mihin maahan??

mikä maa olisi sopiva lapsiperheelle ja minne olisi suora lento kesäkuussa? olemme menossa ekaa kertaa etelän lomalle ja vinkit olisi tarpeen. minne on suht halpa ja ennenkaikkea helppo mennä. viikko olisi tarkoitus olla kesäkuussa jossakin mutta missä.
 
triplamama
mistähän tarkoitat tuon suoran lennon lähtevän? ollaan kerran ennenkin oltu, ja nyt joulukuuksi taas varattiin, cran canarialle matka: maspalomas. suora lento oulusta.
 
poika3
Lisäksi tietysti kiinnostaa, haluatteko mennä valmismatkalle, vai ostaa lennot ja majoituksen erikseen.

Valmismatkoista edullisia ovat Turkki ja Bulgaria.

Äkkilähdöistä alkaa jo pian olla kysymys, joten muutakin voi saada edullisesti. Ei muuta kuin matkanjärjestäjien webbisivuja katsomaan.

Jos taas haluatte lentää jonnekin suoraan ja hommata majoituksen itse. Kannattanee miettiä, mihin haluaisin mennä, ja ruveta sitten sen jälkeen tutkailemaan vaihtoehtoja.

Mitä te haluatte lomaltanne? Se lienee ensimmäinen kysymys, ja vastauksen perusteella valitaan lomakohde.
 
matkaaja minäkin
Se ns suora lentokin voi olla sitten vaikka sadan kilometrin päähän itse kohteesta ja istut tunnin pari kuumassa bussissa. :)
Nykyäänhän on halpojan lentoja moniin Euroopan kaupunkikohteisiin ja niistä sitten voi netin kautta varata majoituksen. Ja junalla tai bussilla pääsee aina kaupungin keskustaan
 
älkää ainakaan menkö bulgariaan tai turkkiin. suosittelisin kreikkaa, ihanan ystävällisiä ja vieläkin melko luotettavia, lapsirakkaitakin. valitkaan joku pieni kylä tai sitten sellainen blue village-tyyppinen lomakylä. uima-allas ja ilmastointi olis myös kiva. meillä oli viime vuonna kaksio huoneistohotellissa, se oli näppärää. oli jääkaappi ja ruuanlaittomahdollisuus
 
Suosittelen Kreikkaa. Turvallinen ja mukava kohde ekalle reissulle. Just itse katsoin Finnmatkojen äkkilähtöjä. Kesäkuulle oli myynnissä paljonkin edullisia reissuja Kreikkaan. Suorat lennot Helsingistä. Niin ja Finnmatkoilla on siis sellaisiakin äkkilähtöjä, joissa tietää hotellin etukäteen. Ei kannata ottaa ekaksi reissuksi sellaista, jossa ei tiedä mihin joutuu.
 
Mulla on kyllä ihan hyviä kokemuskia Turkista.
Ed.kesänä reissasin siellä lasten, 5 ja 10 vuotiaiden kanssa.
Kemerissä oltiin ja kivaa oli. Turkkilaiset ovat myös todella lapsiystävällistä väkeä.
Parin viikon päästä ollaan lähdössä Portugaliin.
 

Yhteistyössä