Mihin menisit ensitreffeille kaikkein mieluiten?

Niin. Otsikossahan se jo tulikin. Mihin ensitreffeille? Mikä olisi mielestäsi täydellinen ensitreffipaikka? Tai millaiset ovat olleet parhaat ensitreffisi? Niin ja... :D onko noloa mennä ensitreffeille jonkun kanssa omana synttäripäivänään? :D
 
Professional Griefer
Käveltiin eilen Turun joulutorin läpi ja tokaisin miehelle, että maailman romanttisimmat ensitreffit olisi iltapäivän hämärässä sellaisessa torikahvilateltassa lohisoppaa litkien :heart:
Harmi ettei mahduttu viettämään sinne romanttista illallista :(

Mä tykkäisin muutenkin jostain sellaisesta ulkoilmatoiminnasta. Esim. picnic, talvella luistinradalla (minttu)kaakaotermarin kanssa..

Ja ei oo noloa, jos et tee siitä sun synttärijuhlatilaisuutta :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kesällä Linnanmäellä olisi kiva olla ensitreffeillä. Talvella vaikka Rautatientorilla luistelemassa ja siiten kuumalle kaakaolle. Jotain toimintaa siis, vaikka keilaamaan voisi mennä.

Mun viimeisistä ensitreffeistä on yli 19 vuotta aikaa ja silloin käytiin leffassa. Enää en lähtis leffaan, kun eihän siinä voi edes jutella. =)
 
Käveltiin eilen Turun joulutorin läpi ja tokaisin miehelle, että maailman romanttisimmat ensitreffit olisi iltapäivän hämärässä sellaisessa torikahvilateltassa lohisoppaa litkien :heart:
Harmi ettei mahduttu viettämään sinne romanttista illallista :(

Mä tykkäisin muutenkin jostain sellaisesta ulkoilmatoiminnasta. Esim. picnic, talvella luistinradalla (minttu)kaakaotermarin kanssa..

Ja ei oo noloa, jos et tee siitä sun synttärijuhlatilaisuutta :D
Turussa nimenomaan olis nää rehvit. :D Ja nyt ihan talvella, ja taidan olla vähän samantyyppinen kuin sinä; lohisoppa teltassa kuulostaisi ihanalta. :heart: Ehkä joku kahvila ja sitten jokirantaan kävelylle...
 
"hep"
Sellaiseen kylpylään, missä on naisille ja miehille yhteinen höyrysauna (toki tämän olisi tapahduttava aikaan, jolloin kylpylässä on vähän väkeä).

Ensin istuskeltaisiin siellä höyrysaunassa ja juteltaisiin, sitten siirryttäisiin porealtaaseen lillumaan ja sen jälkeen ulkoaltaaseen. Tämän jälkeen voisi olla taas höyrysaunan vuoro.
 
Parhaat ekat treffini olivat Datan kanssa, mutta en ehkä suosittelisi kaikille vastaavanlaista tapaamista, sillä julkisesti ehkä turvallisinta.

Joku missä voi jutella ja mistä voi poistua, jos juttua ei tule? Se ois ideaali. Kahvilassa voi viettää vartin tai neljä tuntia?
 
vieras-
Minä vastaan tylsästi, että kahvilaan. Perustelut: Julkinen paikka, josta voi milloin vain poistua, mutta missä perjaatteessa ainakin pitäisi olla sen verran rauhallista, että voi jutella. Se, että saan kahvikupin käteeni rauhoittaa ja jos en keksi sanottavaa, voin aina huikata lisää sumppia. Syömään en haluaisi, koska a) poistuminen onnistuisi vasta laskun jälkeen, vaikka miten puihin menisikin ja b) tukehtuisin varmaan hermostuksissani ruokaani tai porsastelisin muuten vain. Mitään varsinaista tekemistäkään en haluaisi, koska se veisi huomion henkilöstä, haluaisin tutustua ensin juttelemalla. Olen todella puhelias, joten juttelu on minulle helppoa ja luontevaa.
 
Oi ihania juttuja on jo tullut. Itsellä on siis tällaiset tiedossa ja tyyppi on aika ihanan oloinen, ja tässä sitä yritän miettiä, että mitä sitä tehdään.. :D Eiköhän mullakin toi puhe suju, ei ole yleensä ollut sellaisia ongelmia että olisi liian hiljaista. :cool: Tästä on vaan edellisestä treffikerrasta jonkun verran aikaa, että jotenkin miettii että mitä sitä sitten ihmiset yleensä tekee treffaillessaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89
"Terttu"
Tietenkin pyydät miehen johonkin hihhulitilaisuuteen, ja siellä veisaat virttä kovalla äänellä ja halailet miestä ja sanot Jeesus rakastaa sua hih hih. Teet ainakin unohtumattoman vaikutuksen. :)
 
"akka"
Mä olin kahvilassa ja ajattelin mielessäni et kui mahtaa ämmän käydä et hyvä jos saa vähän jotain sanottavaa ja sit pääseeki jo pian pois.Samoin oli treffikaveri ajatellu et maksimissaan tunti.
Neljä tuntia meni nii että hujahti,tuskin alkuun päästiin kun oli jo pakko lähteä. =(
Kahvilassa edelleenki treffaillaan ja aika menee aina liika nopeaan. Huomenna taas =)
 
  • Tykkää
Reactions: PeskyPixie
[QUOTE="akka";29346312]Mä olin kahvilassa ja ajattelin mielessäni et kui mahtaa ämmän käydä et hyvä jos saa vähän jotain sanottavaa ja sit pääseeki jo pian pois.Samoin oli treffikaveri ajatellu et maksimissaan tunti.
Neljä tuntia meni nii että hujahti,tuskin alkuun päästiin kun oli jo pakko lähteä. =(
Kahvilassa edelleenki treffaillaan ja aika menee aina liika nopeaan. Huomenna taas =)[/QUOTE]

Oi ihanaa, toivottavasti meilläkin noin :heart:
 
"vieras."
Menkää johonkin näyttelyyn tai jonnekin missä voi kävellä ja jutella ilman että tarvii nakottaa vastatusten jos vaikka jännittää. Tai jokirantaan kävelylle vaikka sataiskin. On tunnelmallista nyt kun on jouluvaloja ja -kuusia eikä se sadekaan haittaa jos on yhteinen sateenvarjo..? :)
 
[QUOTE="vieras.";29349265]Menkää johonkin näyttelyyn tai jonnekin missä voi kävellä ja jutella ilman että tarvii nakottaa vastatusten jos vaikka jännittää. Tai jokirantaan kävelylle vaikka sataiskin. On tunnelmallista nyt kun on jouluvaloja ja -kuusia eikä se sadekaan haittaa jos on yhteinen sateenvarjo..? :)[/QUOTE]

Joo, joku näyttely oliskin ollut kiva mutta kun ne tuppaa kaikki menemään arkisin niin ajoissa kiinni.. :/ Mutta joo, jokirantakävelyä ainakin on suunnitteilla :)
 

Yhteistyössä