Mihin kaikki huutisostajat ovat hävinneet?

  • Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Tori.fi, Facebook, vai missä ostavat??
Huutis on kyllä hinnoitellut itsensä ulos. Törkeän kallista nykyään laittaa vaikka kohdelistaukseen. Laitoin myyntiin isomman lapsen nahkakävelykengät, eikä yhtään huutajaa. Kai sit 10 e täysin uudenveroisesta Clarksin kengästä on liikaa huutajien mielestä. Torilla menee jotain kaupaksi, mutta halvalla pitää sielläkin myydä. Lisäksi siellä on vähän eri meininki, pari kyselijää on minulla ollut sellaista, että eräskin kyseli kenkiä, onko ne vielä vapaana ja sitten ei kuulunutkaan enää mitään. Viime viikolla 1 kyseli talvikumisaappaita ja varasi minulta kahdet Vikingin kumpparit ja että pääsee tällä viikolla vasta hakemaan, vaan eipä ole enää kuulunut mitään. Olisi kohteliasta edes laittaa viesti, että ei ostakaan. Yhdet uudet Espritin farkutkin yksi lupasi ostaa ja pyysi tilinumeron. Ei sitten koskaan suoritusta tullut, en tietenkään postittanut, kun ei rahakaan tullut....
 
"köyhä"
Saattaa olla että on niin huonot ajat nyt meneillään taloudellisesti ettei ihmisillä oo varaa ostaa vaikka oliskin halvempaa ku uusi tuote. Monesti jostain tarjoustaloistaki saa suht halvalla. Niin miks ostaa käytettyä kun samalla hinnalla sais uutta. Tosin eihän nuo tarjoustalon vaatteet oo mitään reimateciä tmv.
 
"Mie"
Tori. Hakevat mieluummin pk:n välttämiseksi tai tinkaajat alea tai pk: n vastaantuloa. Välillä hiljaisempaa välillä tavaraa. Menee käsistä. Myös eri yritysten paikallisilta omilta kirpparipalstoilta menee tavaraa.
 
"vieras."
Vaatetta menee ilmeisesti facessa. Ja meillä yllättäen kengät kelpasi yhdellä paikallisella kirpparilla, vaikka muuten myynti ei ollut mitenkään kaksinen. Vähän tuurista kiinni.

Torissa kelpaa isompi tavara, mikä pitää noutaa, esim. polkupyörät tähän aikaan vuodesta.
 
Mua ihmetyttää minne ne myyjät ovat kadonneet. Ostin pari tuotetta kahdelta eri myyjältä pari päivää sitten. Maksoin samantien, meillä on sama pankki. Laitoin sähköpostia maksusta. En ole kuullut kummastakaan mitään! Kyllä hyviin tapoihin kuulus ilmottaa jotain itsestään/viestin saamisesta.

Turha selittää etteivät kaikki lue s-postiaan päivittäin. Mun mielestä varmasti miltei jokaisella on jo mahdollisuus lukea se, varsinkin jos kauppaa tavaraa.
 
Nap
Mua ihmetyttää minne ne myyjät ovat kadonneet. Ostin pari tuotetta kahdelta eri myyjältä pari päivää sitten. Maksoin samantien, meillä on sama pankki. Laitoin sähköpostia maksusta. En ole kuullut kummastakaan mitään! Kyllä hyviin tapoihin kuulus ilmottaa jotain itsestään/viestin saamisesta.

Turha selittää etteivät kaikki lue s-postiaan päivittäin. Mun mielestä varmasti miltei jokaisella on jo mahdollisuus lukea se, varsinkin jos kauppaa tavaraa.
Joo kyllähän se kuuluis hyviin tapoihin, itse aina vastaan ja viestin aktiivisesti jos jotain myyn/ostan.

Kerran kävi huuto.netissä niin, että ostin tuotteen, ei mitään yhteydenpitoa myyjältä, ei antanut palautetta eikä mitään. Eikä sitten edes vastannut, kun pari viikkoa kaupoista laitoin hänelle sähköpostia, missä kyselin oleellista tietoa tuotteesta (mistä siihen saa pattereita, kun siinä on patteri, jota ei kaupasta löydy). No tuopa ei vastannut mitään, hakuammuntana sitten lähdin patterin perässä kiertämään eläintarvikekauppoja, onneksi ei tarvinnut ensimmäistä pidemmälle mennä.

Hieman kyllä nyppi sillon.
 

Yhteistyössä