Mihin ihastuit puolisossasi?

"tiuku"
Koko paketti. Maanläheisyys, se että osaa tehdä omilla kätösillään, arvot elämässä. Perheen merkitys, läheisten kunnioitus - ja tämä kaikki kruunattuna ihanilla vihreillä silmillä ja vahvalla läsnäololla (osaa kuunnella)

6 vuotta on takana ja meno vaan paranee.
 
Huumorintaju, kauniit ruskeat silmät ja pitkät silmäripset, peppu, koko kroppa, hyvä seksi.
Samanlaiset arvot, hellyys sekä intohimo. Moni asia vaikutti.
 
Vaikutti niin kylmän viileän analyyttiselta ja laskelmoidulta. Ihastus vain syveni, kun sitä tajusi miten kapea siivu häntä tuo osa onkaan ja mitä muuta kaikkea ihanaa hänessä on. Herttaisen romanttinen perhekeskeinen mies, jolla älyä sekä käytännön käsitystä maailmasta. Mies, joka ei pidä minua outona, jos pukeudun keskiaikaisiin vaatteisiin, mies, joka osaa kertoilla minulle niin fysiikasta kuin omasta tieteenalastaankin ja on kuitenkin perillä myös maailman menosta maallisemmin, mies, jolla hyvä musiikkimaku ja yhtenevä maku tv-sarjojen ja leffojen suhteen, uskaltaa hupsutella, on hyvä isä, ei pelkää kotitöitä...

Jaksaa kantaa vaikka 10 litraa maitoa kerralla pari kilometriä kaupalta kotiin, myy urheiluautonsa tuosta noin vain isomman perheauton vuoksi, haaveilee lisälapsista, on huumorintajuinen, osaa korjata kotona ja autotallissa asioita, vaikkakin suorittaa maisterin jälkeisiä opintoja ja vielä alalla, jonka edustajia ei yleensä yhdistetä käytännön töiden osaamiseen. Upea otus myös sängyssä.
 
  • Tykkää
Reactions: Data ja Dumle
"vieras"
Ensikohtaamisemme oli lyhyt heinäkuisessa yössä, mutta ihan ensimmäiset lauseet, jotka kuulin miehen suusta sulatti sydämen. Ihan kuin hän olisi osannut lukea ajatukseni. Pari päivää myöhemmin kun tavattiin ihastuin hänen olemukseensa, silmiin, hymyyn sekä tapaan liikkua, suudella, kallistaa päätään, koskettaa.
 
Siihen miten luontevasti oli mun lasten lähellä. Että mun alle vuosikas joka vierasti jokaista uutta ja muutamia tuttujakin ihmisiä ensimmäisenä ojensi kätensä päästäkseen hänen syliin miehelleni. Ja siihen miten mies alusta asti oli rauhallinen ja vakaa ja osoitti kiintymyksensä minuun. Myöhemmin siihen, että hän paljastui olevan hemmetin kätevä käsistään, loistava suutelija, ja mahtava sängyssä. Myöskin se, että hän innostuu ideoistani ja on valmis lähtemään mukanani ihan minne vaan (jopa tuntikausiksi shoppailemaan!) ja silti pitää kiinni omista mielipiteistään ja arvoistaan.
 
Viimeksi muokattu:
...sen jälkeen, kun ensikohtaamisemme ritsräkspoksahtelumme oli laantunut suht siedettäväksi - eikä ainoastaan meidän osalta vaan myös muiden vieraiden osalta - hän hurmasi minut tasaisen varmalla olemuksellaan, mistä huokui jämptiyttä, tasapainoisuutta, huomaavaisuutta sekä kunnioitusta. Kohtelias, kaikki huomioiva käytös sekä keskustelutaitoisuus lisäsivät kiinnostustani...Ja se käsittämätön tunne siitä, että Tässä On Nyt Jotakin Suurta Kehittymässä..ja vauhdilla...että tässä on Hän :heart:.
 
j_v
pakko sanoo luonteeteen, ihaniin ruskeisiin silmiin, huumorintajuun =) on kyllä muutenki hyvännäköinen pakkaus =D pakko myöntää et on kyllä muodotki kohdalla mut en niihi nyt ihastunu kuitenkaa =)
 
Oltiin yhteisen kaverin kanssa viihteellä. Ensiksi huumannuin miehen ryhdikkyydestä ja upeasta tukasta. Sitten minuun iski se hänen huumorinsa ja itsevarmuutensa. Kun sitten parin päivän porukalla hengaamisen jälkeen päästiin olemaan kahden kesken, minä huomasin että kyseessä oli rehellinen mies joka laukoi korttinsa pöytään suoraan eteeni. Hullaannuin myös seksuaalisesta yhteensopivuudesta.
Ja päivääkään en ole tätä valintaa katunut <3 Rakastan yhä edelleen, eikä näytä rakkaus loppuvan, ei edes se "alkuhuuma" <3
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä