Mihin kaikkeen teillä tulee himo!?

Kiskoin juuri kokonaisen pussillisen klementtiinejä ja söisin lisääkin jos olis, niihin vaan tulee himo jos ne on semmosia sopivan kirpsakoita ja suht helposti kuorittavissa...
Samaten perunamuussi, se vaan on niin hyvää että maistelen sitä jo kokatessa useasti, syön ja satsaankin, ja ruokapöytää siivotessa maistelen vielä puolijäähtyneenä kattilasta vaikka maha olisi kuinka täysi :D

Mihinkäs teillä ihmiset tulee himo?
Niin ettei voi vaan lopettaa yhteen suupalaan,
mitä herkkua on joskus AIVAN PAKKO saada,
ja mitkä naposteltavat uppoaa massoittain kuin mustaan aukkoon ja silti voisi syödä vielä lisää?

Oudoimmat herkut ja himot tänne siis :)
 
"vieras"
Näitä PAKKO saada ruokia, joihin tulee sillöin tällöin järjetön himo on sinihomejuusto, hillosipulit ja hapankaali. Varmaan joku puutostila silloin päällä.
Suklaaseen on vain normihimo koko ajan päällä.
 
Chili, jalopeno ja tulinen peperoni. :p välillä popsin ihan paljaaltaan.
Kesällä mansikat ja herneet.
Mehukkaat persikat ja luumut.
Ei siis kovin outoja himoja.
Suklaa himottaa kyllä välillä, mutta yleensä riittää jo 1 tai 2 rivä suklaata.
 
Viimeksi muokattu:
"annina"
Ennen oli Geisha-suklaa mutta raskaudet vei kokonaan pois suklaahimon :(
Näkkileipä ja hapankorppu on sellaisia ettei niitä viitsi edes ostaa kun niitä söisi pelkästään pari kuukautta.
Salmiakki on pannassa, sitä söisi ja söisi.
Karjalanpiirakat ja munavoi uppoaa aina ja ikuisesti, ne ovat vain niiiin hyviä!
Perunamuussi ja uudet perunat voilla menisi vaikka olisi kupu kuinka täynnä ja salaatti vielä siihen kylkeen niin avot! Ei tarvitse mitään muuta.
Ja viimeiseksi kylmä maito; tätä menee monta lasillista ruoan kanssa.
 
gin, homejuustot (mitä pahemmalta löyhkää sen parempi ja sen suurempi himo), mango, kahvi, punaherukat, vadelmat, mustikat (voisin elää niillä mutta tarttee vähän rajottaa), raaka kala (miltei mikä tahansa), äyriäiset.

ja sillon kun vielä pottumuussia söin niin myöskin se, ihan samallalailla kun ap:lla :D

*muoks* unohdin mädin ja smetanan :p
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24437624:
Olisko syytä? ;) Mä olin just kuivilla monta kuukautta. Ratkesin taas.
Toisaalta, ilman palstaa mun sosiaalinen kanssakäyminen jää naamiksen varaan. Tää monipuolistaa kontaktejani. Mun kaverit eivät todellakaan ole samanlaisia kuin tämän mestan vakijengi.
 
-
kaikilla muilla on niin terveellisiä nuo himot :(

Mä rakastan kyllä tuoreita vadelmia mutta tänä vuonna en saanut ensimmäistäkään ku ovat niin kalliita ja mistään en pääse niitä keräämään :(
 

Yhteistyössä