Mihin kohtaan kroppaa ottaisit tassu-tatuoinnin?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mulla on kaksi koiraa ja haluaisin jonkun niihin liittyvän tatuoinnin. Olisko hyvä molempien tassuista jäljennös? Vai onko niitä jo nykyään "kaikilla?"

Mitähän muita vaihtoehtoja olisi? Koirien nimikirjaimet? Ja kun en osaa päättää mihin kohtaan tatska tulisi...

Ideoita? :)
 
Pakaraan :LOL:
Vakavasti, minun kropassa on yksi ainut paikka, johon huolin tatuoinnin ja sekin on jo varattu. alaselkään
 
Mulle tuli mieleen se laulaja Eve, sillä on tassunjäljet rinnuksilla. Täytyy kaivaa kuva, aika hyvä paikka oikeasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No on on, en mä pahalla hei tarkottant.
Ok, jäi vähän epäselväksi mitä tarkoitit noilla kummastelunaamoilla ja naurahduksilla.

Kiitos feger kuvasta :)

Loden kylkiehdotus pistetään harkintaan...
En vain oo koskaan kuullut moisesta, mä olen vähän hitaasti lämpiävä joskus vaikka koetankin pitää mieleni avoimena. :D
 
Jos itse ajattelisin tuota tassu-tatuointia, niin jos tassut on kovin erilaiset/erikokoiset, niin ehkä yksi kumpaankin nilkkaan.
Jos tassut melko samanlaiset niin sitten vaikka lantioon (etu- tai takapuoli) samaan malliin kun Even tassut on rintakehässä.
 
ap
Tassut on aikalailla identtiset. Oliskohan vesiväri vai sormiväri parempi siihen jäljentämiseen. Jos laittais ne paperille ja pyytäis tatuoijaa suunnittelemaan niistä jotain...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
OMG! Mä luin otsikon ensin Mihin kohtaan kroppaa ottaisit tussu-tatuoinnin? Vähän aikaa ihmettelin, että mitä hittoa....??? :D
:LOL: Toivottavasti tatuoija ei kuule noin :D vois olla aika ikävä yllätys kuvan ottamisen jälkeen!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
OMG! Mä luin otsikon ensin Mihin kohtaan kroppaa ottaisit tussu-tatuoinnin? Vähän aikaa ihmettelin, että mitä hittoa....??? :D
:LOL: Toivottavasti tatuoija ei kuule noin :D vois olla aika ikävä yllätys kuvan ottamisen jälkeen!
Joo kaks tussun kuvaa kyljessä :D :LOL:
 

Yhteistyössä