Mihin on voinut tyttö laittaa silmälasit?

Eilen aamulla joutu silmälasit kateisiin, ollaan metsästetty niitä joka paikasta mutta ei löydy. Likka kohta 3vee, ei osaa ite sanoa mihin on laittanut...

Mietin et oiskohan laittanu vessnpönttöön, mutta omien sanojensa mukaan ei ole. Mitäs mä keksin, pakko ne ois jostain löytyä.
 
Miä oon mestari hukkaamaan omia laseja, viimeksi olin kolme päivää ilman, ku ei mistään löytynyt. Ne sit löyty saunan eteisen lavuaarista :D
Eilen viimeksi löysin lasini pahvilaatikosta, joka oli myös tossa saunan eteisessä.

Onko milloin ottanu pois ne, ollut menossa pesulle tms. Kannattaa siltä reitiltä yrittää löytää ja kattoa kaikki mahottomaltakin vaikuttavat paikat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SiipirikkoLehmä:
Miä oon mestari hukkaamaan omia laseja, viimeksi olin kolme päivää ilman, ku ei mistään löytynyt. Ne sit löyty saunan eteisen lavuaarista :D
Eilen viimeksi löysin lasini pahvilaatikosta, joka oli myös tossa saunan eteisessä.

Onko milloin ottanu pois ne, ollut menossa pesulle tms. Kannattaa siltä reitiltä yrittää löytää ja kattoa kaikki mahottomaltakin vaikuttavat paikat.
Kukaan meistä ei muista liko sillä lasit päässä aamulla vai ei. Koko kämppä on mentävä läpi, alotetaan tänään töiden jälkeen ja edetään koko huusholli järjestyksessä.
Tyttö sano et molemmat linssit on irti, se voi olla et on pelästyny et äiti suuttuu ku lasit on rikki ja jemmannu ne. Tai sit se on vaan lasken ne hetkeks kädestään, johonkin epämääräiseen paikkaan...
 
vieras
Meillä kans likka jätttää lasinsa mihin vaan on jättäny auton lattialle ja auton penkille,leujen seassa on joskus ollu,sohvan alla siis melkein kaikki mahdolliset paikat.Pitää vaan yrittää ajatella kuin lapsi:D oisko mahdollista et ois patterin välissä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja katsos:
Ja yksi vinkki on istua persiillään lattialla/kontaten ja katsoa kaikki paikat/kolot läpi lapsen korkeudelta
Joo, tota aattelin kokeilla tänään. Jos niitä ei viikonlopun aikana ilmesty, mä julistan ne virallisesti kadonneeksi ja sit täytyyki alkaa miettiä mistä saisin rahat uusiin...
 

Yhteistyössä