mihin ilmoittaa tuen väärinkäytöstä

kyseessä lapsilisän yksinhuoltajakorotus.mies muuttanut erään naisen luo,kirjoilla kuitenkin jossain muualla jotta nainen saa korotuksen.mihin ilmotan?
Entä jos epäilee veropetosta?Tekee yrityksessään pimeetä rahaa.jättää asiakkaiden maksut lyömättä kassaan.Mihin ilmotetaan?
Mä alan nyt ilmiantajaks,ärsyttää niin paljon!!! |O
 
ei auta
minun mieheni ex on asunut jo neljä vuotta yhdessä uuden äijänsä kanssa ja silti nostaa asumistukea ja yh-korotusta. Itselläkin haluttaisi tehdä ilmoitus, mutta käsittääkseni niistä ei ole mitään hyötyä, jos virallinen osoite on jossain muualla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei auta:
minun mieheni ex on asunut jo neljä vuotta yhdessä uuden äijänsä kanssa ja silti nostaa asumistukea ja yh-korotusta. Itselläkin haluttaisi tehdä ilmoitus, mutta käsittääkseni niistä ei ole mitään hyötyä, jos virallinen osoite on jossain muualla.
Aina voi yrittää :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Saako kysyä onko tuollainen huijaus teidän mielestänne ihan ok? =)
Minun mielestä ei todellakaan ole ok !!!
Mutta ainakin täällä palstalaiseten keskuudessa hyvin yleistä..... muistan ainakin lukeneeni jonkun vastaavanlaisen aloituksen viime viikolla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja soturi:
kyseessä lapsilisän yksinhuoltajakorotus.mies muuttanut erään naisen luo,kirjoilla kuitenkin jossain muualla jotta nainen saa korotuksen.mihin ilmotan?
Entä jos epäilee veropetosta?Tekee yrityksessään pimeetä rahaa.jättää asiakkaiden maksut lyömättä kassaan.Mihin ilmotetaan?
Mä alan nyt ilmiantajaks,ärsyttää niin paljon!!! |O
Tekeekö joku oikeasti tollasta, vain saadakseen yksinhuoltajakorotuksen.. Eihän se ole kuin reilut 30/kk.. Kunhan ihmettelen.
 
nojaa
Muuten kantaa ottamatta kysyisin vaan että osallistuuko se mies niiden lasten elatuksiin jos ei edes virallisesti asu siellä.
jos sillä on oma kämppä niin varmaan käy sielläkin.

 

Yhteistyössä