kyllä onnistu mun töiden takia. Mulla ku ei oo kesälomaa. Oonki miettiny, että olisko syksyllä aikaa ja rahaa lähtiä sinne vaikkapa taas kolmeksi yöksi.
 
vierailija
Juuri haaveilin tällaista viikonloppumatkaa tai maksimissaan viiden päivän lomailua perheen kanssa. Ei vielä kesällä, mutta lähitulevaisuudessa.
Irlanti ja islanti tuntui sopivalta.
Haaveilen ja tutustun lisää pikapiipahdus matkoihin :)
 
Juuri haaveilin tällaista viikonloppumatkaa tai maksimissaan viiden päivän lomailua perheen kanssa. Ei vielä kesällä, mutta lähitulevaisuudessa.
Irlanti ja islanti tuntui sopivalta.
Haaveilen ja tutustun lisää pikapiipahdus matkoihin :)
Mä oon ollu Dublinis ja tykkäsin kyllä siitä. :) Vähä silloon kierreltiin maaseutua, mutta silloon oli sen suhteen rajootuksia hullun lehmän taudin takia. Haaveilen, että pääsisin Dubliniin uudestaan ja toki olis kiva nähdä maaseutua paremmin.

On vain useita näitä paikkoja mihin haluaisin, mutta tuo Lontoo on nyt se ykköskohde. :) Tuo Islanti vois kyllä olla kans mielenkiintoonen kohde.
 
vierailija
Edes johonkin. Vituttaa kökkiä Lomattomana kuukausikaupalla kotona ja ainoa matka on työmaalle ja sieltä kaupan Kautta Kotiin. Ahdistaa ja masentaa kun elämä on pelkkää paskaa. :cry::poop:
 
Unkari on vienyt sydämeni jo 25v sitten.

Olin siellä kaatamassa kommunistipuolueen, poikieni kanssa kansannousun juhlapäivänä ja kymmeniä kertoja siinä välissä. (Ai niin, Ransu oli Berliinissä muuria kaatamassa.)
 
vierailija
Juuri haaveilin tällaista viikonloppumatkaa tai maksimissaan viiden päivän lomailua perheen kanssa. Ei vielä kesällä, mutta lähitulevaisuudessa.
Irlanti ja islanti tuntui sopivalta.
Haaveilen ja tutustun lisää pikapiipahdus matkoihin :)
Olimme koko perhe joitakin vuosia sitten Islannissa neljä viikkoa. Kiersimme autolla Islannin ykköstietä (ja vähän muitakin) ympäri. Aivan ihana paikka! Suosittelen!
Luonto on aivan huikea! Oih, sinne voisin mennä uudelleen.

Islannin lisäksi haaveilen Australiasta. Sielläkin voisi luonto olla mykistävä.
 
vierailija
Haluaisin uudelleen Lontooseen. Kolmen yön reissu on tosiaan liian lyhyt. Siellä on mukava ja rento ilmapiiri. Ehkäpä muutaman vuoden päästä lähdetään.
Amerikan mantereella haluaisin myös joskus käydä.
 

Yhteistyössä