Mihin kesälomalla lasten kanssa??

  • Viestiketjun aloittaja Maija
  • Ensimmäinen viesti
Maija
Vinkkejä kehiin !!
Lintsit ja Särkkikset on jo nähty, samoin Ähtäri,Muumimaailma ja Kolmården.
Lapset 10 ja 5v, kertokaa missä olette käyneet jos löytyis jotain uutta kivaa!
Ja tosiaan noi mainitut voi jättää pois laskuista..
 
tässä muutama
Power park Härmä tai Kalajoen hiekkasärkät, jossa Jujujujumaa ja vesipuisto. Ollaan itse menossa delfinaarioon ja särkkikseen. Toivotaan, et särkkis on yhtä hyvä kuin silloin ennen vanhaan, kun itse olin lapsi
 
Maija
Kiitos vinkeistä!
Toi PowerPark vois olla vaihtoehto, ulkomaat ei oikein mua ja miestä iske, varsinkaan jos on kuuma! Ollaan vähän liikaa kai suomalais-juntteja..
Särkkiksessä oltiin viime kesänä ja kyllä se yhtä hauskaa oli kun 20 vuotta sitten!
 
12345
Suunnatkaa tänne Pohjois-Suomeen :) Napapiiriltä löytyy tekemistä kesälläkin, Ranuan eläinpuisto on vieressä, hieman ylemmäs kun lähtee niin esimerkiksi Luostolta löytyy ametistikylpylä ja paljon muuta. Hotellit yms majoitusvaihtoehdot on kesällä edullisia, ja jos en nyt väärin muista, niin täällä taitaa kesällä olla jokin perheille suunnattu passi alle sadalla eurolla, jolla pääsee mm. Arktikumiin, Ranuan eläinpuistoon, olikohan Rovaniemelle kylpyläänkin, joulupukin kanssa otettu kuva sisältyi pakettiin yms, en muista tarkemmin, mutta uskon, että Rovaniemen matkailun sivuilta voi löytyä lisätietoa :)
 
lulu
Kesällä kylpylään? Nevö.Ne on talvea varten, kesällä lapset nauttii ulkona uimisesta ja auringosta.Siis Punkaharjun kesämaahan ja Visulahteen! Ja Itä-Suomesta löytyy myös upeita (ja lyhyitäkin!) patikkapolkuja.
 
vieras
Etelä-Ruotsissa on Astrid Lindgrenin maailma. En tiedä mikä on viralliselta nimeltään, enkä edes paikkakuntaa. Mutta ei ole ainakaan Tukholmassa eikä Visbyssä. Näin kuvia sieltä ja aivan huippu paikka oli. Siellä oli Eemelin, pepin, Marikin, Lotan ym. talot ja kaupungit. Aivan kuin oikeat. Ja aikuisia ja lapsia esittämässä näitä henkilöitä. Sinne olisi tosi kiva mennä.

Samoin Visby on varmasti myös kiva paikka. Tuttu on menossa sinne tänä kesänä. Ja asuvat siellä, missä on Pepin talo, huvipuisto ja tosi ison näköinen vesipuistokin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etelä-Ruotsissa on Astrid Lindgrenin maailma. En tiedä mikä on viralliselta nimeltään, enkä edes paikkakuntaa. Mutta ei ole ainakaan Tukholmassa eikä Visbyssä. Näin kuvia sieltä ja aivan huippu paikka oli. Siellä oli Eemelin, pepin, Marikin, Lotan ym. talot ja kaupungit. Aivan kuin oikeat. Ja aikuisia ja lapsia esittämässä näitä henkilöitä. Sinne olisi tosi kiva mennä.

Samoin Visby on varmasti myös kiva paikka. Tuttu on menossa sinne tänä kesänä. Ja asuvat siellä, missä on Pepin talo, huvipuisto ja tosi ison näköinen vesipuistokin.
Vimmerby on ilmeisesti tuo paikka.

 

Yhteistyössä